Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3527 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי כולם, אשמח לעזרה....

 

ביום חמישי האחרון הרכב שלי התחמם בצורה חריגה למרות שהיה לו מים ושמן. כשלקחתי אותו למוסך - לא הצליחו לשחזר את הבעיה _לא בסרק, לא בנסיעה... כלום).

היום, הלכתי לקנות עוד נוזל קירור ומילאתי לקו המקסימום. הכל היה טוב בנסיעה חזרה, לא עלה מעל הרבע מבחינת חום מנוע, עד שהדלקתי לשניה את החימום ברכב. באותו רגע כל האוטו התמלא אדים בפנים והרכב התחיל להתחמם בצורה חריגה מאוד.

עצרתי בצד, חיכיתי שהרכב יתקרר ומילאתי שוב מים - המשיך תקין.

מה גם שכל החלק של הנהג מלא במים מתחת לשטיחון הפלסטיק.

הבנתי מכל זה שהבעיה היא ברדיאטור חימום של הרכב (ובגלל שלא חשבו להפעיל את המזגן במוסך, לא הצליחו לאתר את הבעיה ולשחזר אותה).

 

הבנתי שלהחליף את הרדיאטור זה עניין יקר בגלל שצריך לפרק את הדשבורד, וגם ככה עוד חודש אני מחליפה רכב.

השאלה העיקרית היא - במידה ומדובר בתיקון מעל 1000 ש"ח, האם לדעתכם כדאי לתקן או פשוט לבצע מעקף?

בעיקר כששווי הרכב גם ככה נמוך עם או בלי רדיאטור חימום (התכוונתי למכור אותו ב-3500-4000 ש"ח)

וכן, במידה ואני מבצעת מעקף - האם להישאר עם המחיר הזה? (מתחת אליו כבר יהיה לי כדאי למכור את הרכב לחלקי חילוף עם כל הצער, וחוצמזה הוא במצב מכני מעולה ונוסע כמו פנתר, כולל צריכת דלק)

פורסם

מעקף אין מה לעשות לגביי מחיר המכירה כנראה שפה תצטרכי התפשר כי רכב תקין לגמרי (כל עוד זה לא טיוטה)עולה בסביבות ה4000 ש"ח לכן שלך כנראה יימכר בפחות.

הכל תלויי הקונה.

פורסם

אין קשר להדלקה של החימום כי רדיאטור החימום כל הזמן מלא במיים אם או בלי הדלקת החימום וככל הניראה לא עלה במוח המוסך לבדוק את העניין הזה ושאת בדקת המצב כבר החמיר. בכל מיקרה יצא לי לבצע החלפת רדאטור כזה בעבר בעצמי ואכן העבודה מצריכה פירוק מלא של הדשבורד. למען האמת ועצוב מה שאגיד אבל אם תקבלי עליו 2000 שח תגידי תודה. ב 4000 שח נימכרים שנתונים של 2003 ומעלה.

פורסם
אין קשר להדלקה של החימום כי רדיאטור החימום כל הזמן מלא במיים אם או בלי הדלקת החימום וככל הניראה לא עלה במוח המוסך לבדוק את העניין הזה ושאת בדקת המצב כבר החמיר. בכל מיקרה יצא לי לבצע החלפת רדאטור כזה בעבר בעצמי ואכן העבודה מצריכה פירוק מלא של הדשבורד. למען האמת ועצוב מה שאגיד אבל אם תקבלי עליו 2000 שח תגידי תודה. ב 4000 שח נימכרים שנתונים של 2003 ומעלה.

 

כמה עצוב אם ככה שפונטו משנת 96-98 מופיעים ביד 2 ובפייסבוק ב-4000+....

פורסם

נראה לכם אם ככה שכדאי כבר למכור אותו לחלקי חילוף אם ככה? כמו שאמרתי - כל שאר החלקים ברכב תקינים, אין פגיעות בשלדה.... יש מצב שכלכלית אני קבל יותר במכירה כזו?

פורסם

אנשים מנסים את מזלם ולמען האמת יכולים לחלום על לקבל מחיר של חצי מזה. השוק דל הפונטו חלש מאוד מאוד. אני אישית מכיר הייטב את הפונטואים לדורותיהם וזה פשוט סוס עבודה שהוא מתוחזק נכון אבל המחירים שלהם בריצפה.

אם את גם ככה עוברת לרכב אחר בצעי מעקף.

פורסם

תודה על העצות!

בתכלס כל הכנסה מרכב בן 16 נראית לי פיירית.... עצוב שלא מעריכים כמה הפיאט פונטו הן מכוניות טובות, בעיקר וספציפית שנת הדגם הזו (משמעותית יותר משנות דגם אחרות, לאחי הייתה 2005 שהייתה יותר בעייתית. אני עוברת לפונטו גרנדה 2008 מטופלת היטב)

פורסם

שיהיה בהצלחה! את תיהני מהגרנדה פונטו חבל על הזמן. אני מקווה שאת הולכת על הדגם הידני כי בגיר האוטומטי/רובוטי יש להם לא מעט בעיות עם הרובוט של הגיר שעלות תיקון שלו נעה סביב ה 3000 שח. הגרנדה הידנית אמינה ומוצלחת להפליא ובעלת עלויות תחזוקה זולות מאוד!

פורסם
שיהיה בהצלחה! את תיהני מהגרנדה פונטו חבל על הזמן. אני מקווה שאת הולכת על הדגם הידני כי בגיר האוטומטי/רובוטי יש להם לא מעט בעיות עם הרובוט של הגיר שעלות תיקון שלו נעה סביב ה 3000 שח. הגרנדה הידנית אמינה ומוצלחת להפליא ובעלת עלויות תחזוקה זולות מאוד!

 

אצלנו במשפחה אנחנו מעריצים שרופים של ידני:)

הרכב הוא הרכב הישן של אחותי, היא מקבלת את הרכב של ההורים אז כמובן שיש תזוזה במשפחה......

ואני מתה מתה מתה על ידני! זה הרבה יותר כיף מאוטומט לדעתי :)

×
×
  • תוכן חדש...