Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3891 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היטי נהדר - מרווח, מאד שימושי, נוח. יש רק את הקטע של ה-1.2TSI וה-DSG7, וזה קטע מאד מהותי.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

היתה לי בעבר 1.2 עם DSG7 והחוויה היתה מצוינת.

היום מדובר בדגם מחודש EUR6 עם תוספת קטנה של כ"ס וגיר שכבר כולל את כל העדכונים.

השילוב מעולה.

מבחינת אמינות, לא נתקלתי בבעיות, אך מודה שלא הגעתי לק"מ גבוה.

כך או כך, לעומת צעצועים שנמכרים במחירים האלה, זו חבילה עדיפה לדעתי.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

אנחנו שקלנו את האלטרנטיבות ובחרנו בסובארו xv שיקלול המוניטין, האחריות הארוכה ,איכות ההרכבה ו4x4 לטיולי שבילים בשבת גרמו לבחירה בסובארו.

בארץ הxv זולה , באנגליה xv 1.6 עולה כמעט כמו cx5 מנוע 2 ליטר.

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם

יטי 1.2 או מוקה 1.4? כנראה שהייתי בוחר במוקה. זולה יותר, מאובזרת לא רע והמנוע שלה הרבה יותר בשרני מה-1.2TSI.

 

אם כבר, הייתי שוקל את היטי 1.4 125 - ולא פחות מזה. לצערי לא יצא לי לנהוג ביטי עם המנוע הנ"ל, אבל בלאון המנוע הזה עושה עבודה לא פחות מנהדרת. מרגיש חזק יותר מנתוניו הרישמיים, שקט להפליא וצריכת הדלק שלו מצויינת (וטובה מהותית מהיטי 1.2 שהייתה לנו בעבר).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אז יש תפנית בעלילה, היום אני ואישתי הזמנו את הקיה ספורטאז' 1.6.

 

למרות שבהתרשמות ראשונה לא אהבתי את הרכב כל כך, היום הלכנו וביצענו נסיעת מבחן שוב הפעם עשינו נסיעת מבחן מעט יותר ארוכה, עדיין המנוע הרגיש לי די עצל, אבל יש כמה יתרונות לספורטאז על המוקה מעבר לכך שהרכב גדול יותר ומרווח יותר הוא הרבה יותר שקט בנסיעה, אין כמעט רעשי רוח בניגוד למוקה ששם הם הופיעו באיזור ה-100 קמ"ש.

מה גם שהספוראז' עכשיו מגיע יותר מאובזר מהמוקה, מהתקנה מקומית כמובן.

 

עוד דבר שדחף אותי לספורטאז' זה המחיר- המוקה אומנם מתפרסמת באיזור ה-133K אבל שבאנו לשבת עם הנציג לגבי הצעת מחיר, המחיר זינק לאיזור ה140K על הכביש, עם קצת מיקוח והעובדה שאנחנו משלמים במזומן ירד המחיר ל-135K (עדיין גבוה יותר מספורטאז') שזה כולל צבע, אגרת רישוי ומצלמת רוורס, לא יודע למה אבל עיצבן אותי, שברכב שעולה לא מעט אין אפילו משענת יד ובאופל דרשו 1300 ש"ח בשביל אחד כזו.

 

הספורטאז' לאומת זאת נמכרת בדיוק במחיר שהיא מפורסמת-133800 על הכביש. בנוסף קיבלנו מולטימדיה, מדרגות צד, מצלמת רוורס+חיישני רוורס ומגלש קדמי+אחורי.

 

בסופו של דבר עם מסתכלים על התמונה הגדולה מקבלים בקיה הרבה יותר רכב מאשר במוקה ועוד במחיר נמוך יותר.

×
×
  • תוכן חדש...