Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3948 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מכיר היטב אחת עם מנוע 2.2 ל' שסוחב מצויין גם עם 370K ק"מ על השעון מנוע מקורי אבל לאחר השעות לא מבוטלות לאחרונה.

ברמת בית שמש יש אחת 93 סטיישן 4X4 טורבו שהגיעה לארץ ביבוא אישי יפה ושמורה.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איזה כיף לראות כזה רכב ישן ושמור על הכביש, שאפו!

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

תודה רבה לכל העוזרים

אתם חלק מהשם המעולה שיש לפורום הזה.

אבל נשארה רק שאלה אחת באוויר, האם הגיעו לארץ מתלי אוויר?

פורסם
הלגאסי הגיעה לארץ בשנת 90' ב 3 גירסאות מנוע ו 3 רמות גימור.

1.6 מאייד עם 95 כ"ס ברמת גימור DL שכללה מזגן מקורי והגה כוח, תיבה ידנית 5 הילוכים או אוטומטית 3 הילוכים.

1.8 מאייד עם 103 כ"ס ברמת גימור DL או GL שכללה בנוסף איבזור חשמלי מלא ותיבה אוטומטית 4 הילוכים.

2.2 מאייד עם 136 כ"ס ברמת גימור GX, ניתן לזהותה לפי המפלט הכפול מאחור.

בשנת 94' הוחלף מנוע ה 2.2 במנוע 2.0 מוזרק עם 115 כ"ס ו ABS.

הסטיישן עם מנוע 2.0 הגיעה בגירסת 4X4.

 

מנוע 1.6 הגיע גם בגימור GL ונמכר עד שנת 93', למרות שאקזמפלרים אחרונים עלו על הכביש בשלהי שנת המודל 94', ככל הנראה מאחר וציודם בקרבורטור לא אפשר מכירתם כמודל 94'. לאבא שלי הייתה כזו, 1.6DL ידנית שעלתה על הכביש במאי 94'. באותה תקופה היא נמכרה ב-56K ש"ח, והמתחרה היחידה במחירים אלו הייתה הפיאט טמפרה.

מנוע 1.8 הגיע גם עם תיבה ידנית.

מנוע 2.2 נמכר בשנים 90-91 בלבד, והוחלף ל-2.0 במודל 92', במסגרת מתיחת פנים קלה שעברה הלגאסי, שהתבטאה בעיקר בשינויי חזית ואחור.

בשנת 94' נמכרו זו לצד זו הלגאסי החדשה, שהציעה אפשרות להנעה כפולה, לצד הדגם הקודם.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

מנוע 2.2 נמכר בשנים 90-91 בלבד, והוחלף ל-2.0 במודל 92', במסגרת מתיחת פנים קלה שעברה הלגאסי,

 

נכון מאוד וזה בגלל שנפחי מנוע 2.0 ומעלה חוייבו במערכות למניעת זיהום אוייר (ממיר קטליטי ומערכת בקרה בחוג סגור עם חיישני חמצן) כבר ממודל 92 (לא 94), מה שלא איפשר יותר מכירת דגם 2.2 עם קרבורטור.

 

 

פורסם

1.8 מאייד עם 103 כ"ס ברמת גימור DL או GL שכללה בנוסף איבזור חשמלי מלא ותיבה אוטומטית 4 הילוכים.

.

 

תיקון קטן ידידי :

1.8 ברמת DL אוטומטית הייתה בעלת 3 הילוכים.

1.8 ברמת GL אוטומטית הייתה בעלת 4 הילוכים ופחות אמינה (אני זוכר ב"כלבוטק" דאז צרות עם הצמה האלקטרונית).

לי הייתה אוטומטית 3 הילוכים מודל 1991 DL

 

בברכה

מוטי

פורסם

לי היתה גרסה שלא הוזכרה כאן כלל ואני בספק אם נמכרו יותר מכמה חתיכות בודדות ממנה:

לגאסי DL 1.8 אוטומטית 4 הילוכים (כן, 4 הילוכים). עלתה ב 94 לכביש כמודל 93.

לרכב היתה הזרקה חד נקודתית ולא קרבורטור, ונראה שהיה מדובר במעין גרסת מעבר בין DL ל GL (לרכב היה מד טורים, גיר 4 הילוכים שאופיין ברמת גימור GL בד"כ) והזרקה חד נקודתית שכמעט ולא היו ממנה כלל אקסמפלרים כי מקרבורטור עברו כמעט באופן ישיר להזרקה רב נקודתית עם סליל הצתה כפול.

בדגם שהיה לי היתה הזרקה חד נקודתית והצתה עם דיסטריביוטור (אלקטרונית כמובן).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מוטי אני רואה יהודה העיר אותך בנוגע לשרשור הזה :roll:.

 

אני בזמנו שידכתי ביניכם, ואני מקווה שהוא ימצא מהר לגאסי טובה לפחות כמו שהיתה לך.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
מוטי אני רואה יהודה העיר אותך בנוגע לשרשור הזה :roll:.

 

אני בזמנו שידכתי ביניכם, ואני מקווה שהוא ימצא מהר לגאסי טובה לפחות כמו שהיתה לך.

 

 

הצטערתי לשמוע על סופה של הלגאסי,יחד עם זאת ,ברוך השם שלא היו פגיעות בנפש.

הלגאסי של shlomi_e11 נראית מעניינת ואולי תעבור ליהודה שיאהב אותה ?! :-)

 

בברכה

מוטי

 

user-offline.png

פורסם

מוזמנים להציע הצעה ולקחת אותה.. אבא שלי החליף אותה בb4 חדשה יותר והרכב סתם עומד בינתיים בחניה (יש טסט, ביטוח וטיפולים..) באמת שהיא במצב פצצה וכואב הלב על האוטו שאף אחד לא נהנה ממנו

שלומי

פורסם

כבר כתבתי לך בפרטי, וגם מוטי מדבר על אותו בחור שרוצה את הלגאסי שלך, אחרי שהלגאסי שקנה ממוטי הלכה בתאונה.

 

אולי תציע אתה ונראה איך זה יזרום?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 


×
×
  • תוכן חדש...