Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי שמוליק, תשאיר קצת סימני קריאה גם לאחרים.

 

דבר ראשון גע בשני הצינורות של רדיאטור החימום על קיר האש, אחרי שהרכב בטמפ' עבודה. האם שניהם חמים באותה מידה ?

Stay Dirty

פורסם

לפני שבוע פתחתי סתיצה בצינור אחד שמתחבר לקיר האש. (זהירות על הפלסטיק שעליו יושב הצינור הוא נוטה להישבר).

אם הצינורות לא חמים אז הם סתומים.

פורסם

הצינורות שעליהם מדובר , הם לא הצינורות העבים שיש לרדיאטור קירור המנוע שמתחברים למנוע אחד עליון ואחד תחתון נכון ? כי הם חמים בצורה שווה ולא הבנתי על איזה צינורות מדובר כדי לבדוק

יש לי את אותו בעיה בדיוק , יוצא ממש טיפה חום רק כשהאוטו 90 מעלות , לא משנה אם דלוק ac או לא .. ואם מגביר את המזגן אז יוצא קר , וזה ממש סבל

פורסם
הצינורות שעליהם מדובר , הם לא הצינורות העבים שיש לרדיאטור קירור המנוע שמתחברים למנוע אחד עליון ואחד תחתון נכון ? כי הם חמים בצורה שווה ולא הבנתי על איזה צינורות מדובר כדי לבדוק

יש לי את אותו בעיה בדיוק , יוצא ממש טיפה חום רק כשהאוטו 90 מעלות , לא משנה אם דלוק ac או לא .. ואם מגביר את המזגן אז יוצא קר , וזה ממש סבל

 

אתמול פתחתי את המכסה מנוע אחרי נסיעה יחסית מאוד קצרה אבל המחוג הגיע ל 90 מעלות , נגעתי בצינורות ( הבנתי איזה הם ) והם לא היו חמים בכלל האמת ..

מה זה אומר ?

טרמוסטט חגש , רדיאטור קירור מנוע חדש

מה הבעיה ובערך העלות של תיקון ?

×
×
  • תוכן חדש...