Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רעש / נקישה מההגה, יונדאי I30 מודל 2010


ronaldo17
שימו לב! השרשור הזה בן 2766 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גם וגם.

 

שמשחקים בהגה במקום, אבל גם לפעמים בעלייה על באמפ.

תיבת ההגה ומערכת ההגה בגטס היא מאוד מאוד אמינה וברגע שכבר שילבת את העניין שזה קורה בעלייה על באמפר אז עזוב שניה את ההגה בצד ובדוק את מערכת המיתלים שזה אומר משולשים,בולמי זעזועים, כריות בולמים, ואם תרצה להוסיף אז בדוק את מוטות ההגה שאין בהם חופש בחיבור שלהם למסרק!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לגבי העבודה בi30: מדובר בעבודה לא מסובכת מדי שמצריכה פירוק הגה, כריות אויר והוצאת עמוד ההגה. אם ישנם כל הכלים לא מדובר ביותר משעה וחצי עבודה.

 

Sent from my Titans2_DG700 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא היה ריקול שקשור לזה שפורסם ב2015? האם יתכן שהריקול לא תפס את הבעיה בזמן?

האם הם רק חיזקו את הבורג בריקול והוא כבר היה שחוק??

 

''בורג במוט ההגה שלא הודק כנדרש, עשוי לגרום לשחיקה של מפרק מקשר במוט. כתוצאה מכך עשוי להיווצר חופש בהגה, נקישות בסיבוב ובמקרים קיצוניים אף נתק של המפרק. התיקון יכלול במקרה הצורך את הידוק הבורג במומנט המתאים.''

 

אני לא בטוח שזה הוגדר כריקול, אבל הרכב שלי בזמנו עבר את החיזוק הזה, אני חושב שעוד ב-2014, זמן קצר לאחר מכן החלו הנקישות האלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פה הבעיה בד''כ, לעשות זה במוסך מורשה יבואן יחשבו את זה כיותר משעה וחצי עבודה, גם עלות שעה יקרה וגם המון על החלק כי משחילים לך את כל האלמנט.

מוסך אחר, יקח לו יותר זמן ויש את שיטת המצליח תמיד, במיוחד אם צריך איזשהוא מכשור ייעודי להוצאת כל עמוד ההגה.

 

גם לי יש רכב זהה, ולא מזמן הכנסתי אותו להחלפת כבל ידית דלת נהג. מקווה שהבעית הגה לא בדרך אלי.

 

אני חייב לציין שיש כמה תגובות בynet שמדברות על כך שלאנשים התחילו הבעיות אחרי הריקול.

 

הריקול פורסם בסוף 2014 בחול למיטב הבנתי וכחצי שנה אחרי זה בישראל. ברכב מודל 2010, יכול להיות שהנזק כבר נעשה, אבל נשמע שהם רק טיפלו בגורם לבעיה בריקול ולא טרחו לבצע תיקון אם מזהים שחיקה. יתכן אגב שלא ניתן לראות את השחיקה, אז מחזקים וזהו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טופל במוסך מורשה יונדאי, עלה 700 ש"ח, וכן, מדובר על הבורג הזה.

כל ההגה הוצא מן האוטו, הוחלף לבורג חדש וחובר חזרה לרכב, סה"כ שעה עבודה לערך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי יש רעשי נקישות כאלה, יונדאי I30CW 2010. אגב מחלות - יוניט אור בלם הוחלף פעמיים, ידית דלת נהג נשברה ולא נקרע הכבל... וכעת בעיית הקופלונג שאני אצטרך לסדר לפני הטסט הקרוב.

רציתי לדעת האם זה משהו שהכנופיה יכולה לסדר או שחייבים לגשת למוסך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר על פירוק כל גלגל ההגה + כל החלק שמתחתיו, כמו כן התחברות למחשב הרכב בעזרת סורק ייחודי ליונדאי ולבסוף גם פירוק צמות חשמל כך שלא מדובר בטיפול רגיל ושגרתי ולכן לא בטוח שלמישהו מחברי הכנופייה יצא לבצע תיקון שכזה בעבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2766 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...