Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3631 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קח המלצה טובה ממני כבעל LAVOR 120 - עדיפה על קארשר, ניתן לקנות ראש מקציף אם אתה צריך דרך עלי אקספרס במחיר "זנות" של 80 ש"ח ולקבל מוצר באיכות גבוהה מאוד שיעלה כאן או במקום אחר לפחות כפול.

 

כמו שכתב אלי מעלי - הבעיה כנראה בדגמים הזולים של קארשר.

Opel Adam S 2017

פורסם

הבעיה היא בכל הדגמים שיש להם צנרת ומנוע פלסטיק, יש גם דגמים שעולים 1800 שקל עם אותה הבעיה.

יצאו להם גם לא מזמן מכונות חדשות צריך לבדוק.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

בסוף ירדתי מהרעיון, ראיתי שמוצרים עלולים להיות יקרים over time, ובתכלס זה לא שיש לי איזושהי בעיה עם הצינור הסטנדרטי בבית. הגרניק היה בשביל הכיף לא בשביל הצורך, אבל חשש מעצבים ועוגמת נפש שהייתי חוטף על מוצר תקול בפרק זמן קצר הוריד אותי מהנושא - נכון להיום.

אולי בהמשך, כשאהיה מוכן להשקיע סכום גדול יותר במוצר איכותי יותר, אחזור להתייעץ.

 

לבינתיים - 2 דליים וצינור.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

יש שוני לא קטן בין מכונת שטיפה ודלי לצינור ודלי - כמו כולם יש יתרון וחסרון, הבעיה זה עלות לא נמוכה כלל של מכונה בערך 500 ש"ח + צריך צינור מאריך (עוד מאייה לפחות) כי 4 מטרים לא מספיק לשום דבר וצריך להזיז את המכונה ממקום למקום, צריך גם מקציף כדי להשתמש בסבון כמו שצריך (עוד מאייה) צריך לפרק ולהרכיב בכל שימוש אלא אם יש לך מקום לשים את זה בחוץ (עוד קצת זמן בשטיפה).

אבל מבחינת העבודה זה קל ומהיר ומנקה טוב, אפשר להקציף שוב את הרכב לאחר הנקיון הראשוני ולעבור עם כפפה מאשר עם דלי ומים, כמו כן לחץ המים מוריד הרבה יותר לכלוך מאשר צינור רגיל.

 

אבל בתאכלס - מותרות.

Opel Adam S 2017

פורסם

אחזק את מה שנאמר מעלי לגבי הנוחות שימוש בגרניק.

יש לי את ה K2 שכבר עבדתי איתו כמה פעמים לשטיפת הרכב וגם לתריס בסלון (הייתי חייב לשכנע את אשתי שזה לא רק לרכב...), עד כה - מצויין!

אני תמיד חושב שעדיף להשקיע ולקנות את היקר, אבל לפעמים גם מוצר "זול" יכול לעשות את "העבודה"!

במוצרי חשמל צריך מזל, גם אם לא ישרוד איתנו עד 120, עדיין יחזיר מהר את מחיר השטיפה הידנית שנשלם בחוץ.

ממליץ לך מאוד לרכוש גרניק (כמוצר!, ולא אתייחס לחברה...), אם כי לפעמים במקום "הפריסה" שלו, אני משתמש בדלי. (אחלה פעילות ספורטיבית בקיץ המטורף הזה)

×
×
  • תוכן חדש...