Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3800 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן , אני מעוניין לרכוש סט 4 בולמים של מונארו

הרכב שלי הוא מיצובישי קולט 1997

התקציב לא הכי בשמיים לכן אני מבקש עזרה למקומות במחירים נוחים

אני מאזור ירושלים אך אין לי בעיה להזמין מכל מקום אם עלות הבולמים כולל משלוח היו יותר זולים ממקומות באזור ירושלים

תודה

פורסם

פניתי לאבי חלפים ואצלו כרגע אין מונארו , ואני מחפש אולי יותר זול מההצעה שקיבלתי ל kyb

בדקתי בapexmotor והמחיר יקר יותר

 

אשמח לעוד המלצות תודה

פורסם

לרכב שלי עדיף kyb ? מדוע ?

קיבלתי הצעת מחיר למונארו אני עדיין משווה עוד טיפה

ומעוניין לשמוע את דעתכם המקצועית או המלצה

תודה רבה

פורסם

אני אברר מחר אצלהם תודה

אך שוב , אני אשמח לתשובה איזה בולמים יותר מומלצים לרכב שלי , kyb או מונארו

 

תודה רבה

פורסם (נערך)

אם אתה מחליף כי אתה חושב שזה יעשה שינוי שיחזיר אותו למצב הרכב לזה שהוא יצא מהמפעל אז אתה הטועה.

על מנת לגיע לרמה הזאת צריך להחליף את כל המערכת שקיימת שם שזה כולל קפיצים כריות בולם וכדומה.

בכל מקרה לשני החברות יש רמות שונות של בולמים.

kyb יש דגם מומלץ של EXECEL-G ודגם ספורטיבי ULTRA-SR.

MONRO יש דגם REFLEX ודגם בסיס ORIGINAL.

עריכה אחרונה על ידי mark_Avn
פורסם
אם אתה מחליף כי אתה חושב שזה יעשה שינוי שיחזיר אותו למצב הרכב לזה שהוא יצא מהמפעל אז אתה הטועה.

על מנת לגיע לרמה הזאת צריך להחליף את כל המערכת שקיימת שם שזה כולל קפיצים כריות בולם וכדומה.

בכל מקרה לשני החברות יש רמות שונות של בולמים.

kyb יש דגם מומלץ של EXECEL-G ודגם ספורטיבי ULTRA-SR.

MONRO יש דגם REFLEX ודגם בסיס ORIGINAL.

 

אני לא יודע איך הרכב יצא מהמפעל אך אני יודע איך הוא עכשיו והוא קשה , מאוד וכל בור או במפר בום ופשוט דיקט על הכביש

- לפני ההחלפה של הבולמים אני כמובן אבדוק שהבולמים גמורים ואכן זה יפתור את הבעיה , עם המון תודה לרועי מהפורום שיעזור לי המון

 

אך לגבי הדגמים , תודה רבה זה פעם ראשונה שאני שומע על הדגמים , כאשר אמרו לי בולמים של kyb או מונארו , לאיזה דגם התכוונו ?

איך הדגם הזה , וכמו ששאלתי ומחכה ממש לתשובה , מה יותר טוב או במה מתבטא ההבדלים בינהם ?

פורסם

עשית את הבדיקה הבסיסית של ללחוץ על פינה של האוטו ולראות האם חוזר תקין והאם מתנדנד?

חבל על הכסף של עדיף תיגש למישהו שמומחה שיגיד לך אם איזה חלק בדיוק בעייתי ותחליף אותו (כל מקום יבדוק בחינם כדי למשוך אותך לתקן אצלו)

חשוב להבין שיכול מאוד להיות שהקפיצים עצמם חלשים שכן הם אלו שאחריאים על התופעה של ה"דיקט" בעוד שהובלמים יותר אחראיים על החלק של ההחזרה

פורסם

חשוב להבין שיכול מאוד להיות שהקפיצים עצמם חלשים שכן הם אלו שאחריאים על התופעה של ה"דיקט" בעוד שהובלמים יותר אחראיים על החלק של ההחזרה

לא מדוייק, לבולמים ישנים יש נטייה לפתח חיכוך פרזיטי גבוה (בלשון העם להתקע) ובכך להשפיע לרעה על איכות הנסיעה.

יום טוב גם לך

פורסם

^ נכון מאוד, שלא לדבר על האספקט הבטיחותי שבדבר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תודה רבה

מה שעוד משהו שבטוח זה שלפחות 5 שנים לא החליפו בולמים ברכב , לדעתי אף פעם אבל לפחות , לפניי נהגה על הרכב אישה גרושה ככה שחוץ מטיפול 10 בלחץ הוא לא קיבל כלום

 

עדיין לא ככ מצאתי kyb במחיר טוב , אבל מצאתי מונארו ב 1050 לסט

האם להרכיב את המונארו או שההבדלים משמעותיים באיכות בינהם , אם יש בכלל הבדל?

×
×
  • תוכן חדש...