Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3641 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, בקרוב אני עומד להיות אבא בפעם הראשונה בחיי ואני צריך עצות מבעלי נסיון בנודע לציוד.

עגלה הזמנתי אינגלזינה טריגולי פה אין בעיה והכל בסדר אבל בנושא הסל-קל פה הבעיה.

הסלקל הוא גם של אינגלזינה והוא עולה 770 ש"ח ומגיע ללא בסיס.

יש שני סוגי בסיסים:

-רגיל.

-איזופיקס.

המחיר לרגיל 300 ש"ח ואילו לאיזופיקס 900 ש"ח (יותר מעלות הסל-קל).

האם האיזופיקס כל כך קריטי?

האם להתעקש עליו?

כמו כן אשמח לעצות באופן כללי בנושא הציוד.

תודה.

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

פורסם

עצה שלי, דלג על סלקל, שים כיסא בטיחות איכותי מגיל 0.

מצד שני, אני עם תאומים, אז לא היה לי את הלוקסוס להעביר סלקל ממקום למקום. אני לא מרגיש שהפסדתי משהו.

 

אני מתעקש על איזופיקס, לא סתם המציאו אותו.

פורסם

ל-IsoFix אין יתרון בטיחותי לעומת שימוש נכון בחגורת הבטיחות של הרכב. היתרון של IsoFix הוא רק בנוחות ההתקנה, אשר מונעת טעויות. במידה ואתה מרגיש בטוח שתוכל להרכיב בצורה נכונה במכונית את הבסיס הרגיל בעזרת חגורת הבטיחות, אז לא יהיה שום הבדל.

 

במידה ואתה תעביר את בסיס הסלקל לרכבים אחרים או שיש ספק שהבסיס יחובר בצורה טובה עם חגורת הבטיחות, עדיף לקחת את בסיס ה-IsoFix. במידה ואתה מתקין את הבסיס פעם אחת במכונית שלך ואתה מוודא שהוא מותקן כראוי, תחסוך 600 ש"ח ותקנה את הבסיס הרגיל.

פורסם

היתרון של איסופיקס זה חיבור מהיר ונוח, הוא מיועד למשקל כולל של הכסא והילד עד 30 ק"ג, הוא לא יותר בטיחותי.

במידה ואתה לא מתכנן להזיז הרבה את הבסיס ואתה יודע לקרוא הוראות ולהרכיב נכון (באיסופיקס פחות סיכוי לא להרכיב נכון) אתה בשקט יכול לחסוך את הכסף הזה.

לגבי סלקל, היתרונות שלו- שהתינוק ישן אתה לוקח אותו עם הסלקל בלי להעיר אותו, הזווית של רוב הסלקלים לעומת כסא תינוק גדולה יותר (יותר שכיבה) ובגלל שהוא קטן יותר אין את תסמונת הראש השמוט, מרגיע את האמא, זה לא משהו מסוכן.

בנוסף יש כסאות שנדרש משקל מינימום ויש כסאות עם משקל מינימום קטן ומקסימום גם קטן, ז"א הכסא יחזיק לפחות זמן.

ברור שלא כיסיתי את רוב המקרים, יכול להיות שיש כסא עם משקל מינימום נמוך מקסימום גדול, זווית שכיבה טובה ומתאמים טובים לצוואר למניעת ראש שמוט ואז נשארת רק עם עניין הפריקה שהתינוק ישן.

בכל מקרה מומלץ לקנות רק כסא שעבר מבחנים בתוצאה של 4 כוכבים ומעלה.

בקיצור, אם יש תקציב עדיף לדעתי סלקל ואחר"כ כסא.

הערה כללית-מומלץ כסא באמצע במידה והרכב מספיק רחב ולהשאיר אותו נגד כיוון הנסיעה כמה שאפשר בלי תלות בגיל.

http://varon.blogb.co.il/

פורסם

אז היתרון של ה-isofix הוא בלמנוע בלבול בהרכבה ותו לא.

הסלקל שאני קונה הוא של אינגלזינה ומותאם גם לעגלה ככה שאפשר לשלוף אותו מהרכב ולשים על השלדה של העגלה מבלי שיהיה צורך פיזי להעביר את התינוק מהסלקל אל העגלה.

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

פורסם
אני יכול לעזור לך רק בלומר לך שהסל קל הוא הרבה דברים אבל 'קל' הוא בטוח לא.

