Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שוקל לבצע החלפה של בולמים ומתלבט.

אשמח לקבל את חוות דעתם של בעלי הנסיון בבולמים סיניים כאלה ואחרים.

במה מתבטאת הנחיתות שלהם?

כמה זמן הם מחזיקים?

 

כמו שהקדמתי, אשמח לקבל חוות דעת ממי שיודע וחווה, לא ממי ששמע מרב סרן שמועתי.

 

רוב תודות.

פורסם

בוקר טוב.

באיזה רכב מדובר ? (וקצת נתונים אודותיו - גם לא יזיק).

אילו בולמים מותקנים אצלך היום ?

יש לך אומדן / הצעת מחיר (שקבלת, או כמה הצעות מחיר) להתייחסות ?

אני מבין שהרצון כאן הוא לחסוך עלויות (?). השאלה אם אין דרישות נוספות (בנוגע לשיפור אחיזה וכיו"ב).

alfa 156 2.5.

פורסם

אני לא רב סרן שמעותי.

 

רק סרן (מיל') שראה את ביצועי הבלימה והפניה הנחותים של כמה רכבים עם בולמים סיניים, ואני אומר:

 

לא.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

בעד - בולמי זעזועים

נגד - סיני.

 

בהכללה ומפי השמועה, יש לשלול באופן נחרץ מוצרים מסויימים מסין בכפוף לחישובי עלות מול תועלת :

 

בולמים מתקשרים לבטיחות ובטיחות מתקשרת להישרדות בכביש, לפיכך הייתי שולל נחרצות.

העלות עלולה להיות קריטית, התועלת - חסכון קטן ? לדעתי זה בדיוק המקום בו שווה לשים עוד מאה שקל

[=המבורגר ובירה], או שלוש מאות שקל [= פאקט אל אמ לייט], ולא לחפש מציאות.

The first one to get angry loses

פורסם

תודה לעונים.

מדובר ברכב ישן ששווה אולי 4000 שח.

אם אני אחליף בעצמי ואשלם 300 לזוג במקום 700 לזוג זה יכול להכריע אם להחליף בכלל.

אני לא מחפש בולמי פרפורמנס. בר. לי שאם אקח את הסיבוב במהירות מספקת אני אתחיל להרחיב את הקו.

אז כל עוד הביצועים הם סבירים, לי זה מספיק. מה מבחינת האמינות שלהם?

פורסם

^ השאלה היא לא כמה שווה הרכב. השאלה היא כמה שווה מי שנוסע בו.

 

ברגע שהמוצר נופל תחת שם המותג הגינרי "סיני" הייתי מתחיל להרגיש עם עצמי לא טוב.

עשה לעצמך ולשאר נוסעי הרכב חסד וקנה בולם בעל תו תקן איכותי מוכח וידוע.

×
×
  • תוכן חדש...