Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי לכולם.

הרכב סיאט לאון 2016 1.2 TSI ידני.

בתחילת החודש הגעתי לסוכנות לקבל את הרכב וביום הקבלה מצאנו בעייה (מכסה דלק נפתח כאשר הרכב נעול)

הכל נרשם והגעתי למוסך אחרי יומיים (אני לא אציין שהגעתי עם הזמנת תור ב 9.00 ויצאתי משם ב 15.30 כשידעו מה צריך להחליף).

אבל , ביומיים לפני הגעתי למוסך שמתי לב שהילוך ראשון לא תמיד משתלב חלק , כאילו צריך לעבור מדרגה נוספת וטיפה יותר כוח להשתלבות של ההילוך , או שחרור הקלאצ ו עוד נסיון של שילוב ההילוך.

הסברתי את זה באותו היום במוסך , התשובה המיידית של הבחור שקיבל אותי ברישום היא "לפני שאתה משלב הילוך ראשון תחכה שניה וחצי עם קלאצ לחוץ ו אז תשלב " צחקתי לו בפנים , עם הרבה עצבים וכעס מאותו מוסך מורשה, סידרו לי את המכסה דלק ואמרו שהכל תקין בגיר .

בקשתי שהכל ירשם במחשב שאני חושב שיש בעייה, עברו שבועיים הרכב עם 600 קמ, אין שינויי בהשתלבות,

השאלה מה אני עושה עם זה ? לאן אני פונה? האם יש מוסך מורשה באיזור חולון שיכול לבדוק את זה יותר לעומק?

כי לאותו מוסך אני לא יחזור (מוסך מורשה שנמצא באותו המתחם של סיאט ראשון לציון )

תודה מראש

AMP:JBL 75.4, FRONT: MOREL PULSE

REAR:JBL CS3196, SUB:JBL CS12

פורסם

ההילוך הראשון לא מסונכרן, לכן אם אתה נתקל בקושי בשילוב, אין מה להמתין עם קלאץ' לחוץ, זה לא ישנה כלום. פשוט תכניס להילוך אחר שכן מסונכרן, כמו 2-5, ורק אז לראשון.

 

כנ"ל לגבי רוורס.

 

כמובן שאם זה קורה הרבה מדי אז אולי יש בעיה וצריך לבדוק לעומק.

Stay Dirty

פורסם

את זה אני יודע וכן זה עובד , אבל רכב עם 20 קמ כשקיבלתי אותו לא אמור להיות כך

AMP:JBL 75.4, FRONT: MOREL PULSE

REAR:JBL CS3196, SUB:JBL CS12

פורסם (נערך)

הילוך ראשון מסונכרן וגם הרברס! אנחנו לא בשנות העשרים של המאה שעברה.

ככל הנראה נדרש לכוון את הכבלים, אבל גם יתכן פשוט כי הגיר חדש.

נסה עוד משהו-

 

1. לחץ על דוושת המצמד עד הסוף!

2. עם יד ימין פתוחה, אגודל כלפי מעלה, לחץ ידית ההילוכים שמאלה עד הסוף.

3. עם האגודל לחץ קדימה בעדינות לכוון הילוך ראשון בשני שלבים, תרגיש את נעילת הסנכרון ואז לחץ עד הסוף.

עריכה אחרונה על ידי primekart

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם
הי לכולם.

הרכב סיאט לאון 2016 1.2 TSI ידני.

בתחילת החודש הגעתי לסוכנות לקבל את הרכב וביום הקבלה מצאנו בעייה (מכסה דלק נפתח כאשר הרכב נעול)

הכל נרשם והגעתי למוסך אחרי יומיים (אני לא אציין שהגעתי עם הזמנת תור ב 9.00 ויצאתי משם ב 15.30 כשידעו מה צריך להחליף).

אבל , ביומיים לפני הגעתי למוסך שמתי לב שהילוך ראשון לא תמיד משתלב חלק , כאילו צריך לעבור מדרגה נוספת וטיפה יותר כוח להשתלבות של ההילוך , או שחרור הקלאצ ו עוד נסיון של שילוב ההילוך.

הסברתי את זה באותו היום במוסך , התשובה המיידית של הבחור שקיבל אותי ברישום היא "לפני שאתה משלב הילוך ראשון תחכה שניה וחצי עם קלאצ לחוץ ו אז תשלב " צחקתי לו בפנים , עם הרבה עצבים וכעס מאותו מוסך מורשה, סידרו לי את המכסה דלק ואמרו שהכל תקין בגיר .

