Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Falken ZE914 vs Toyo CF2


warty
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עם CF2 על הונדה סיוויק 2010 מזה כ חצי שנה - גם בקיץ וגם בחורף - צמיג שנותן שקט (בנסיעה מהירה בקיץ - חשוב לי מאוד שהצמיג יהיה כמה שיותר שקט) נפשי ובטחון (גם בימים חורפיים מאוד)

לגבי 914 - לא ידעתי שיש דגם מתקדם יותר ל 912 ייתכן וננסה אותו בסבב הבא

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היה לי את הCF1 (אני מניח שה-2 זה שדרוג?) ויש לי עכשו את הפאלקן 914.

האחיזה דומה (אולי ברטוב הפאלקן קצת יותר טובים), אבל בכל פרמטר אחר הטויו טובות יותר. אם פחות משנה לך להוציא 80-100 ש"ח יותר לצמיג, לפי דעתי שווה את זה.

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

בוקר טוב יובל.

קודם כל, אתה צודק - הפאלקן ZE914 לא מיובא לארץ במידה שלך.

ה-CF2 נחשב לצמיג טוב יותר מה-912 ומעניק אחיזה טובה יותר ברטוב, חסכון בדלק ורמת שחיקה נמוכה יותר כך שהוא גם יחזיק לך יותר זמן.

במקרה שלך במידה הזו, ההפרש בין הפאלקן 912 ל-Toyo CF2 הוא פחות מ-30 שקל לצמיג, לכן אין ספק שה-CF2 מנצח בהשוואה הזו.

את שני הדגמים הנ"ל תוכל למצוא בעמוד הזה באתר טייר-קלאב והם זמינים במלאי לרכישה מיידית.

בנוסף, יש כאמור את מבצע ה-Dream Card בשווי 100 ש"ח על כל רכישת זוג צמיגים.

המחירים והמבצע תקפים כמובן להזמנה דרך האתר או המוקד הטלפוני, נשמח לעמוד לרשותך.

המשך יום טוב!

פורסם

מה מיוחד במידה הזאת?

מדובר ברכב רגיל לגמרי שנוסע בצורה מנהלתית.

אלנטרה 2002 עם פאלקן 914 תרגיש מעולה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מוזר, לפי אתר משרד התחבורה, זו הוראת הרישוי של הרכב שלך.

במידת הצמיג שנתת קוד המהירות הוא H.

כנראה שכשהרכב הגיע לארץ, הוא נרשם במשרד התחבורה לפי הצמיג שהיה מותקן על הרכב ולא לפי הוראות היצרן.

לצערנו זו תופעה די מוכרת שמגבילה מאד את בעל הרכב.

בעלות של 30 שקלים לערך אתה יכול לגשת לכל מכון טסטים ולאשר קוד מהירות חדש לפי המלצות היצרן.

פורסם

זה אפשרי, מניסיון.

עם קוד מהירות נמוך יותר (לפי הוראות היצרן) יהיו לך הרבה יותר אופציות לצמיגים בעלויות נמוכות יותר.

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

טוב אז אומנם השרשור ישן אבל אני חושב שעדיף להקפיץ אותו כדי שכל המידע ישאר כאן, אני גם מחפש רביעיית צמיגים לרכב שלי [איביזה 2010 1.6] וההתלבטות היא בין הZE914 ל CF2

 

ההפרש מחירים הוא זניח, אני מחפש את הצמיג הטוב מביניהם שזה אומר אחיזה [לא משתגע עם האוטו ברוב הזמן אבל שיתן מענה בשעת הצורך] שיהיה שקט וכמובן אורך חיים גבוה.

 

לא הצלחתי להבין מי מביניהם עדיף,


×
×
  • תוכן חדש...