Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3808 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה שכתבת לגבי גולף דור 4 לא מדוייק. אכן בחלק מהרכבים בעלי תיבה ידנית מסוג 02K היה קושי מסויים בהכנסת הילוך ראשון לאחר נסיעה קצרה או ארוכה (לא זוכר במדוייק) וזה לא מה שגרם לכשל בתיבה. בשנת 2004 לאחר 6 שנים שגולף דור 4 יצא לשוק ייצרן הרכב הוציא הנחייה להחליף את שמן הגיר לשמן סינטטי מה שפתר את הבעיה.

 

הכשל שגרם לתיבה היו מסמרות אשר התרופפו ונגזרו ולא בעיית שילוב להילוך ראשון.

איזה כייף לי :)

פורסם

חברים בלי לחץ... כבעלים של רכב זהה בציר 2014 התופעה מוכרת גם לי. פות"ש, נסה לשלב להילוך ראשון ביד רכה יותר. אצלי זה עובד.

מוטי

פורסם
מה שכתבת לגבי גולף דור 4 לא מדוייק. אכן בחלק מהרכבים בעלי תיבה ידנית מסוג 02K היה קושי מסויים בהכנסת הילוך ראשון לאחר נסיעה קצרה או ארוכה (לא זוכר במדוייק) וזה לא מה שגרם לכשל בתיבה. בשנת 2004 לאחר 6 שנים שגולף דור 4 יצא לשוק ייצרן הרכב הוציא הנחייה להחליף את שמן הגיר לשמן סינטטי מה שפתר את הבעיה.

 

הכשל שגרם לתיבה היו מסמרות אשר התרופפו ונגזרו ולא בעיית שילוב להילוך ראשון.

אני זוכר שבשנת 2000 בגולף sdi החליפו לנו שמן גיר לסינטטי מלא. אחכ פעמים החליפו גיר ובפעם השניה התברר שזה המסמרות וכמובן שלא לקחו על זה אחריות. בספר של שיפוץ הגיר הזה הם מנחים לקדוח את המסמרות ולקוח חורים יותר גדולים ולהבריג ברגים ואומים. ככה אני זוכר וזה היה ממזמן. בגולף פלוס 2007 החליפו לנו גיר קומפלט כי בהכנסה להילוך שני היתה חריקה חזקה. אין מה לעשות.

פורסם

תודה לכל העונים , אפשר בבקשה המלצה למוסך צמפיון אחראי ומומלץ באיזור המרכז?

AMP:JBL 75.4, FRONT: MOREL PULSE

REAR:JBL CS3196, SUB:JBL CS12

פורסם

תעקוב ואל תרד מהם עד שהכל יהיה בסדר.

אשמח לשמוע ממך מה לדעתך צריכים או מבצעים במוסך מבחינה טכנית בכדי לגלות את התקלה ברכב שעבר 600 קילומטרים ?

איזה כייף לי :)

פורסם

ברכב שלך יש כבלים להעברת הילוכים, מהידית לכיוון הגיר. בינהים יש קפיץ עם בורג כיוון ארוך.

לא צריך לראות הכל שחור. רוב הסיכויים שצריך לבצע כיוון מדוייק של הידית עצמה, כלפי הגיר.

בכל מקרה למרות שאני לא הרגשתי את הבעיה, תיתן למישהו שנהג הרבה שנים על גיר רגיל, שלא שייך למוסך, לנסות גם. אם יש קושי ממשי להכניס את הילוך, גם לאחר שהרכב עומד לגמרי,[אצלי הראשון נכנס בקלות גם בזחילה איטית], תתעקש על כיוון.

בכל מקרה זה מה שיעשו, לפני החלפת גיר. מקווה בשבילך שזה לא יגיע לזה.

פורסם (נערך)

קשה לי להאמין שהבעיה במתיחה של הכבל מכיוון שבמפעל הכיוונון נעשה בעזרת Jig מיוחד וקשה לפספס. לאחר פירוק/הרכבה של תיבה חדשה במוסך אכן הייתי חושד שהכיוון לא תקין.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...