Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מדרסים רפואיים .


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני קניתי לפני כחודשיים בגלל דורבן ברגל.

הלכתי למקום שהמליצו לי משפחה קרובה והיו מרוצים.

מהתחלה כל העסק נראה לי פרוץ, אז הלכתי למקום שהמליצו לי עליו (עטרת מדיפוט)

עשו רושם טוב. אמרו לי שיש יקרים מעל 1500, אבל המליצו לי על 800 שח (החזר של 175 מהקופה).

מדדו בתבנית כזו, ושלחו. חזרתי אחרי עשרה ימים לקחת, הסתובבתי איתם חצי יום, לא היה נח בכלל.

נתתי צאנס עוד יום, בקושי עמדתי על הרגליים.

חזרתי אליהם, הוסיפו גובה ואמרו לי תנסה.

הפעם היה יותר טוב, אבל עדיין על הפנים. שוב חזרתי, הוסיפו עוד שכבה של גובה.

הלכתי כמה ימים וראיתי שזה לא זה. בכל מקרה הכאב של הדורבן לא עבר, ונוספו כאבים גם בקרסול, לא לדבר שעמידה ממושכת הייתה סיוט.

בקיצור חארטה. לפני שבועיים, זרקתי אותם (חדשים לגמרי) וחזרתי למקורי של הנעל. הלכו 600 ש"ח לפח.

ליאור.

×
×
  • תוכן חדש...