Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4018 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

התחלתי לשטוף את הרכב בשיטת השתי דליים עם שמפו של מגווריס wash&wash, ובנתיים עם עוד כמה מטליות מייקרופייבר פשוטות.

עכשיו אני מעוניין לשפר את איכות השטיפה, להשתמש בפלסטלינה לבצע גם פוליש ווקס עכב המון סוירלים, שריטות שחורות ושטחיות וכל מני פצעים מכוערים. לא מעוניין במוצרים הכי טובים שיש, רק במשהו שיעשה את העבודה.

פלסטלינה בדרך אליי מאיביי,

והכנתי רשימה של מה שאני מתכוון להזמין עכשיו-

כפפה -כפפת מיקרופייבר Carplan

מגבת - מגבת וופל לייבוש Meguiar's (אין חלופה זולה יותר?)

אפליקטור פוליש ידני Lake Country CCS Cut

אפליקטור ווקס ידני Chemical Guys Red UFU

פוליש - פוליש Meguiar's Ultimate Polish

ווקס -ווקס נוזלי Meguiar's Gold Liquid Wax 0.177L

 

מה אתם אומרים? שכחתי משהו? הצעות אחרות?

תודה!

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

פורסם

המגבת יבוש היא לא משהו בלשון המעטה.

אם אתה מחפש לחסוך 40₪ אז זאת המגבת בשבילך. אם אתה מוכן להשקיע יותר תלך על uber.

לגבי הפלסטלינה, אתה צריך נוזל החלקה.

הכפפה של קארפלאן היא טובה מאוד.

לגבי הפוליש, המליצו לי לא לעשות ידני וחבל, אני מעביר לך את מה שהמליצו לי.

לגבי הווקס אין לי מושג+ הלינק לא עובד.

פורסם
המגבת יבוש היא לא משהו בלשון המעטה.

אם אתה מחפש לחסוך 40₪ אז זאת המגבת בשבילך. אם אתה מוכן להשקיע יותר תלך על uber.

לגבי הפלסטלינה, אתה צריך נוזל החלקה.

הכפפה של קארפלאן היא טובה מאוד.

לגבי הפוליש, המליצו לי לא לעשות ידני וחבל, אני מעביר לך את מה שהמליצו לי.

לגבי הווקס אין לי מושג+ הלינק לא עובד.

עריכה:

אתה יכול לחפש את המוצרים הכי טובים שיש ולשלם את אותו סכום אם תחפש אותם בשרשור יד שנייה. אולי תמצא מישהו שגר קרוב אליך וישמח להיפטר מכמה מוצרים.

פורסם

תודה, בשרשור של היד שניה לא ראיתי שום דבר.

את האמת להוציא מעל 100 שקל על מגבת בשביל שטיפה פשוטה נראה לי לגמרי מוגזם.

את הכפפה אני אקנה, פוליש - למה לא לעשות ידני? לא נראה מסובך כל כך ויש את המוצרים בשביל זה.

ובקשר לווקס מישהו מכיר? יכול להמליץ על משהו?

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

פורסם

המגבת שאני פרסמתי?

 

בנתיים קניתי את הכפפה שלפחות שטיפה פשוטה בשיטת השתי דליים אני יוכל לעשות נורמלי, שאלתי בחנות לגבי הפוליש ווקס עצמאית והבטיחו לי הדרכה ושיצא בסדר ולא יהרוס כלום.

עוד דעות בבקשה?

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

×
×
  • תוכן חדש...