Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3587 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יום שישי האחרון הרחתי ריח של שרוף ליד הנהג ונדלקה לי נורה של כרית האוויר.

במוסך מורשה מזדה נבדקה התקלה ונאמר לי שנשרף לי מחשב כריות האוויר.

עלות מחשב חדש כזה הינה בערך 4000 ש"ח. וצריך להזמין מחול ולחכות כשבועיים שלושה.

פירקתי בעצמי את המחשב הזה ולאחר בדיקה ויזואלית של הכרטיס התגלה נגד שרוף ומפוחם.

חיפשתי המון לגלות את ערך הנגד ולא מצאתי.

כמובן אם מערכת כריות האוויר הופעלה אסור בשום פנים אופן לגעת ולתקן את הכרטיס אבל פה לא המקרה.

אצרף תמונה של הכרטיס ואולי מישהו יידע לומר לי מה ערך נגד.

הכי פשוט זה לקחת כרטיס קיים (אם יש למישהו במלאי ולצלם את הכרטיס ואפשר יהיהלדעת את ערך הנגד על פי הסימונים עליו).חיפשתי המון במגרשי פירוקים וגם שם לא מצאתי.

אודה מאד לעוזרים.

5WK43763.jpg

mazda_6_644.jpg

פורסם

לצערי אין לי דרך לאבחן ולבודד את הגורם לתקלה.

זאת תקלה נפוצה במזדה שנשרף מחשב כריות האוויר.

ואם וכאשר יישרף אחליף לחדש

פורסם (נערך)

מחיפוש באינטרנט נראה שאפשר להשיג מחשב דומה בכמה מאות שקלים ואפילו פחות. ואגב אני לא בטוח שהרכיב בתמונה זה נגד.

עריכה אחרונה על ידי omer-yami
פורסם

אני מצאתי רק בחול בסביבות 1000 שח חדש.

משומש אני פוחד לשים בגלל שמחשב כזה צריך RESET לאחר תאונה ולא יהיה לי מושג מה מצבם של המשומשים.

לגבי הרכיב סביר מאד להניח שזה נגד בגלל הפסים עליו שמראים את ערכו.

פירקתי את הרכיב הזה לפני שנגעתי בו וכל הפיח ירד ואיתו גם הפסים רואים בוודאות שזה נגד עם פס האחוזים בקצה אחד

×
×
  • תוכן חדש...