Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3784 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אני מחפש רכב גדול ומרווח{עם העדפה לג'יפון או suv } בתקציב של עד 170 אלף ש"ח.

מבחינת העדפות-אין משמעות לצריכת הדלק{הרכב לא יסע יותר מ 1000 ק"מ בחודש}

מאוד חשובה לי איכות הנהיגה{רכב מאובזר,בידוד רעשים טוב נוחות ישיבה ונסיעה וכו}מבחינת נסיעות בשטח-אם יהיו אז רק בשביל קק"ל וכדומה.

כמו כן הרכב צריך להיות גדול ומרווח שיהיה מקום לילדים ולכל הציוד הנלווה..-]

יש לא מעט אופציות שיכולות להתאים:

פורד אדג'{שנים 2012-2013}

סובארו פורסטר{2012-13}

וולוו xc60

וולוו xc90 שנת 2011

פורד אקספלורר 2011{שמשום מה הרבה אנשים לא ממש אוהבים את הרכב}

או אולי ללכת יותר אחורה בשנים ולבדוק את הלקסוס rx350?

אני לא מעוניין ברכבים יפניים\קוראניים.

מה דעתכם?

פורסם

אני לא הייתי קונה פורד יד שניה, מיי פורד טאצ' זה פוטנציאל לבעיות בלתי נגמרת, השברולט גדול מרווח ושקט, אני הייתי קונה קיה סורנטו חדש, ונהנה,

פורסם

אל תשלול את היפיות אלה אם חשובה לך הפאר ברכב .

 

אני מציע לך להיכנס כאן בפורום למכירת רכב של הפורים יש מודע מאוד מומלצת לדעתי

ויחסוך לך לא מאט כסף בקניה ואתה מקבל רכב חדש מיצובישי אאוטלנדר של חבר פורום פה

אם הייתי רואה את המודע שלו לפני שהזמנתי את הרכב החדש שלי הייתי קונה ממנו .

תבדוק את זה .

 

הייתי בודק גרנד צ'רוקי 2010-2011.

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

השברולט אקווינוקס הושק בארץ אתמול והוא מתאים לתקציב שלך.

תקבל רכב גדול, מרווח ונוח וכבונוס יש גם אחריות יצרן והוא יהיה חדש לחלוטין ולא משומש.

פורסם

קודם כל תודה לכל העונים.

שהתכוונתי יפניות\קוראניות הכוונה היתה למאזדה,טויוטה,הונדה ,קאיה..

הלקסוס שהיא גם יפנית לדעתי שונה מהן ומכוונת הרבה יותר גבוה..

לגבי הפורסטר-צודקים,אכן "ברחה "לי יפנית אחת....

פורסם

הלקסוס זה פרימיום כבר.

אם כן אתה יכול גם לשקול אינפיניטי, אמנם פחות יוקרתית מהלקסוס אבל עדיין פרימיום, ועם יותר כוח.

פורסם

לדעתי אתה עושה טעות שאתה שולל רכבים יפנים/קוראניים באופן גורף במקום להתייחס לדגמים ספציפיים כמקרה לגופו.. סביר להניח שתמצא מכונית הרבה יותר טובה בתקציב שלך ככה :)

×
×
  • תוכן חדש...