Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7822 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לי יש אחד:

 

Logic PLX44

מהדיוטי פריי 99$, חזק מאוד!, ואני באמת מתכוון לזה, פתח סאב של פיונייר 400W RMS

בצורה יפה ונקייה....

אם הוא אמין? את זה הזמן יגיד....כי הוא אצלי רק שבוע.

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

אני מדבר בשם שי

 

המגבר שיש לדימה

אז שי אומר שזה מגבר שנראה לו ממש טוב

ונותן תמורה מצויינת למחיר !

ושהוא מאמין שהמגבר לא נופל הרבה מההצהרות שלו אם בכלל

פורסם

תודה רבה, EDDY

 

אני מחכה קצת כי ההתקנה והכיוונים לא גמורים, צילמתי גם תמונות!!!:)

של ההתקנות שלי ושל שי שעזר/ועוזר לי המון!!!!

הוא ענק!

פשוט אני לא רוצה לפרסם תמונות סתם, כי הכל לא גמור...עדיין אין כבלים מוכנים (עובדים על זה), וכיוונים עדיין לא נעשו עם המחשב של שי,

בכל אופן כשהכל יהיה מוכן אני מבטיח לפרסם תמונות..!:)

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

אני מכיר את המגבר הזה באמת אחלה, וגם מחזיק (שנה היה אצל מישהו ואז שלוש חודש אצלי).

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

יש לי את המגבר הזה כבר 3וחצי שנים 800 וואט max .

ו 400 RMS ופשוט רצית לשמוע את דעתכם כי לא הרבה אנשים מכירים את החברה הזאת כידוע לי ואף פעם לא שמעתי מאנשים דעות לגבי המגבר הזה ..ועכשיו ראיתי די הרבה דעות במיוחד טובים......!

יש לי סאב 305C פיוניר והמגבר פשוט נותן לעבוד לסאב לא קל.......מגבר די טוב וחזק. אני מפסוד ממנו!

פורסם

אחלה אני ממש מקווה שגם אצלי הוא יחזיק מעמד, הנה מתן אנחנו מקדמים אותו!:)

לדעתי הוא פשוט מושלם לכל מי שמחפש לבנות מערכת במחיר טוב.

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

מחזק את הדיעות החיוביות בנוגע למגבר.

אכן עשה רושם טוב מאוד אפילו.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

דימה תאמין לי הוא אמין וחצי...!!! יש לי אותו 3וחצי שנים כמו שכתבתי לפני זה ועד עכשיו הוא עובד כמו שצריך.

אז אין לך מה לדאוג מהמגבר שלך למשך הרבה זמן.

פורסם

רק רגע .אם המגבר הוא באמת די טוב מדוא הפסיקו ליבא אותו???

ובנוסף מגבר בשם "קסניה" (אני פשוט לא יודע איך בדיוק כותבים אותו באנגלית) מוכר לכם? ואם כן , לאיזה צד אתם מכירים אותו טוב לא טוב?

×
×
  • תוכן חדש...