Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4164 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב שלדרישות שלך ולאור כל מה שכתבת לגבי מה חשוב לך ומה פחות, תוכל למצוא פורד פוקוס מהדגם הקודם, במצב שמור מאוד ולהשאיר עודף בכיס.

פוקוס 2009-2010 מרווח מאוד, בטיחות גבוהה, רכב נוח מאוד, צריכת דלק דומה לרכבים משפחתיים אחרים. הצד החלש שלו - הביצועים (רשמת שלא חשוב לך כל כך).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בנוסף לפוקוס ולפורטה שהציעו כאן אני ממליץ לבדוק גם את מיצובישי לאנסר, בתקציב שלך אחת מ-2012 יוצאת ליסינג מהדגם החדש עם מנוע 1.6 ליטר.

מדובר במשפחתית מרווחת ונעימה עם 5 כוכבים במבחן ריסוק ו-7 כריות אויר. תמורה מעולה למחיר לדעתי.

אפשר לבדוק גם פולקסוואגן ג'טה או סקודה אוקטביה עם מנועי 1.6 ליטר בנזין (ללא טורבו וגירים רובוטיים). לג'טה 5 כוכבים במבחן ריסוק ולאוקטביה 4. שתיהן מרווחות ונעימות לנסיעה.

פורסם
אני חושב שלדרישות שלך ולאור כל מה שכתבת לגבי מה חשוב לך ומה פחות, תוכל למצוא פורד פוקוס מהדגם הקודם, במצב שמור מאוד ולהשאיר עודף בכיס.

פוקוס 2009-2010 מרווח מאוד, בטיחות גבוהה, רכב נוח מאוד, צריכת דלק דומה לרכבים משפחתיים אחרים. הצד החלש שלו - הביצועים (רשמת שלא חשוב לך כל כך).

 

אני אפילו הייתי מחפש את הפוקוס בגירסאותיה הבחירות יותר עם מנוע ה- 2.0 ליטר.

הפוקוס מהדור הקודם מכונית פשוט מצוינת, מאוד אוהב את הרכב ולדעתי היא הרבה יותר מוצלחת מהדור הוכחי עם הגיר המתיש.

 

נ.ב למישהו יש ניסיון עם הפוקוס הנוכחית בגיר הידני?

יצא לי לנהוג עליה ממש בקטנה אבל לא צברתי ניסיון על הרכב.

שלומי.

×
×
  • תוכן חדש...