Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3877 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני האמת משתמש בלוגיטק k200 שהיא לא מכאנית כמדומני ואני קלדן.

מעניין האמת לראות על מה מדובר במקלדת מכאנית. הבעיה שאני חושש ממנה היא שאני ארכוש מקלדת ב400-500 ₪ והיא לא תתאים. מה אז? ניתן להחזיר אותה?

מה עוד, שאני רואה את המקלדות שהעליתם והן נראות סופר לא נוחות. מקלדות שהמקשים בולטים ממש הן גורמות להקלדה מסורבלת לטעמי. האם זה רק אני ככה או כולם? האם יש מכניות עם מקשים שלא בולטים?

עריכה אחרונה על ידי Smiro
  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

משתמש מאושר של Corsair k70RGB brown switch

-Smiro

ניתן להחזיר מקדלת מכאנית אני עשיתי את זה בקי אס פי קניתי מכאנית של Roccat ולא הייתה נוחה לי, המרווח בין המקשים היה גדול מדי.

חוייבתי ב30 שקל

פורסם

בארץ יהיה לך קשה, בחו״ל זה יותר נפוץ. הדרך היחידה היא פשוט למצוא את הסוויץ שאתה מעוניין בו (הם נבדלים ע״פ כמות הכח הדרושה ללחיצה וחלקם גם רעש) ולחפש ביקורות על מקלדות מתאימות.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

שוקל להזמין כזו, משלוח עד הארץ יצא קצת פחות מ500 שח, למקלדת עם cherry mx ותאורת LED.

 

מישהו בעניין? אם כן שלח לי ה"פ.

המסדרופ נסגר עוד יום.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

מעדכן מקליפורניה:

ניצלתי את היותי בארה"ב ופרגנתי לעצמי במקלדת מכאנית (ובעכבר ארגונומי, ובפאד לידיים, כן - יש לי בעיית קניות...).

רכשתי CM StormFire TK עם Brown Cherry MX. בחרתי בה עקב כך שהיא מצד אחד מציעה את כל הפיצ'רים שרציתי: מקשים ברמה גבוהה brown/blue mx, תאורת לד, תצורת tenkeyless (לא בדיוק, ארחיב בהמשך) - ומצד שני במחיר של $90, היא העסקה כי טובה שראיתי באינטרנט, היות והמחיר בהחלט זול יחסית למקלדות מכאניות עם SPEC דומה. לצורך העניין לא ראיתי אף עסקה משתלמת יותר מבחינת תמורה למחיר נטו.

בנוסף, למקלדת הספציפית הזו יש מבנה לא שגרתי - במקום תצורת טנקילס סטנדרטית שמקריבה את הנאמלוק עבור רוחב צר יותר, הסטורמפייר בעצם איחדה את הנמלוק יחד עם החצים והמקשים מעליהם, וכך לא מוותרים על שום פונקציונליות. אני אישית הייתי מעדיף תצורת טנקילס סטנדרטית כי אני לא משתמש בנמלוק כמעט אף פעם, אבל בגלל שהיו לה את כל הפיצ'רים שרציתי יחד עם מחיר נהדר החלטתי לתת לזה צ'אנס.

 

אני מקליד על המקלדת הזו ממש בשורות אלו, ואני חייב לציין שזה פשוט תענוג. היא גם יפה וגם אופה, וההבדל בינה לבין מקלדת סטנדרטית הוא עצום מבחינת תחושה.

 

האם זה שווה 400 שקל? וואלה, זה תלוי במשתמש. בשבילי זה לחלוטין שווה את הכסף, כי אני עובד עם המקלדת כל יום כל היום, והשימוש בה הרבה הרבה הרבה (הרבה!) יותר כיפי מאשר שימוש במקלדת סטנדרטית, ולכן העלות היקרה של הרכישה כנראה תצדיק את עצמה over time.

גם מבחינה ארגונומית השימוש במקלדת כזו אמור להצדיק את הרכישה, אבל וואלה אני לא יודע עד כמה זה נכון. ה'תחושה' בשימוש זה הsellpoint היחיד מבחינתי, היתרון הארגונומי (כביכול) הוא בגדר added value.

