Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3593 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אנחנו בחיפוש אחרי רכב שני, משפחתי שיהיה גם מהנה לנהיגה.

יש לנו רכב ראשון אלנטרה חדשה בליסינג תפעולי מלא.

 

הרכב השני מיועד לנסיעות קצרות יומיומיות.

 

דרישות מהרכב:

מהיר ומהנה יחסית (בעיקר לינארית כי הוא לא הולך להגיע לכבישים מעניינים).

4-5 דלתות עם תא מטען גדול.

רכב אמין, גג בן 4 ללא בעיות כרוניות של סוג הדגם (גיר וכד').

 

חשבנו על מאזדה 3 2014 שהוא רכב יפה ונראה ספורטיבי, אבל לפי מה שהבנתי לא הכי ביצועיסט.

צריכת דלק לא קריטית.

 

תקציב: עד 80,000

 

תודה רבה!

פורסם

תודה על התגובה.

מנוע 2.0 יכול להתאים מבחינה ביצועית אבל לא בתקציב לצערי. היחידים שראיתי עד כה היו באיזור ה- 95K+

ידנית לא, מחפשים אוטומט.

פורסם

תודה! אני אסתכל, יכול להיות שזה יהיה קצת אוברקיל בשבילי, כי אני מחפש רכב יותר גנרי.

האם סיויק האצ'בק 1.8 מומלץ לדרישות שלנו? ואם למישהו/י יש המלצה האם כדאי לחסוך קצת וללכת על דגמים 10-12' או להשקיע בגירסא החדישה יותר 13-15'?

פורסם

אוברקיל מאיזו בחינה? זה רכב נעים ורגיל לגמרי, 5 דלתות, מאובזר מאד ונעים לנסיעה, אמין וביטוח זול, וקצת פלפל במנוע, זה הכל.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

×
×
  • תוכן חדש...