Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום חברים,

ברשותי פיאט פונטו ספייס דינמיק 80 כ״ס 16v שנת 2005.

מאז תחילתו של החורף האחרון שמתי לב שלאחר נסיעה בגשם/שלוליות

ניהיה מן רעשי ציוצים כאלה חיפשתי ונברתי ומצאתי שזה נובע מהבוקסות או תושבת מתלה אחורי.

לאחר שימון קל בעזרת ספריי שמן הרעשים פוסקים.

ניתן לשמוע אותם גם בעת נענוע של של הרכב מהתא מטען (לא לצדדים).

אני מעוניין להזמין מאיביי את התותב גומי הנ״ל שמוקף בעיגול ירוק בתמונה המצורפת.

האם מישהו יודע שם מדוייק/מק״ט?

 

תודה רבה.

image.jpg

עריכה אחרונה על ידי shai0705

>>>Fiat Punto Spice Dynamic v16 2005<<<

פורסם (נערך)

אני מכיר את התופעה כבר כ-10 שנים ולפחות לפי שני מוסכים שונים אין לה שום משמעות ושום השלכה על הרכב. לטענתם. גם אני שימנתי האיזור וממש לאחרונה במוסך אמרו לי לשים לב היטב לפני הטסט שהאזור נשטף כי סימנים של שמן עלולים לגרום לבוחן לחשוב שיש בולם זעזועים נוזל או צינור בלמים אז המליצו לא לשים שם כלום לפחות חודש לפני טסט כדי לא להטעות הבוחנים. ממילא גם שיש כמה ימי גשם ברצף אז הרעש חוזר גם אם שימנת לפני זה האיזור. כמה ימים אחרי הגשם גם הרעש הזה נעלם עד הגשמים הבאים.

ניסית לחפש ב- eper המק"ט ?

 

כל זה כמובן בהנחה שזו הבעיה ולא משהו בבולמי-זעזועים או אחר.

 

גם בעבר נאמר לי שהבעיה דורשת לשם פתרון החלפה של כל הסרן האחורי, לא כולל נאבות ולא כולל בולמי זעזועים מפי שהבעיה היא אכן בבוקסות שסימנת שהן חלק בלתי נפרד מהסרן ולא מהתושבות של הסרן שגם רואים בתמונה.

פה יש תמונה שמדגימה את אחד מסוגי הסרנים האחוריים שיש בפונטו (ייתכן ומשתנה לפי גודל המנוע):

http://alfaclub-m.f1pro.ru/catalog/1225/1227/701/443/5/

עריכה אחרונה על ידי student
בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

×
×
  • תוכן חדש...