אחרי שעברתי לברייטקס עד שלושים קילו, הסל-קל בהחלט קל.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
הבנתי שבלי סלקל לא משחררים מבית חולים, תקנו אותי אם אני טועה.

הסלקל הוא לא קל אבל זה השם שנתנו לו

 

נכון חלקית, אפשר לשחרר תינוק עם עגלה שיש לה תו תקן. אני אישית שיחררתי את הילדים עם 2 סלקלים שהלוותי ואחרי שסחבתי אותם כמו שקית קניות ונקרעו לי הידים, אני שמח ומאושר שלא בזבזתי כסף על דבר כזה.

 

ל-IsoFix אין יתרון בטיחותי לעומת שימוש נכון בחגורת הבטיחות של הרכב. היתרון של IsoFix הוא רק בנוחות ההתקנה, אשר מונעת טעויות. במידה ואתה מרגיש בטוח שתוכל להרכיב בצורה נכונה במכונית את הבסיס הרגיל בעזרת חגורת הבטיחות, אז לא יהיה שום הבדל.

 

יצא לי להתקין כסאות בלי ISOFIX, זה היה 1.5 שעות בשמש שאני כבר לא אקבל בחזרה + זמן קריאת החוברת הוראות בבית.

 

במידה ואתה תעביר את בסיס הסלקל לרכבים אחרים או שיש ספק שהבסיס יחובר בצורה טובה עם חגורת הבטיחות, עדיף לקחת את בסיס ה-IsoFix. במידה ואתה מתקין את הבסיס פעם אחת במכונית שלך ואתה מוודא שהוא מותקן כראוי, תחסוך 600 ש"ח ותקנה את הבסיס הרגיל.

 

פיקציה. לנקות את הרכב לא צריך לפעמים? אז מפרקים את הכסאות. בשנה עשיתי את זה למעלה מ-4 פעמים.

 

 

 

 

היתרון של איסופיקס זה חיבור מהיר ונוח, הוא מיועד למשקל כולל של הכסא והילד עד 30 ק"ג, הוא לא יותר בטיחותי.

במידה ואתה לא מתכנן להזיז הרבה את הבסיס ואתה יודע לקרוא הוראות ולהרכיב נכון (באיסופיקס פחות סיכוי לא להרכיב נכון) אתה בשקט יכול לחסוך את הכסף הזה.

לגבי סלקל, היתרונות שלו- שהתינוק ישן אתה לוקח אותו עם הסלקל בלי להעיר אותו, הזווית של רוב הסלקלים לעומת כסא תינוק גדולה יותר (יותר שכיבה) ובגלל שהוא קטן יותר אין את תסמונת הראש השמוט, מרגיע את האמא, זה לא משהו מסוכן.

 

כשהתינוק קטן בדר"כ כמות הפעמים שיוצאים איתו מהבית היא קטנה, וגם, כשהוא קטן הוא רוב הזמן יושן, אתה לא באמת מעיר אותו.

בהמשך, לא ראיתי שום דבר שיתן לי אינדיקציה שעשיתי בחירה לא נכונה. אלא להפך.

כשקונים כיסא איכותי מגיל 0, יש גלגל זויות שמתאים לכמעט כל גיל.

תסמונת הראש השמוט? לא יודע על מה אתה מדבר.

בנוסף יש כסאות שנדרש משקל מינימום ויש כסאות עם משקל מינימום קטן ומקסימום גם קטן, ז"א הכסא יחזיק לפחות זמן.

ברור שלא כיסיתי את רוב המקרים, יכול להיות שיש כסא עם משקל מינימום נמוך מקסימום גדול, זווית שכיבה טובה ומתאמים טובים לצוואר למניעת ראש שמוט ואז נשארת רק עם עניין הפריקה שהתינוק ישן.

בכל מקרה מומלץ לקנות רק כסא שעבר מבחנים בתוצאה של 4 כוכבים ומעלה.

בקיצור, אם יש תקציב עדיף לדעתי סלקל ואחר"כ כסא.

הערה כללית-מומלץ כסא באמצע במידה והרכב מספיק רחב ולהשאיר אותו נגד כיוון הנסיעה כמה שאפשר בלי תלות בגיל.

:mm_yeah:

http://varon.blogb.co.il/

 

עצה שלי, תן עדיפות לעצות מבעלי ילד שני ומעלה....:wink:

:mm_yeah:

×
×
  • תוכן חדש...