Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4015 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעוניין לקנות סוני פלייסטיישן 4, אמנם בחול יותר זול אבל אחרי מעמ יוצא כמעט אותו מחיר אבל ללא משחק,(וצריך למצוא מישהו שיביא לך...).

בקיצור בארץ איט איז,

המלצות,מקום, נסיון, מישהו?

פורסם

בכל מקום שמוכר יבואן רשמי המחירים דומים - קרביץ, באג, וכו'.

 

אישית כמי שעובד בתחום לא אמליץ לקנות מיבואן לא רשמי בשביל הוזלה של 100-300 שח. למשל בksp.

 

אתר מעולה לרכישת משחקים - videogamesplus.ca.

 

תתחדש

פורסם

תבדוק בחנות גנסיס ‚ אחלה חברה ושרות מצויין ! בנוסף תבדוק באתרים כמו וואלה ו-YNET ‚ הם מוכרים כמויות ולכן לפעמים יש גם מבצעים טובים !

תתחדש ‚ אחלה מכשיר .

:fadein:
פורסם

לי יש ניסיון טוב עם רשת enjoystic,משחקים הרבה פעמים אני מזמין כמו שהמליצו פה מvideogamespluse, יש להם אזור של משחקים יד 2 שכדאי לבדוק.

כמו כן יש הרבה חנויות שמציעות מנוי החלפות שזה הרבה יותר משתלם למשל רשת דומינטור.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

אמזון גרמניה. הרבה יותר זול מכל הצעה שקיבלת פה. הזמנתי לפני חודשיים ב 407 יורו את הקונסולה עם משחק ושלט, כמובן אחרי משלוח ומסים. אחרי חודש קיבלתי עוד החזר נוסף של 67 יורו על המס.

עריכה אחרונה על ידי Aviv943
פורסם

כל הכבוד לך שהסתדרת עם השפה,קשה.....

אגב החזרי מס(עד כמה שאני יודע יש רק מעמ על הקונסולה לא מכס), אם אני קונה בארהב ושולח לפה, אני לא מקבל החזר על המעמ?

פורסם
אמזון גרמניה. הרבה יותר זול מכל הצעה שקיבלת פה. הזמנתי לפני חודשיים ב 407 יורו את הקונסולה עם משחק ושלט, כמובן אחרי משלוח ומסים. אחרי חודש קיבלתי עוד החזר נוסף של 67 יורו על המס.

הכי זול שמצאתי באמזון גרמניה עולה 1922 ש"ח (וזה בלי משחק). בהנחה ולא יגבו מיסים המחיר אכן משתלם, אבל במצב הנוכחי הקונסולה עולה 100 ש"ח פחות מחנות ישראלית

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
אמזון גרמניה. הרבה יותר זול מכל הצעה שקיבלת פה. הזמנתי לפני חודשיים ב 407 יורו את הקונסולה עם משחק ושלט, כמובן אחרי משלוח ומסים. אחרי חודש קיבלתי עוד החזר נוסף של 67 יורו על המס.

הלו? ההצעה שאני נתתי לו זה קונסולה (אמנם בלי משחק) ב-369 דולר עם משלוח חינם לארץ.

אם אפשר להביא את זה דרך מכר שמגיע לארץ ולשלוח את המוצר אליו, הרווח פה שווה לאללה.

The best car safety device is

.a rear-view mirror with a cop in it

פורסם

שאתה קונה בארהב, בחנות פיזית כמו וולמארט שמפרסמת ב 399 דולר, יש לך על זה מעמ (שם) או שזה כולל כבר?

תשובה ממישהו שיודע בבקשה, כי שמעתי גם ככה וגם ככה

פורסם

כשהייתי בארה"ב וקניתי שם את האייפון הוא מפורסם ב700$ אבל שאתה בא לקנות יש מיסים אז זה יוצא יותר. בפרסום שלהם המחיר הוא לפני מיסים כמעט תמיד.

פורסם

נכון, כי המיסים משתנים בין מדינה למדינה.

 

אם תוסיפו לסל ותתנו מיקוד של המדינה בה אתם מתכוונים לרכוש תקבלו מחיר סופי כולל מעמ מקומי

פורסם
כל הכבוד לך שהסתדרת עם השפה,קשה.....

אגב החזרי מס(עד כמה שאני יודע יש רק מעמ על הקונסולה לא מכס), אם אני קונה בארהב ושולח לפה, אני לא מקבל החזר על המעמ?

 

אין יותר מדי מה להסתדר עם השפה. הכפתורים בולטים והגיון בריא יודע על איזה כפתורים צריך ללחוץ.

אם מישהו מתקשה להזמין מאמזון אני אשמח לעזור.

 

הכי זול שמצאתי באמזון גרמניה עולה 1922 ש"ח (וזה בלי משחק). בהנחה ולא יגבו מיסים המחיר אכן משתלם, אבל במצב הנוכחי הקונסולה עולה 100 ש"ח פחות מחנות ישראלית

 

המיסים נגבים מראש. כרגע המחיר הוא סביב ה 1900 שקלים לקונסולה+ משחק ושלט, כולל כל המסים והמשלוח עד הבית ללא התעסקות שלך.

במידה ולא יגבה מס/יגבה מס נמוך יותר אמזון יזכו אותך ואז הרווחת פעמים.

את האחריות של אמזון אני משווה ליבואן רשמי. כבר קרו לי מקרים שבהם הזדקתתי למימוש אחריות למוצרים כאלו ואמזון תמיד אספו את המוצר מהבית וטיפלו בנושא בצורה מעוררת השראה.

יבואן רשמי בארץ עולה 2700 לאותה חבילה.

 

הלו? ההצעה שאני נתתי לו זה קונסולה (אמנם בלי משחק) ב-369 דולר עם משלוח חינם לארץ.

אם אפשר להביא את זה דרך מכר שמגיע לארץ ולשלוח את המוצר אליו, הרווח פה שווה לאללה.

 

אם אפשר להביא את זה לארץ דרך מכר אין מה לדבר, זה עדיף מכל בחינה. אבל לא על זה דיברנו.

המחיר שאתה נתת לו הוא 500 דולר כולל מסים. שזה כמעט 1900 שקלים, ללא משחק.

 

*אם אתה צריך להוסיף שלטים העסק הופך למשתלם אפילו יותר. שלט עולה סביב ה 55 יורו עם מסים כשבארץ הוא עולה 350 שח.

×
×
  • תוכן חדש...