Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4037 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים, אשמח אם תעזרו לי.

 

רכב שאצלי עוד מהחברה (שנת 2000).

תמיד טופל במרכזי עד לאחרונה.

 

עשה קצת יותר מ 200k ק"מ.

 

בבדיקת צריכת הדלק מזה כמה חודשים אני מקבל צריכה של 1:5 בנסיעה משולבת. עוד פחות בנסיעה בתוך העיר.

 

נכנסתי למוסך המרכזי. אמרו שהכל תקין.

נכנסתי למוסך אחר, רצו להחליף לי חצי רכב. (ממשאבת דלק, פלגים ועד חיישן למדה ומה לא).

 

עכשיו אני שואל אתכם. למי אני אמור לפנות בנושא הזה?

הצריכה שאני זוכר (שנה +) הייתה 1:9 - 1:10 שזה תקין.

 

להיכן אני יכול לפנות על מנת שיאבחנו את הבעיה. וגם יתחייבו שצריכת הדלק תרד.

 

תודה מראש.

פורסם

בשביל ההתחלה הייתי בודק :

*פלגים

*פילטר אויר

ומחליף לפי הצורך. הבנוסף תבדוק גם שלחץ האויר בגלגלים תואם לדרוש.

בשביל פעולת מנע אני משתדל פעם בחודש לתת לאוטו לרוץ כ3-5 ק"מ על סלד גבוה יחסית (4500-5000) בעומס סביר כדי להוריד פיח וזבל מתוך מערכת ההזרקה, שסתומים וכד, גם כאן זה לא יכול להזיק בתנאי שכל המערכות ברכב תקינות.

בסובארו B4 שנת 2006 עםב 180,000 שברשותי הצריכה העירונית היא סביב ה1:7-8 עם הרגלי נהיגה רגוע.

Subaru Legacy 2006,1994cm^3,AWD,L.P.G Lovato

פורסם

כמה דברים:

1. אחרי 200K ק"מ, מומלץ לבצע ניקוי מערכת הזרקת דלק (מזרקים).

2. בדוק חיישן נקישות (שאינו סדוק\מפורר). זו תופעה מוכרת בכל קשת הדגמים שלהם (כולל האימפרזה) לאורך שנים רבות.

3. ההמלצה בנוגע לחיישן חמצן יכולה לעיתים לעזור, אך לדעתי לא שם נעוצה *כל* הבעיה בצריכת הדלק

4. בדוק את ביצועי הגיר האוטומטי (נסה לפנות ל"ספי" שהוא מומלץ כאן בפורום, שיבצע בדיקה [חנק\החלקה ונסיעת מבחן] כי מאוד יכול להיות שאולי הבעיה נעוצה דווקא שם ולא במנוע עצמו).

5. למרות שהרכב נבדק ונצא תקין, כדאי לבדוק שוב את חיישן זרימת האויר.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

יש לי אימפרזה עם 570 אלף ק"מ, אני נוסע הרבה אז לא ביצעתי ניקוי מערכת דלק מעולם (שמתי כמה פעמים את התוסף פיקציה לטסטים ליתר בטחון לפני טסט).

לדעתי כדאי לך לנסות את שני הפתרונות הבאים מעבר למה שאמרו לפני:

1. תבדוק לחץ אוויר ותוסיף עוד 10% מהרגיל- אולי המד מזייף.

2. פשוט סע רגוע יותר מהרגיל- תראה אם יש שינוי.

×
×
  • תוכן חדש...