Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7845 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

אני מעוניין להחליף את המערכת המקורית של האוטו(ניסאן סאני 94) במשהו קצת יותר טוב. כרגע יש רדיו טייפ מעאפן שבקושי שומעים ממנו ו4 רמקולים מקוריים שלפחות אחד מהם כבר חצי מת.

האחוריים הם של קלריון, 5.25" אם אני לא טועה. עכשיו, כתוב עליהם שההספק המקסימלי שלהם הוא 25W והRMS הוא 8W. זה אומר שאם אני אחבר רדיו דיסק של 4X45/4X50 לרמקולים האלה הם ישרפו? (הטייפ הקיים הוא 4X25) (אני ממש לא מבין בעסק הזה...)

הרמקולים בדלתות הקידמיות הם אובליים אבל אני לא יודע בקשר לגודל שלהם. 6X9 הם בטוח לא והם נראים לי גם קצת קטנים מכדי להיות 5X7. אז מה זה כבר יכול להיות? אגב, יש די הרבה מקום פנוי בין הרמקולים לגריל של הדלת(גם לעומק וגם לרוחב וגובה)

 

התקציב שלי מוגבל לכ1000שקל. עדיפות לכמה שפחות. אני יודע שזה נמוך אבל אני לא מחפש להשקיע כלכך הרבה ברכב וגם אין לי סטנדרטים גבוהים מדי... זאת אומרת, אני לא שמעתי אף פעם מערכת "נורמלית" או טובה אז אני לא חושב שאני אשים לב להבדל אם יהיה לי משהו קצת פחות על רמה(אבל לפחות יותר טוב ממה שקיים עכשיו). אני גם ממש לא מעוניין שכל הרחוב ישמעו אלא רק בתוך הרכב(אבל ברמה סבירה). מה שאומר שאני לא מעוניין במגברים, סאבים וכדומה...

 

חשבתי על הDEH-1600 של פיוניר כHU כי לדעתי זה יספק אותי והוא יחסית זול. לרמקולים אני לא ממש יודע מה צריך... חשבתי על 5.25" של פיוניר לאחוריים ולגבי הקידמיים אני לא יודע בגלל שאני לא בטוח בגודל/צורה שהם צריכים להיות. מישהו יודע במקרה מה הגודל בדלתות של הסאני?

 

 

כל עזרה תוערך...

תודה...

×
×
  • תוכן חדש...