Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4117 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מחפש לקנות רכב חדש כנראה בסביבות אפריל\מאי.

עכשיו התקציב ינוע בין 40-50K הסבירות שזה יהיה כנראה 50K גבוהה

עכשיו אני מתלבט בין:

מאזדה 3 הצורה החדשה 2009-10.

יונדאי I30 גירסאת הפרימיום (המאובזרת יותר) 2009-10.

ומיצובישי לנסר 2009-10 מתלבט בין גרסאת הספורטבאק לרגילה.

 

אשמח לחוות דעת על התנהגות כביש, בטיחות, צריכת דלק יוקר תיקונים וכל מה שיתן אינפורמציה מועילה וטובה.

מה שחשוב לי זה בעיקר נסיעה חלקה וזריזה עם צריכת דלק סבירה לא מחפש אחד לעשרים אבל שיהיה חסכוני בטווח של עד 1.16-1.15 עדיפות לכמה שיותר שקטה וכמובן בטיחותית ומאובזרת זה בונוס.

ואשמח רק לוודא אם יש אמת במה שאנשים אמרו לי בנוגע לכך שביונדאי I30 המנוע הולך מהר כי לא מטפלים או כי לא מתחזקים לא הבנתי אבל אמרו שהמנוע הולך מהר מאוד ברכב הזה.

תודה לעוזרים מראש.

פורסם

אני בספק רב, מאוד, שמי מהרכבים האלו ייתן לך את הצריכת דלק עליה אתה מדבר.... אולי בנסיעה בינעירונית במהירות שיוט סבירה, בטח לא בצריכה ממוצעת.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
אני בספק רב, מאוד, שמי מהרכבים האלו ייתן לך את הצריכת דלק עליה אתה מדבר.... אולי בנסיעה בינעירונית במהירות שיוט סבירה, בטח לא בצריכה ממוצעת.

 

היונדאי I30 דורשת אחזקה כמו כל שאר המכוניות, היא לא פחות אמינה מהם לדעתי.

אבל עזוב את זה, אף רכב מהרכבים שפה לא ייתנו לך את הצריכת דלק הזאת...

 

 

אוקיי אז אני ירד מצריכת הדלק בוא נגיד את זה ככה אני היום נוסע על סובארו אימפרזה 2002 כל עוד הם יהיו יותר חסכונים ממנה (ולא יותר שותים ממנה) זה כבר יהיה טוב.

פורסם

היונדאי תהיה החסכונית ביותר (כ-12.5 ק"מ לליטר בממוצע) אך בתקציב שלך ספק אם תמצא פרמיום במצב נורמלי.

 

שים לב שיש לא מעט אנשים שמפרסמים את ה-Inspire בתור פרמיום כדי להגדיל חשיפה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)
היונדאי תהיה החסכונית ביותר (כ-12.5 ק"מ לליטר בממוצע) אך בתקציב שלך ספק אם תמצא פרמיום במצב נורמלי.

 

שים לב שיש לא מעט אנשים שמפרסמים את ה-Inspire בתור פרמיום כדי להגדיל חשיפה.

 

כן שמתי לב שיש הבדל בלוח דשבורד של הבקרת אקלים

יש בדגם הבסיסי 3 כפתורים עגולים למזגן וכו'

ובדגם המפואר יש צורה שונה (ולרוב זה בצבע כסוף ולא שחור כמו בבסיסי)

בפועל מה ההבדלים בין הפרימיום לאינספייר?

איזה הבדלים יש בינהם?

ראיתי שלחלק מהפרימיום יש בקרת שיוט זה משהו שאפשר להכניס גם לאינספייר או רק בפרימיום?

עריכה אחרונה על ידי busta20
פורסם

הבקשה שלך לרכב חסכוני ושקט לא מתאימה לרשימת הדגמים.

היונדאי ניא אכן האופציה המאוזנת מבין השלוש.

אבל אני הייתי בוחר דווקה בלאנסר, רק עם מנוע 1800 (לא להתפשר על 1500),וברמת גימור ספורט או לימיטד.

מדובר ברכב מרווח ואמין מאוד, צריכת דלק טובה יחסית (1/12), עיצוב יפה ורשימת אבזור נאה (בספורט) ומרשימה (בלימטד).

יש היצע גדול של רכבים מידיים פרטיות ולא קשה למצוא אחת שמורה שטופלה לפי הספר.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

לפי דעתי, לפי הפרמטרים שרשמת, הרכב שמתאים לך הוא סוזוקי sx4 שנת 2008 glx

שיתן לך צריכת נדלק טובה יחד עם אמינות וסחירות טובה בעתיד (ויש לה גלגלי מגנזיום ושליטה על הרדיו מההגה).

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
הבקשה שלך לרכב חסכוני ושקט לא מתאימה לרשימת הדגמים.

היונדאי ניא אכן האופציה המאוזנת מבין השלוש.

אבל אני הייתי בוחר דווקה בלאנסר, רק עם מנוע 1800 (לא להתפשר על 1500),וברמת גימור ספורט או לימיטד.

מדובר ברכב מרווח ואמין מאוד, צריכת דלק טובה יחסית (1/12), עיצוב יפה ורשימת אבזור נאה (בספורט) ומרשימה (בלימטד).

יש היצע גדול של רכבים מידיים פרטיות ולא קשה למצוא אחת שמורה שטופלה לפי הספר.

אשמח לקבל פירוט על הרכב ורמת האיבזור כאילו מה ההבדל בין הספורט ללימטד

×
×
  • תוכן חדש...