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אבל שוב, אני מנסה לשמור על תקציב הגיוני. 600 ומשהו שקל, אם מישהו תהה, זה פחות הגיוני.

 

כן אני תהיתי, תודה ששאלת !

 

זה התחיל בזה שפות"ש [זה אתה ?] והבוס שלו כינסו ישיבת הנהלה מצומצמת

כדי לדון בהיערכות פיננסית לתכנון רכישה בהיקף העצום של 300 שקל [הבוס נוטה לאשר !]

 

המשיך בזה שאנשים מתחבטים ומכנים 'יקר' משהו שהוא כלי עבודה מרכזי וחיוני ביותר לבריאותם -

שמחירו הוא כמו של טנק דלק בזוי ומסתיים בזה שמצאו כלי מצויין למשימה החיונית,

אבל 600 שקל [טנק וחצי דלק !? חודש וחצי הוט ?] למכשיר שישמש אותך שנים זה "פחות הגיוני".

 

אז לא רק שתהיתי, התבעסתי,

ולא בקטע של הוא-הא איזה עשיר אני מילאתי טנק דלק בעצמי,

אלא בפרופורציות, בהתייחסות לעלות מול תועלת, באיזון בין איפה כן שמים כסף בקלות

ובאיפה סובלים אנשים מעיוורון, בתקווה זמני, דווקא ברכישות חד פעמיות וקריטיות

כמו כסא בטיחות או כלי עבודה ראשי.

 

וקצת התבעסתי שבמדינה שלנו מתאפשר בכלל שיח בין בגירים על 300 שקל.

כמו לפתוח שרשור על "אני מתכוון למלא שלושת רבעי טנק דלק".

מקס הזועם פוגש את בייבי הרמס דמיקולו

The first one to get angry loses

פורסם

החלטתי בסוף לוותר על החצים והNUMPAD ולהזמין מקלדת מיני.

אם מישהו מעוניין במקלדת המכאנית מהקישור שצירפתי למעלה - שייצור איתי קשר, אני אמכור אותה במחיר העלות שלה בארה"ב (המשלוח לארץ, עלי! :)). אם אף אחד לא ייצור קשר עד שאני טס לארץ פשוט אזדכה עליה.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אני יותר מעוניין!!!

שיט, שונא לאחר.... עם דיטוהד לא ירצה, דבר איתי ונעשה בארטר בין המקלדת לעוד סיבוב על הפונטו :lol:

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

יאללה אני אביא אותה איתי. אני אהיה בארץ בשלישי הבא, מבחינתי הראשון שסוגר איתי לוקח (עם זכות ראשונים לדיטו, מטעמי הוגנות ;))

 

אוקיי קבלו קטע מטורף (בעיני):

מבין כל השיט שהזמנתי מאמזון, אחד המוצרים היה אוזניות בלוטות'. א-מה-מה, הן אמנם אחלה לשיחות אבל ממש זבל מבחינת שמיעת מוזיקה, זבל ברמה של 'אני מעדיף לזמזם בראש'. החלטתי שאני מחזיר אותן - אני נכנס לאמזון ובוחר בתפריט RETURN, ואז זה מעביר אותי לדבר הבא: 'איפה אתה רוצה להחזיר את המוצר? יש לנו מרכז בכל מקום שבא לך, או לחלופין אנחנו מוכנים לשלוח שליח עד אליך שיאסוף את המוצר', השירות ללא תשלום(!!!).

אתם קולטים? איזו תודעת שירות מטורפת! אמזון אשכרה באים עד אליך ולוקחים מוצר שאתה רוצה להחזיר, בשביל להחזיר לך כסף, ולא גובים ממך שקל על הטרחה. איזו חברה מדהימה.

 

בכל אופן, עכשיו כשביססנו את זה שאין לי שום אינטרס כאן למכור את המקלדת כי יותר פשוט עבורי להחזיר אותה לאמזון מאשר להביא אותה איתי לארץ ולהעביר אותה למישהו אחר -

המקלדת הזו פשוט א-ד-י-ר-ה.

