Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3965 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
במקום בשתי דלתות ובצמיגי סמי-סליקס KUMHO או סמי-סליקס טויו R888, שהקשיש המורשה בחר להונדה CRX שלו. דלתות נוספות, גיר כזה וצמיגים כבדים הם חבילה שלגבי חסידי המיני JCW, אשר הקשיש המורשה נמנה עמם, נראית כחילול אשכרה.

״.

 

הקשיש המורשה כותב על עצמו בגוף שלישי.

 

יש לי בעיה עם אנשים שכותבים או מדברים על עצמם בגוף שלישי, יהיו אלו אנשי צבא במיל., פוליטיקאים, שחקני כדורגל או קשישים מורשים.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

בלי קשר למקרה הספציפי, אני פותח את הטור שלו רק כדי להתעצבן. תמיד תמיד בפינת היעוץ יהיה קטה מעצבן! לדוג: זוג עם ילד מחפש רכב קטן לנסיעות עירוניות...התשובה תהיה משהו כמו: תוכלו לנסוץ את הג'אז או אוקטביה או רכב צרפתי אחר ( מקווה שכולם שמו לב שאין שוווום דמיון בין ג'אז לאוקטביה..) בקיצור אני מבין מי הסגנון..

פורסם

סגנון הכתיבה מאוד יצירתי ויש לו כמה בלוגים מאוד מעניינים ואינפורמטיביים, אין לו ניסיון מי יודע מה בסקירה של רכבים מיוחדים לכן גם מבולבל.

פורסם

אטלר היה קשקשן טורבו בעיתון טורבו בלבד. לא עבר לאוטו. כבר אז היה מעיק ומעייף, כולם דפוקים ורק הוא גאון. יחד עם הטרחן השני מעיתון אוטו הם הרגו את מה שהצליחו לבנות ביחד בשנים שקדמו לגועל. שניהם חטאו בכל אותם חטאים שהם האשימו בהם את השני, בעיקר באגו נפוח ללא שום כסוי.

לא ידעתי שהוא עדיין כותב בכלל, אבל לקרוא את פניניו מ2015 זה בדיוק כמו לקרוא את פניניו משנות ה80.

פורסם

הגועל הגיע מכיוון אחד בלבד.

מגזין אוטו ורוני אהרונוביץ מעולם לא הגיבו מעל דפי המגזין באשמות שהוטחו בהם, ופשוט הניחו לו לעשות ככל העולה על רוחו.

אטלר נתבע בהליך פלילי בגין הוצאת לשון הרע, ונגזרו עליו חצי שנת מאסר על תנאי, עונש חסר תקדים עבור הוצאת לשון הרע.

ב 89' נסגר מגזין טורבו שהוקם כ 8 שנים לפני כן, ואטלר פתח מגזין חדש בשם קוואטרו שהחזיק מעמד חצי שנה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
הגועל הגיע מכיוון אחד בלבד.

מגזין אוטו ורוני אהרונוביץ מעולם לא הגיבו מעל דפי המגזין באשמות שהוטחו בהם, ופשוט הניחו לו לעשות ככל העולה על רוחו.

אטלר נתבע בהליך פלילי בגין הוצאת לשון הרע, ונגזרו עליו חצי שנת מאסר על תנאי, עונש חסר תקדים עבור הוצאת לשון הרע.

ב 89' נסגר מגזין טורבו שהוקם כ 8 שנים לפני כן, ואטלר פתח מגזין חדש בשם קוואטרו שהחזיק מעמד חצי שנה.

זה שהשני עורך דין וידע איפה מותר ואיפה אסור לדבר לא מוציא אותו נקי, רק מוציא אותו פוליטיקאי טוב יותר מאטלר. את המסרים שלו הוא העביר יפה וחד עוד שנים קדימה.

פורסם

*** התנצלותי שלא קראתי את התגובות או ההודעה הפותחת,

 

רק לומר שכאן זה המקום היחיד שהשם אדוארד אטלר עולה בכלל,

 

ככה שיש מצב שכל פעם זה יח"צ מחדש [בלי לפגוע באיש],

 

"הו הו הו, אוארד אטלר נצפה שותה מילקי בכביש החוף ! "

 

"קרב האיתנים שמזעזע את עולם הרכב במזה"ת : אדוארד אטלר

 

בוויכוח תקיף עם הבלוגר שמריהו קליקשטיין"

 

וגם דברים 'שליליים',

 

"שכח שהוא בגיר רגיל ? הרכב של אטלר קופץ ונכבה ברמזור,

 

צילום פפראצי בלעדי"

 

:(

The first one to get angry loses

פורסם
זה שהשני עורך דין וידע איפה מותר ואיפה אסור לדבר לא מוציא אותו נקי, רק מוציא אותו פוליטיקאי טוב יותר מאטלר. את המסרים שלו הוא העביר יפה וחד עוד שנים קדימה.

 

לפחות השני יכול להיקרא ״עתנואי רכב״.

×
×
  • תוכן חדש...