Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יש קקטוס סתם ויש קקטוסים HD


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3560 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעניין מאתמול בצהריים ברמת גן ראיתי שניים לבנים! אחד מהם מורה לנהיגה!

בראשל״צ אתמול אחה״צ עוד לבן אחד. למיטב ידיעתי נמכרים כמאה בחודש. כן ירבו!

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כנראה שאני סובל מבעיות ראייה. בכול מקרה בימים הקרובים צפויות לי כמה נסיעות בגוש דן ואנסה לצלם אחת כזו למזכרת.

 

'הבהלה' הדמיונית לקקטוס מזכירה לי את הפרסומות 'והבהלה' לחשמלית של שי אגסי. אלפי פלואנסים נמכרו ונעים בכבישי הארץ ובקרוב כבישי הארץ התמלאו בפלואנסים...

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק, היחיד שמבוהל זה אתה, אחרת אני לא מבין את האובססיה שלך לשרשורי קקטוס. מכיוון שהרכב לא מעניין אותך... מה אתה עושה פה?

 

אם אתה רוצה נתוני מכירות, הם מתפרסמים כאן חודשית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
מרק, היחיד שמבוהל זה אתה, אחרת אני לא מבין את האובססיה שלך לשרשורי קקטוס. מכיוון שהרכב לא מעניין אותך... מה אתה עושה פה?

אם אתה רוצה נתוני מכירות, הם מתפרסמים כאן חודשית.

תודה על הטיפ.

איזה כייף לי :)

פורסם

טוב. לא הכל מושלם בממלכת הקקטוס והגיע הזמן לבדוק אם השירות של לובינסקי טוב גם אחרי המכירה. מסך השליטה נתקע היום במעבר ממצלמת רוורס לתצוגה הרגילה והשאיר אותי בסיומה חצי שעה עד שהועיל לחזור לפעול. חוץ מזה גילתי שהפלסטיק סביב פתח המיזוג השמאלי לא יושב טוב במקומו ושהפלסטיק בפנים קצת שבור. אני חושש שהמתקין המקומי לא ניחן בידי זהב. מחר בבוקר אני אתקשר לשירות לקוחות ונעדכן בהמשך.

 

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk

פורסם

כל מה שציינת קשור בהתקנות המקומיות.הם ישלחו אליך טכנאי הבייתה לסדר את האינטרפייס של הוידאו, אבל תצטרך להגיע למרכז שירות כדי שיזמינו לך את פתח המיזוג החדש.

אני מציע לך להביא את הבעיות לידיעת מנהל האולם בו רכשת את הקקטוס ושלח אליו תמונות. הוא יקדם את הטיפול בך.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם (נערך)

ba86c028666b1df6b4350247227e095b.jpg

ce4142920860b497c93980d7d2ee1fc3.jpg

מעצבן אותי שלא שמתי לב לזה שקיבלנו את הרכב (לא רואים את זה במבט ישיר מלפנים ואת התריס השבור רואים רק שמשחקים עם הכיוון שלו). לציין שהקודנית מותקנת בדיוק מתחת לפתח הזה.

ממש מעצבן.

יום ראשון אני במוסך ומקווה לקבל מענה הולם ולספר לכם כמה היבואן אחלה. מעבר לזה אני חייב לכם עוד סט תמונות של פנים הרכב.

 

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
פורסם

מבאס לגמרי לראות את זה ברכב חדש.

 

מחזק אצלי את הגישה שלא לעשות שום התקנה מקומית ברכב חדש. אני חי בשלום בלי כל מיני עזרים מודרניים כדוגמת חיישני ומצלמות רוורס ומעדיף לבטח בחברה שלא מבקשת קודנית, גם אם התעריף, אולי, גבוה יותר.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם

ברכב של אח שלי, גם הוא קקטוסולר, החברה הכי זולה היא זו שלא ביקשה קודנית ומיגון כלל.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

ממש מעצבן.