בתור מי שעובד כל היום עם מקלדת, אני יכול לומר עכשיו בפה מלא וללא היסוס: המוצר הזה (ולא רק זה ספציפית, מקלדות מכאניות איכותיות באופן כללי) לגמרי, אבל לגמרי(!!!), שווה את הכסף.

השימוש בה גם נוח יותר - אבל בעיקר כיפי יותר. התווסף לי מימד של 'fun' לעבודה השוטפת, וזה אדיר.

אני באמת ממליץ לכל מי שעובד עם המחשב באופן שוטף, או לגיימרים - לשקול בחיוב מוצר כזה. הכי טוב זה אם יש לכם חבר שיש לו מקלדת בסגנון, שתלוו ממנו ליום יומיים ותראו במה מדובר, כי זה אחד המוצרים האלו שבתיאור שלו נשמע הכי מיותר EVER אבל בפועל הוא אדיר.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
יאללה אני אביא אותה איתי. אני אהיה בארץ בשלישי הבא, מבחינתי הראשון שסוגר איתי לוקח (עם זכות ראשונים לדיטו, מטעמי הוגנות ;))

 

אוקיי קבלו קטע מטורף (בעיני):

מבין כל השיט שהזמנתי מאמזון, אחד המוצרים היה אוזניות בלוטות'. א-מה-מה, הן אמנם אחלה לשיחות אבל ממש זבל מבחינת שמיעת מוזיקה, זבל ברמה של 'אני מעדיף לזמזם בראש'. החלטתי שאני מחזיר אותן - אני נכנס לאמזון ובוחר בתפריט RETURN, ואז זה מעביר אותי לדבר הבא: 'איפה אתה רוצה להחזיר את המוצר? יש לנו מרכז בכל מקום שבא לך, או לחלופין אנחנו מוכנים לשלוח שליח עד אליך שיאסוף את המוצר', השירות ללא תשלום(!!!).

אתם קולטים? איזו תודעת שירות מטורפת! אמזון אשכרה באים עד אליך ולוקחים מוצר שאתה רוצה להחזיר, בשביל להחזיר לך כסף, ולא גובים ממך שקל על הטרחה. איזו חברה מדהימה.

 

בכל אופן, עכשיו כשביססנו את זה שאין לי שום אינטרס כאן למכור את המקלדת כי יותר פשוט עבורי להחזיר אותה לאמזון מאשר להביא אותה איתי לארץ ולהעביר אותה למישהו אחר -

המקלדת הזו פשוט א-ד-י-ר-ה.

בתור מי שעובד כל היום עם מקלדת, אני יכול לומר עכשיו בפה מלא וללא היסוס: המוצר הזה (ולא רק זה ספציפית, מקלדות מכאניות איכותיות באופן כללי) לגמרי, אבל לגמרי(!!!), שווה את הכסף.

השימוש בה גם נוח יותר - אבל בעיקר כיפי יותר. התווסף לי מימד של 'fun' לעבודה השוטפת, וזה אדיר.

אני באמת ממליץ לכל מי שעובד עם המחשב באופן שוטף, או לגיימרים - לשקול בחיוב מוצר כזה. הכי טוב זה אם יש לכם חבר שיש לו מקלדת בסגנון, שתלוו ממנו ליום יומיים ותראו במה מדובר, כי זה אחד המוצרים האלו שבתיאור שלו נשמע הכי מיותר EVER אבל בפועל הוא אדיר.

 

זה ממש לא חינם.

שבוע שעבר החזרתי משהו לאמזון עם שליח שאסף את המוצר חזרה מהמקום שזה סופק אליו בארה"ב

בהתחלה רשמו שאקבל מחיר מלא אבל במייל שקיבלתי עם אישור ההחזרה הורידו לי 6 דולר על השילוח חזרה.

כמובן שזה הוגן לדעתי כי הם לא צריכים לספוג זאת וחסכו לי נסיעה וחיפוש של עמדת UPS להחזרה.

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 


×
×
  • תוכן חדש...