Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4111 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שמתי לב שגברים משתדלים יותר שלא לפתוח

דלתות על רכבים שכנים ולא להתנגש בהם עם עגלת הסופר.

כי הם לרוב יודעים מה זה להיות קשור לאוטו שלך ולכן יכולים לייצר אמפתיה בקלות יתרה. יודע גבר את מכאוביו של חברו. :wink:
:idea:
פורסם

כל פעם שאני מחנה את הרכב בחנייה ציבורית אני דואג משריטות .

פחד תמידי.

זה שאתה אוהב את זה, לא אומר שאתה טוב בזה .

אם תשקיע בזה מספיק זמן תהיה מצויין.

פורסם

שכחתי להוסיף, זה מה שה "חמודה" השאירה לי עם זה שהיא השאירה את העגלה על האוטו שלי. זו אגב הדלת שבדיוק החלפתי לפני חודשיים.

 

20150323_152345.jpg

 

המרווח בין 2 המכוניות היה המעט מטר (עובדה שהיה לה מקום להכניס לשם את העגלה). זה לא מנע ממנה להשתמש באוטו שלי כבמתקן בדיקת ריסוק עגלות.

פורסם

רכב יומיומי אף פעם לא יהיה בתנאים סטריליים לגמרי, ובמדינה שלנו זה אומר שייוצרו עליו שריטות ופגיעות פח קטנות לאורך חייו.

 

אני לא מדבר על המכות הקשות שבגינם נאלצת להפעיל ביטוח, אבל הפתרון הכי טוב לשריטות הקטנות הוא להתעלם מהן, אני הגעתי למסקנה שאם אני אנסה לשמור על הרכב במצב חיצוני ללא רבב לא אצליח בחיים.

 

כשיהיה לי רכב אספנות שיהיה בסביבה סטרילית (כלומר נסיעות רק למפגשים ובחזרה לחניה סגורה), אז אדאג לגבי כל מילימטר בפח.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
כי הם לרוב יודעים מה זה להיות קשור לאוטו שלך ולכן יכולים לייצר אמפתיה בקלות יתרה. יודע גבר את מכאוביו של חברו. :wink:

זה כניראה ההסבר ההגיוני ביותר :-)

פורסם

איזה דבר מעצבן זה! יש מדור מיוחד לאנשים כאלה בגהינום..

אני, כמו שאמרו מעלי, משתדל להחנות את הרכב באמת יחסית רחוק במקום שאנשים לא חונים וללכת עוד דקה או 2.

ואם אפשר, ובלי שום קשר לקניות או בכל מקום אחר, אני משתדל להחנות ליד עמוד וקיר ככה ששני צדדים של האוטו לפחות "מוגנים"

מציאות מעצבנת אין מה לומר...

 

את כל העניין הזה התחלתי אחרי מקרה שקרה, הגעתי לרכב אחרי סידורים וראיתי רכב אחר מחנה לידי פותחת את הדלת וכמובן פוגעת בשלי, יוצאת לראות מה הנזק, כשאין (לפי דעתה!) נזק היא ממשיכה, אני כמובן הייתי המום לראות שהיא בכלל מעזה להמשיך את היום כרגיל.

ואז היא קלטה שזה האוטו שלי והתחילו כל מיני התנצלויות מאולצות (חצי נחמה?)

מאותו יום, החלטתי שאני לא חונה ליד אנשים, ולא רוצה שום קרבה אליהם

:)

הנה MEME שראיתי בעבודה, לך תסביר לכולם מסביבך למה אתה צוחק משטויות כאלה...

11059931_843711032351340_5482624356431138328_n.jpg

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כמה שזה קרוב אלי.

בשני צידי הרכב יש לי לחיצות ומכות מדלתות של אנשים. גם לי יש זוג מצלמות, אבל הן מצלמות קדימה ואחורה.

כשאני נוסע לעשות קניות אני תמיד מחפש חניה בין שני עמודים או רחוק ככל האפשר מכל דבר שיכול לפגוע ברכב.

בבית הרכב מצולם כל הזמן.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

מאז שאשתי הוציאה רשיון קנינו רכב יוצא ליסינג עם הרבה שריטות קטנות מחניה של שנים צמוד לישראלים היפים(לא!).

מאז אני חונה איפה שבא לי בסופר, לא דואג לשריטות כי אני כנראה לא ארגיש בתוספת השריטה החדשה.

פשוט תענוג...

כמו שכתבו מעלי, רכב יומיומי בארץ בלתי אפשרי לשמור במצב תצוגה בגלל חולארות שחיות בינינו.

פורסם

אפרופו חנייה, זה הרכב שלי, קניתי אותו מאושר, הוא היה נקי ממכות פיזיות.

הדברים היחידים שהיו, שריטות של פתיחת דלתות בחנייה (שזה מעצבן לכשעצמו...)

 

אבל, הרכב חנה בחנייה ובחזור, ראיתי שנהג\ת אחר השאיר לי מתנה על הכנף האחורית.

 

בשביל לתקן, רוצים ממני 1500-2000 שקל על זה, לא מסכים, אין לי כסף מיותר ולא אפעיל את הביטוח.

אני משאיר את זה ככה, מחכה שמישהו יכנס בי ואז לתקן...

כל פעם שאני רואה את הכנף, אני נהייה עצבני...

2014-11-08 14.18.08.jpg

פרנקופיל מושבע!

פורסם

שנאת חיי. זו הסיבה שאני תמיד מחנה במקומות מרחוקים חניות מרוחקות שלא מעניינות את העצלן. אגב נתקלתי במהלך השנה בסיטואציה זהה לחלוטין כשהגברת הניחה את העגלה על רכבי שחונה בחניה צדדית ובודדת(!) אבל היא נדחפה ביני ובין מכשול נוסף. כשזהיתה שאני מתקרב לרכב הגבירה מהירותה לקפלצ הניעה ונסעה כשהיא מביטה בצורה מחשידה. אני באמת לא מצליח לרדת לסף דעתם של אנשים. עצם חוסר הבנתם לברור מאליו- לא שלך, אל תגע

פורסם

הדרך היחידה להתמודד עם כך היא לנסות ולאמץ גישה שוות נפש לסריטות שכאלה. אם קשה, אז פשוט להסתפק במכונית ישנה וחבוטה, בכזו לא תחשוש לחנות במקומות צרים עם סיכוי גבוה לסריטות מדלת סמוכה או עגלת סופרמרקט מזדמנת. חיסכון אדיר גם לכיס וגם ללב.

פורסם

לפי 4 ימים דפיקה בדלת של הנוסע ליד הנהג, אוטו חדש של 3 חודשים, צביעה חדשה לדלת ותיקון מעיכה 1500 שקל.

×
×
  • תוכן חדש...