Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - פורד פוקוס אקובוסט "טיטניום"


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2712 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הגולף 1.4 עם 150 כ"ס עולה 148600 לפני רישוי. אז היא ממש לא יותר זולה מהפוקוס טיטניום ב 133.0 אש"ח.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 134
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תודה רבה על הסקירה.

אני סתם שאלת תם - למה אתם כותבים "בחירה מעולה לנהגי הליסינג"?

הפורד הזאת היא לא קנייה טובה סתם ככה? הכוונה למה אתם ממתגים אותה בעיקר לליסינגים?

שואל ברצינות לגמרי. (אולי זה בגלל שמעולם לא היה לי רכב בליסינג מהעבודה?)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגולף 1.4 עם 150 כ"ס עולה 148600 לפני רישוי. אז היא ממש לא יותר זולה מהפוקוס טיטניום ב 133.0 אש"ח.

אני חושב שההשוואה שנעשתה היא לדגם 125 כ"ס שעולה 131,700 לפני אגרת רישוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה דברים

ההשוואה מול הגולף הזולה עם 125 כ"ס תשאיר את הגולף הרחק מאחור, עם 20.4 קג"מ לעומת 24.5 קג"מ לפורד, ו 125 כ"ס לגולף לעומת 150 כ"ס לגולף.

אז בהשוואה מול הגולף החלשה יותר - אין לה סיכוי לעמוד ראש בראש עם הפוקוס.

 

לגבי עניין הליסינג - הפורד לטעמי היא קניה מצויינת כלקוח פרטי, בכל גירסא. אני כנראה הייתי מעדיף את הטורר (הסטיישן) בזכות השימושיות. רק שהשוק של הרכישות הפרטיות זז לאט לאט לכיוון של הג'יפונים למיניהם, למרות נחיתות בביצועים של הג'יפונים.

בהרבה מקרים מעמידים בפני נהגי ליסינג רשימת מכוניות ומתוכה הוא צריך לבחור. כאן כבר יש לדעתי אופציה בפורד הזו לרכב עם ביצועים מצויינים, כאלה שגורמים לך לרצות לקום בשבת בבוקר לנהוג קצת, לא ממש משנה לאן.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אותה השוואה קצת תמוהה, כי ההשוואה המתבקשת היא לגולף 150, מן הסתם.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה דברים

ההשוואה מול הגולף הזולה עם 125 כ"ס תשאיר את הגולף הרחק מאחור, עם 20.4 קג"מ לעומת 24.5 קג"מ לפורד, ו 125 כ"ס לגולף לעומת 150 כ"ס לגולף.

אז בהשוואה מול הגולף החלשה יותר - אין לה סיכוי לעמוד ראש בראש עם הפוקוס.

כאמור, לפי נתוני יצרן הגולף החלשה מהירה ב-0.2 שניות מפורד הודות לכך ששוקלת 200 קילו פחות. אני משער שגם בהאצות ביניים המצב שקול.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה דברים

ההשוואה מול הגולף הזולה עם 125 כ"ס תשאיר את הגולף הרחק מאחור, עם 20.4 קג"מ לעומת 24.5 קג"מ לפורד, ו 125 כ"ס לגולף לעומת 150 כ"ס לגולף.

אז בהשוואה מול הגולף החלשה יותר - אין לה סיכוי לעמוד ראש בראש עם הפוקוס.

 

דף הנתונים אומר אחרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה סקירה. נראה לי שכל אחד היה שמח לרכב כזה מהעבודה :-). היתה ברשותי כמה שנים פוקוס GHIA 2000 (דור 2) ואהבתי את הרכב מאוד. יחסית לזמנו (2007) נטול מגדשי הטורבו לכל רכב, היה לה כוח לא רע ואבזור מדהים. ליד החדשה, כנראה שהיא היתה נחשבת היום לעגלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

She is back. אחת המכוניות היותר טובות במשפחתומטיות.

בזמנו היתה לי אחת ידנית בליסינג (דור ראשון). זכורה לי רק לטובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה סקירה ונראה שבאמת הפוקוס החדשה פותרת את שתי הבעיות העיקריות של הפוקוס היוצאת, הגיר והמנוע (1.6).

אם תהיה לי אופציה לקחת אותה בליסינג בעתיד אני בהחלט עלול להתפתות ולמכור את האקובוסט 2012 שלי..

מסכים לגבי עניין הצפיפות - לא רכב שהייתי מאכלס בו משפחה.

 

מה שמעניין זה שבאמצעות תוכנה בלבד אפשר לשדרג אותה משמעותית, ל-194 כ"ס עם 30 קג"מ ! עניין של 2500 ש"ח והתקנה עצמית, בלי עקבות..

 

http://www.mybluefin.co.uk/search?make=9&fueltype=3&model=2&variant=3213

http://www.mybluefin.co.uk/curves/15EcoBoost150PS.pdf

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסקירה.

 

שאלה לרומן - אפשר השוואה קלה לאלפא?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפוקוס קצת יותר צפופה, קצת פחות נוחה (לא בשיעור ניכר, אם-כי המושב של האלפא, לטעמי, טוב משמעותית). בנסיעה לא ניכר הבדל משמעותי בכוח, שכן המומנט דומה וכיול המצערת של הפוקוס יותר אגרסיבי מזה של הג'ולייטה במצב N. מבחינת תיבת הילוכים אני מעדיף דו-מצמדי על פלנטרי, והתפעול הידני באלפא מוצלח יותר, בפוקוס הוא פשוט גרוע (כמו בשברולטים). ההגה בפוקוס יותר טוב. הנדסת האנוש באלפא יותר טובה. הראות בשתיהן לא ממש מצטיינת. האלפא חיה יותר ונענית יותר למשחקים, אבל הפוקוס נעלה צמיגים כ"כ מופרכים שזה פשוט לא נורמאלי. הבלמים באלפא טובים יותר. תאי האחסון בפורד גדולים ונוחים יותר. תא המטען של האלפא לדעתי גדול יותר. האלפא שקטה יותר מבחינת רעשי רוח, יש בה רק רעשי מראות בעוד הפוקוס יותר רועשת.

 

אשמח גם לאינפוט מיואב בהיבט הזה, אני בכ"ז משוחד-משהו.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2712 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...