בקשתי שהכל ירשם במחשב שאני חושב שיש בעייה, עברו שבועיים הרכב עם 600 קמ, אין שינויי בהשתלבות,

השאלה מה אני עושה עם זה ? לאן אני פונה? האם יש מוסך מורשה באיזור חולון שיכול לבדוק את זה יותר לעומק?

כי לאותו מוסך אני לא יחזור (מוסך מורשה שנמצא באותו המתחם של סיאט ראשון לציון )

תודה מראש

האם הבעיה היא רק בהילוך ראשון?

מה קורה בשילוב להילוך אחורי?

מה קורה בשילוב שאר ההילוכים?

פורסם

הבעייה בהילוך ראשון , ו פעם או פעמיים היה ברוורס , זה קורה בתדירות יותר גבוהה כאשר ה START AND STOP עובד , המנוע נכבה עם לחיצה על הקלאצ נדלק ונכנס קשה, אבל גם ללא הכיבויי זה קורה

AMP:JBL 75.4, FRONT: MOREL PULSE

REAR:JBL CS3196, SUB:JBL CS12

פורסם

WTF על איזה סנכרון אתם לעזאזל מדברים ?

זה רכב ח-ד-ש !

לא שנות 80' - 90'.

אצלי ברנו 2001 ההילוכים כמו מרגרינה, אין שום סיבה בעולם שברכב 2016 (!!) ששילמו עליו כל כך הרבה כסף בשביל שהכל יעבוד פיקס, איזשהו הילוך לא יכנס כמו שצריך.

אני הייתי יושב להם על הווריד עד שיסדרו את זה.

מחפש פנסי ערפל לקליאו בי 2001 RTE :-)

החלפת קלאץ וציריות Clio B 1.2 8v 2001

פורסם

מנסה לשלב בעמידה, למי לפנות ואיך לבדוק את זה יותר לעומק? כי במוסך שהייתי בו התשובה הייתה שהכל בסדר

AMP:JBL 75.4, FRONT: MOREL PULSE

REAR:JBL CS3196, SUB:JBL CS12

פורסם

אל תהייה צודק תהייה חכם. במקרים כאלה בדרך כלל אין פיתרון קסם או פיתרון פשוט מבלי להחליף גיר או להתחיל להתעסק עם כול יחידת העברת התנועה ממוט ההילוכים לתיבה ורוב הסיכויים ששום דבר לא יחזור להיות כמו שהיה.

 

לדעתי אתה תחזור למוסך ותקבל אותה תשובה או במקרה הכי הטוב יגידו לך שגירזו וכיוונו והכול בסדר ועדיין אתה תתקל בבעיה.

 

תמתין 10K קילומטרים וחזור לדווח.

איזה כייף לי :)

פורסם
מנסה לשלב בעמידה, למי לפנות ואיך לבדוק את זה יותר לעומק? כי במוסך שהייתי בו התשובה הייתה שהכל בסדר

אל תמתין אפילו לא רגע אחד כי ככל שהרכב יותר חדש קח פוחת הסיכוי שיפנו אצבע מאשימה לנהיגה שלך ולבלאי עקב כך.

אתה מתאר בעיה של מצמד כנראה או סינכרון הילוך ראשון.

פנה לעוד מוסך מורשה ואם עדיין תקבל תשובה שזה תקין פנה לשירות לקוחות של היבואן ואז אני מניח שיקבעו לך בדיקה של הרכב על ידי נציג מטעם היבואן.

פורסם

בעבר גם בסוף שנות ה 90 עם דור 4 היתה גם את הבעיה הזו, אז החליפו שמן גיר לשמן סינטטי מלא, זה עזר מעט.

 

בסוף הלך הגיר והחליפו גיר שגם קרס לאחר תום האחריות עקב כשל פנימי ידוע. שופץ באלייד ועלה 5000 שקל בערך.

 

גם בגולף פלוס מודל 2007 הוחלף גיר רגיל באחריות לאחר שבהתחלה הגיע בוחן שלא שמע רעש אבל לאחר צעקות הגיע שוב ולאחר מכן כן הצליח לשמוע את החריקה בהכנסה להילוך שני בנסיעה.

 

ככה זה במדינה שלנו הכל קשה.

 

תעקוב ואל תרד מהם עד שהכל יהיה בסדר.

×
×
  • תוכן חדש...