Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3851 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

בפברואר השנה רכשתי שברולט ספארק 2011 עם 17K. הטיפול האחרון בה נעשה בינואר והיה טיפול קטן.

 

כרגע הרכב עומד על 28K והגיע זמן טיפול. איזה טיפול לעשות? טיפול 30K או אחר?

 

מאחר וחלפו כמעט 5 שנים אני מתלבט איזה טיפול צריך?

 

תודה לעוזרים.

"כל מי שנוסע לאט ממני הוא אידיוט, וכל מי שנוסע מהר ממני הוא מטורף"... :lol:

פורסם

ההצעה שלי - לבצע טיפול 4 שנתי הכולל: שמן, מסנן שמן, נוזל בלמים, מסנן אויר(במיוחד לאור האובכים שעברנו), מצתים ומסנן אויר תא-נהג.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

טיפול 30,000,

 

הטיפול כולל:

 

החלפת שמן מנוע, , נכנס 3.75 ליטר כולל פילטר.

הנה שמן מתאים (129 ש"ח): http://www.justmotor.co.il/products/672257/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-5W30-%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%99-GM

 

החלפת פילטר שמן (מקורי, 50 ש"ח) : http://www.justmotor.co.il/products/759070/%D7%A4%D7%99%D7%9C%D7%98%D7%A8-%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%A9%D7%91%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%98-%D7%A1%D7%A4%D7%A8%D7%A7

 

החלפת טבעת אטימה, לדעתי במידה 13/14 מ"מ (3 ש"ח) - סגירה במומנט של 40NM

 

החלפת נוזל בלמים (30 ש"ח), לאחד שעומד בתקן DOT4, בהחלפה מלאה יש 0.5 ליטר.

הנה נוזל מתאים: http://www.justmotor.co.il/products/757059/%D7%A0%D7%95%D7%96%D7%9C-%D7%91%D7%9C%D7%9E%D7%99%D7%9D-Liqui-Moly-DOT-4

 

החלפת מצתים - Champion RA7YC, סגירה במומנט 27NM, לדעתי מחירם לא יקר.

החלפת פילטר מזגן - מאמין שעולה סביבות ה20 ש"ח.

 

פילטר אוויר - מקורי עולה 94 ש"ח, תחליפי עולה 27 ש"ח. בגלל שעברו 5 שנים אני ממליץ להחליף גם אותו.

 

בהצלחה

שלומי

פורסם

מעדכן בשם פות"ש - המצתים כבר הוחלפו לפני כמה חודשים, כיוון שלא הוחלפו מעולם וכדי לשלול בעיות כיבויים בסרק.

 

כך שלפחות זה נחסך ממנו להפעם.

Stay Dirty

פורסם

אהלן,

בבעלותי שברולט ספארק ולא מזמן עשיתי החלפת שמן, יש סוגייה מוזרה סביבו.

הגדרות יצרן אירופאיות (ואמריקאיות) אומרות להשתמש ב 5w20 \0w20 תלוי באקלים.

בספר רכב הישראלי כתוב 5w30... אני החלפתי ל 5w20, נכנסים 4 ליטר בערך, ואין טבעת הידוק אגב (לפחות בשלי לא היה)...

בכל מקרה יש דברים שאני מעדיף ללכת לפי הנתונים הרשמיים של שברולט אירופה ולא לפי היבואן (ויש הרבה הבדל בהמלצות טיפולים ביניהם).

אם אתה צריך חומר טכני - דבר איתי

×
×
  • תוכן חדש...