Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום חברים

אין פה פורום חשמל , ונראה לי שזה מתאים יותר לכאן

 

לפני חודש בערך קיבלתי טסטר מהסוג הזה

 

BM19781810201438222164.jpg

 

 

בגלל שהתעסקתי עם מתח שהיה קצת גבוהה וקיצרתי היה בום בחלק שקיצרתי :D ונשרפה לי המנורה הקטנה

במקום הנורה הזאת חיברתי נורה מהסוג הזה

 

http://he.aliexpress.com/item/2x-T4W-Led-Car-Bulb-for-Indicator-Lamp-Door-light-With-12V-DC-10-SMD-5730/32581848592.html

 

 

האם הנורת לד הזאת גם משמשת לי כפיוז במקרה של קצר?

תודה :)

עריכה אחרונה על ידי klasa
פורסם
הקישור שצירפת אינו מוביל לשום מידע רלוונטי.

 

לאיזה מתח גבוה חיברת את הטסטר ?

 

 

HTB1PakILVXXXXatXXXXq6xXFXXXY.jpg

 

 

 

ניסיתי לבדוק איתה מנורת LED שהבהבה

פתחתי את המכסה ונגעתי באחד מההלחמות

 

13177552_1292524697443218_3351124571913982604_n.jpg

 

 

זאת המנורה שנשרפה בטסטר

770235.jpg

פורסם

זה טסטר ל12 וולט DC , לא ל220 וולט AC.

אתה לא יודע מה אתה עושה, ואני ממצליץ מאוד שלא תתעסק בחשמל אם אתה לא יודע באיזה כלים להשתמש ואיך להשתמש בהם.

לפתוח מכשיר חשמלי שעובד על 220 וולט ולדחוף לו טסטר שנועד ככל הנראה לשימוש ברכב זה מעשה טפשי וחסר אחריות שיכול להוביל למוות.

 

אל תיקח את זה כעלבון או זלזול, אני חושב שזה עניין מאוד רציני והחיים שלך זה לא משחק.

פורסם

הטסטר שרכשת מיועד לבדיקות במערכות חשמל של 12 וולט ולא יותר. לא ממליץ לך להחליף את המנורה המקורית במנורת לד בגלל שמנורת לד תדלוק רק כאשר הקוטביות נכונה כלומר תחבר את הכבל השחור למינוס ואת הדוקרן לפלוס. אם תחבר הפוך אתה עלול לשרוף את הלד.

 

בכול טמבוריה או בחנויות חשמל ניתן לרכוש מנורה מתאימה.

איזה כייף לי :)

פורסם
הטסטר שרכשת מיועד לבדיקות במערכות חשמל של 12 וולט ולא יותר. לא ממליץ לך להחליף את המנורה המקורית במנורת לד בגלל שמנורת לד תדלוק רק כאשר הקוטביות נכונה כלומר תחבר את הכבל השחור למינוס ואת הדוקרן לפלוס. אם תחבר הפוך אתה עלול לשרוף את הלד.

 

בכול טמבוריה או בחנויות חשמל ניתן לרכוש מנורה מתאימה.

 

הבנתי ... תודה :)

פורסם

אצלנו קוראים לזה מנורת ביקורת בשונה מטסטר את המנורת ביקורת צריך לחבר גם למינוס (ground) וגם לפלוס

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
זה טסטר ל12 וולט DC , לא ל220 וולט AC.

אתה לא יודע מה אתה עושה, ואני ממצליץ מאוד שלא תתעסק בחשמל אם אתה לא יודע באיזה כלים להשתמש ואיך להשתמש בהם.

לפתוח מכשיר חשמלי שעובד על 220 וולט ולדחוף לו טסטר שנועד ככל הנראה לשימוש ברכב זה מעשה טפשי וחסר אחריות שיכול להוביל למוות.

 

אל תיקח את זה כעלבון או זלזול, אני חושב שזה עניין מאוד רציני והחיים שלך זה לא משחק.

 

בום!

 

ממי מה קרה?

 

ממייי?!?

 

:-)

 

אכן אני ביחד עם דיוויד בדיעה שלי - אם אתה רוצה לעבוד עם מערכות חשמליות\אלקטרוניות כדאי לפחות שיהיה לך ידע בסיסי ביותר בכדי שתדע לא רק מה אתה עושה אלא מה הסכנות האפשריות.

 

ממליץ לעשות קורס מבוא לחשמל ולקרוא באתרים כמו bcae1.com שזה קיצור ל:

 

basic car electronics

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...