Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזל טוב: פולקסווגן גרמניה הסכימה לפתוח את ה"מירור לינק" בישראל. העלות: כ- 1500 ש"ח


stio
שימו לב! השרשור הזה בן 591 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הבנתי וזה אפילו עובד :)

זה עובד רק כשהמתג נמצא ב-R ורק המראה הימנית זזה.

כיוונתי את המראה בזמן רוורס לגובה הרצוי ועכשיו כל פעם שאני משלב לרוורס היא חוזרת לשם.

לאחר כמה מטרים של נסיעה רגילה היא חוזרת למצב הרגיל.

 

קצת מוזר אני חייב לציין...

בלקסוס פשוט שתי המראות יורדות בזמן רוורס וחוזרות מייד כשיוצאים מרוורס. פשוט ונוח.

 

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, כל זה היה רק טיפ לעידוד הקהל, ב[OFF]... זה לא בא להחליף את נושא השרשור... אז תחזרו לעיקר... :)

(למרות שלפחות זה ב100% עובד, לא כמו המירור שאין לו סיכוי רב...)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, זה בהחלט רצוי שהפנייה שלך אליהם תופיעה פה לכול עיניהם של כולם.

ומעניין מה צ'מפיון יענו על זה...

מחכים.

בעבר - Daihatsu Sharade (White) Classic 1997 1.5i MT - עדיין במשפחה

בעבר - Mitsubishi Lancer (White) X 2008 1.8 GTS CVT

בעבר - VW Jetta (White) MK6 2013 1.2TSI DSG7

כרגע (סוף סוף) - Seat Leon FR (not White anymore)) 2016 1.8TSI DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפניה שלי אליהם - שימו לב: עם הגרמנים אני מתמקד בניסוח עדין יחסית:

 

"שלום,

 

שמי הוא גיא, אני מישראל ורכשתי פולקסווגן פולו GTI עם תיבת הילוכים ידנית.

 

פתחתי את ההזמנה בחודש יוני 2015, וסוכן המכירות הבטיח שתסופק מכונית עם מערכת שתומכת באפשרות המירור לינק. לצערי, הרכב שהגיע מכיל מערכת שלא תומכת במירור לינק ובחברה בישראל אומרים שאתם, פולקסווגן גרמניה, אשמים בכך שהמספר הסידורי של המערכת אינו תומך במירור לינק במכוניות רבות.

 

אנחנו, 62 אנשים, מאוד מאוכזבים לנוכח הבעיה ומצפים לפתרון.

 

בכבוד רב,

(החותמים על העצמה עד למשלוח ההודעה)".

 

__________

 

התשובה שלהם:

 

"שלום מר גיא,

 

תודה על המידע על השירות שקיבלת מהסוכן שלנו בישראל. בבקשה קבל את התנצלותנו על העיכוב בתשובה.

 

בעניין המירור לינק, אני מבקשים לציין שמי שאחראי על מתן השירות ללקוחות שלנו על המוצרים שלנו כמו גם על המכירות הם תמיד נציגי פולקסווגן המקומיים שלנו מכיוון שהם נותנים תמיד את השירות והתמיכה הטובים ביותר במקום.

 

על מנת להבהיר את הנושא שלחנו עותק של המייל הזה אל הנציגים הרשמיים שלנו בישראל:

 

צ'מפיון מוטורס

רחוב הלח"י 7

בני ברק, ישראל

 

ביקשנו מהם ליצור עמך מיד קשר ולטפל בכל הבעיות.

 

 

בהתחשב בסטנדרטים הגבוהים שלנו במונחים של איכות המוצר, שירות ושביעות רצון לקוחות, אנו מודים לך על שהקדשת את הזמן וטרחת לכתוב לנו.

 

בברכה,

Volkswagen AG

38436 Wolfsburg".

 

 

 

 

אעדכן בהתאם להתפתחויות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המשפט שרשמו "ביקשנו מהם ליצור עמך מיד קשר ולטפל בכל הבעיות." הוא מגיע בנימוס גרמני עם כוונה / דרישה מהיצרן בארץ לטפל בבעיה באמת ובתמים בצורה מנומסת אך תקיפה. רק שבארץ לא דוברים את השפה הזאת, כאן זה צעקות איומים עורכי דין וכאלה. אני מאוד מאוד מקוה שבסוף תצליחו! אני עוקב אחרי הפוסט הזה...

