Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3779 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה מה זה נוכחות עבורך.

אני בטוח שאתה יכול למצוא אאודי A3 או סדרה 1 משומשות או לחלופין משפחתיות עממיות חדשות יותר.

אולי תחפש מאזדה 3 ספיריט למשל או ואגית כגון סיאט לאון כאשר אתה מודע לנושא הגיר הרובוטי.

המשפחתית הכי זולה ב0 ק"מ זו הקרוז טורבו ב96,150 (אולי יש יותר זול , זה מה שמצאתי כרגע) וגם היא יכולה לבוא כאופציה.

אין לצטט הודעה אחת מעליך.

פורסם

אודי A3 היא מאוד קטנה לי (אני מטר 93 ) שלא נדבר על A1..

אני פחות מתחבר לסיאט... :(

 

האם באמת הקניות האלה של המכונית שאני אהיה 01 ברישיון עם 0 ק"מ זה שווה?

פורסם

אם אתה מתכוון להחזיק את הרכב לטווח ארוך אז כן, החסכון שווה כי אחרת לא תקבל חדש אלא רק משומש.

אם הA3 קטנה אתה יכול לחפש A4 אבל היא תהיה משנתון 09 08 ואתה צריך להיות מודע לעלויות אחזקה שיותר גבוהות עקב הסמל.

פורסם

כן לכן אני פחות הלכתי על מותגים כמו אודי , כי לא אוכל לעמוד בהוצאות החודשיות הללו ויחד עם זאת אני מעוניין לשדרג בשנתונים.

פורסם
בחישוב מהיר, התקציב הכולל שלך הוא משהו באיזור 105-110K. אתה מחפש משפחתית גדולה? משפחתית רגילה/קומפקטית?

 

הלוואי , לא רוצה לעבור את ה-100,000 ש"ח ,יותר נכון לא יכול :)

קודם כל אמינות לאחר מכן נוכחות וטכנולוגיה...

אבל כן לא רכבים קטנים כמו ניסן מיקרה או טויטה יאריס

פורסם

בכל מקרה אציע לך עוד אופציות ,למרות שרשמת שA3 קטנה לך קח בחשבון שהיא בגודל של המכוניות הנ"ל.

אלפא רומיאו ג'ולייטה, לקסוס CT200H, הונדה סיוויק 5 דלתות ברמת גימור גבוהה.

אופציות נוספות עם מכלולים בסימן שאלה.

גולף מאובזרת/אוקטביה 1.4 / 1.8/ סופרב (גיר DSG עם מוניטין בעייתי, מנועי 1.8 בעייתים).

סיטרואן DS4/5 -מנועי טורבו בעיתיים.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3779 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...