Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יש קקטוס סתם ויש קקטוסים HD


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3560 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באסה. עושה חשק להוריד.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אולי גם אני צריך להעביר את המדבקה מאחורי הרכב למכונת הקפה שלי.

 

יש מדבקה של "סולר" בחלק הפנימי של מכסה פתח המילוי. חוץ מזה אין שום דרך לדעת שהרכב הוא דיזל.

 

האמת שקצת מדאיג אותי שמתדלק פזיז ידחוף לאשתי בנזין במקום סולר (אני מתדלק לבד כמעט תמיד). יש לי מדבקת ויניל שחורה ונאה של Diesel Only! ממתינה בתא הכפפות. הזמנתי אותה במחשבה להדביק אותה על מכסה פתח המילוי. הבעיה היא שלא בא לי להוסיף מדבקות לרכב ואני גם חושש שלא כל המתדלקים יבינו את משמעות הכתוב עליה.

פורסם

ראיתי אופל אסטרה דיזל ומישהו כתב בענק עם טוש שחור על הפתח דלק ״סולר!״ ועוד פעם מעל המיכל דלק ״סולר!״.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

^ מי שנכווה בחמין וגו'.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם (נערך)

ראיתי שלפחות בחלק מהשווקים יש לקקטוסולר (ואולי לדגמים נוספים של הקונצרן) מנגנון שאמור להקשות על הכנסת פיית בנזין.

מישהו יודע אם ההתקן הזה עשה עליה?

 

לחילופין - האם ניתן בארץ להתקין התקני בטיחות כמו SoloDiesel וכד'?

 

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

מתברר שיש כנראה מנגנון הגנה לפתח התדלוק (בדקתי עם האצבע, לא עם פיה של בנזין). הפיה צריכה ללחוץ על שתי נקודות בצידי הפתח בשביל לשחרר את הדלת הפנימית. שוב פעם - לא בדקתי עם פית תדלוק ואני לא בטוח שאני רוצה לעשות את זה...

 

נסעתי לאילת עם עצירת לילה במכתש רמון.

הרכב מתגלה כנוח להפליא בנהיגות ממושכות, את הדרך חזרה עשיתי בלי עצירות משמעותיות ובלי שהגב שלי צעק לעזרה כמו שקורה לי ברוב המכוניות האחרות אחרי 2-3 שעות.

צריכת הדלק הייתה מעל 28 קמ"ל בהלוך והדרדרה לסך הכל 26.5 קמ"ל (לפי המחשב) אחרי כמה סיבובים לאילת ונסיעה חזרה שהייתה בחום כבד ועם כמה עומסי תנועה בדרך.

 

וכרגיל - קקטוס HD

 

כמה תמונות ממש עם הזריחה

29215318083_6e3930f866_b.jpg

 

29758820671_3dca576408_b.jpg

 

29215255943_05cf337490_b.jpg

חאן בארות שומם באמצע השבוע...

29841614015_9200cd06c6_b.jpg

 

 

יש לי עוד הרבה מה לשפר בטכניקת צילום שביל החלב שלי. למרבה הצער זה יחכה לשנה הבאה. בקרוב איזור קבוצת קשת (הכיוון הכללי של מרכז הגלקסיה והאיזור המרשים ביותר בשביל החלב הנראה) יהיה מתחת לאופק בשעות הלילה.

29215252663_d908e5963d_b.jpg

 

לילה טוב!

29214193154_2a8da80482_b.jpg

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow

×
×
  • תוכן חדש...