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפניה שלי אליהם - שימו לב: עם הגרמנים אני מתמקד בניסוח עדין יחסית:

 

"שלום,

 

שמי הוא גיא, אני מישראל ורכשתי פולקסווגן פולו GTI עם תיבת הילוכים ידנית.

 

פתחתי את ההזמנה בחודש יוני 2015, וסוכן המכירות הבטיח שתסופק מכונית עם מערכת שתומכת באפשרות המירור לינק. לצערי, הרכב שהגיע מכיל מערכת שלא תומכת במירור לינק ובחברה בישראל אומרים שאתם, פולקסווגן גרמניה, אשמים בכך שהמספר הסידורי של המערכת אינו תומך במירור לינק במכוניות רבות.

 

אנחנו, 62 אנשים, מאוד מאוכזבים לנוכח הבעיה ומצפים לפתרון.

 

בכבוד רב,

(החותמים על העצמה עד למשלוח ההודעה)".

 

__________

 

התשובה שלהם:

 

"שלום מר גיא,

 

תודה על המידע על השירות שקיבלת מהסוכן שלנו בישראל. בבקשה קבל את התנצלותנו על העיכוב בתשובה.

 

בעניין המירור לינק, אני מבקשים לציין שמי שאחראי על מתן השירות ללקוחות שלנו על המוצרים שלנו כמו גם על המכירות הם תמיד נציגי פולקסווגן המקומיים שלנו מכיוון שהם נותנים תמיד את השירות והתמיכה הטובים ביותר במקום.

 

על מנת להבהיר את הנושא שלחנו עותק של המייל הזה אל הנציגים הרשמיים שלנו בישראל:

 

צ'מפיון מוטורס

רחוב הלח"י 7

בני ברק, ישראל

 

ביקשנו מהם ליצור עמך מיד קשר ולטפל בכל הבעיות.

 

 

בהתחשב בסטנדרטים הגבוהים שלנו במונחים של איכות המוצר, שירות ושביעות רצון לקוחות, אנו מודים לך על שהקדשת את הזמן וטרחת לכתוב לנו.

 

בברכה,

Volkswagen AG

38436 Wolfsburg".

 

 

 

 

אעדכן בהתאם להתפתחויות.

גירסה גרמנית של "מה אתה רוצה ממני, לך לזה וההוא".

 

נשמע שהם בעטו אותך בחזרה לצ'מפיון, ובדרך אמרו הרבה בלי להגיד כלום.

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור נציג מכירות פולקסווגן לשעבר, בחיים לא הבטחנו שהמערכת תומכת מירור לינק.

צמפיון יוכלים לטעון שהם לא מציגים את זה כאופציה בקטלוג רכב ולצאת מזה בקלות.

 
 

 

 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור נציג מכירות פולקסווגן לשעבר, בחיים לא הבטחנו שהמערכת תומכת מירור לינק.

צמפיון יוכלים לטעון שהם לא מציגים את זה כאופציה בקטלוג רכב ולצאת מזה בקלות.

 

"במפרט", זה ברור כאן לכולם. נציגים כן מבטיחים את זה "בשטח" ( לי למשל יש את זה גם בכתב ובנוכחות עדים...). ויש גם את העניין של חוסר אחידות במפרט של אותו רכב לאורך שנת הדגם, חלק תומך וחלק - לא. לא ממש מציג אמינות ומקצועיות ונותן פתח לדרישות של שאר הלקוחות, ביחוד אם נציגה רשמית כאן - מפנה למוסכים כאן לשדרוג ב1500 ש"ח.

 

אני לא יודע מה זה "לשעבר", אולי בזמנך פשוט זה לא היה קיים/מאופשר וכעת כאן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי הבטיחו את זה בשטח 700 פעמים וגם לי יש עדים (לא שזה עוזר יותר מדי). כל פעם כשהייתי נכנס לסוכנות (והייתי שם המון לאור המאבק הקודם) אני והסוכן היינו מדברים על זה.

 

יש פה בעיה שאותו רכב נמכר במפרט זהה ויחד עם זאת - לחלק יש תמיכה ולחלק אין. זה פשוט אבסורד.

 

לדעתי על צ'מפיון / פולקסווגן גרמניה לפצות את כל הלקוחות שקיבלו מערכת לא תומכת בפיצוי הולם ללא עלות - כמו למשל התקנת וייז שעולה כעת כ- 4,000 ש"ח (מחיר הזוי כרגיל). לא ביקשתי יותר מדי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 591 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...