יום ראשון אני במוסך ומקווה לקבל מענה הולם ולספר לכם כמה היבואן אחלה. מעבר לזה אני חייב לכם עוד סט תמונות של פנים הרכב.

 

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk

כנראה תצטרך להמתין 5-7 ימים עד שהחלק יגיע לארץ במידה ויחליטו להחליפו בחדש.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

יום ראשון בבוקר אני אהיה במוסך.

לא אכפת לי לחכות - אני סבלני מאוד בכל מה שלא נוגע לבעיית בטיחות.

אני אעדכן כאן ואני מקווה שזה יהיה בסגנון של "לקחו אחריות ומסדרים על חשבונם".

"אם יחליטו להחליף לחדש"? אי אפשר לתקן את הפלסטיק - יש חלק פנימי שבור. צריך להחליף (ולא נראה לי שיש חלקים מפירוק לרכב הזה עדיין).

 

לציין שהיו לי כמה מכוניות (שלי או כאלו שעמדו לרשותי) עם מגוון התקנות מקומיות, אבל לא נתקלתי בבעיות ובוודאי לא בנזק כזה בוטה (אם כי מהצד של היבואן כנראה מדובר בעשרות ש"ח בודדים).

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
פורסם

חבל שאין בפורום תמיכה בהאשטאגים, זה מקרה קלאסי ל #התקנותמקומיות

 

מקווה שיחליפו בחינם

 

תתחדש, אגב

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

55ab9561188800cc427666b406aac6de.jpg

C4 Cactus and Polaris

 

הפעם צולם עם פנטקס K-5IIs וסיגמא 17-50.

לא ניתן לראות בתמונה דחוסה שהעלתי לכאן אבל ימנית לכוכב הצפון יש פס לבן עדין של אחד מהמטאורים הרבים שנצפו באותו הלילה.

 

החלטנו בסוף לנסוע לראות את הפרסאידים.

הפעם נהיגה נמרצת יותר. עדיין הרכב נוח מאוד גם שהמספרים במד המהירות מטפסים.

 

העמיתים שלי בגרמניה עם מכונית דומה מוסרים שהרכב נוח מאוד בשיוט עד 130 ומעבר לזה רעשי רוח וכביש מתחילים להציק יותר ויותר. רעש המנוע דווקא לא מפריע. סך הכל לפי דעתי נוחות הרכב בשיוט היא משמעותית מעל הממוצע בקטגורית המחיר.

 

בארץ כמובן לא נוסעים במהירויות כאלו כך שזה לא רלוונטי.

 

הרכב מרגיש עצל בתאוצות מהמקום. האצות ביניים (עקיפה) מרשימות יותר אבל דורשות בחישה בתיבה. יחד עם זאת עם 2500 ק"מ בלבד אני מאמין שיש לתת למנוע עוד זמן "להפתח".

 

צריכת דלק מהמרכז למכתש ובחזרה, בלי פקקים, כל הדרך עם מזגן, הפעם כאמור נהיגה נמרצת יותר מפעם קודמת - 24.3 קמ"ל לפי המחשב. לפי דעתי זה לא רע בכלל.

 

ודברים אחרים - ממוסך סיטרואן נמסר שהחלק החלופי הגיע, אבל טרם הצלחנו לתאם זמן לתיקון. מהמתקין טרם קיבלתי מענה ואני מחר אתקשר שוב פעם.

 

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
פורסם (נערך)

קודנית בקקטוס??

התחרפנתם. אני בטוח שיש לא מעט חברות ביטוח שיבטחו אותו בלי מיגון מלבד האימובילייזר המקורי.

 

התנהגות צרכנים כשמדובר ב"חינם" זה נושא מרתק (גגלו Hershey's Kiss Experiment ותהנו), ואני מעריך שאני מה"משוגעים" המעטים שסירבו וימשיכו לסרב לקודנית בחינם, אבל הצד השני של המטבע הוא כל מיני נזקים שכאלו.

עריכה אחרונה על ידי Fazer

×
×
  • תוכן חדש...