Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כשבועיים התחלתי את מסע חיפושיי אחר פג'ו 106 xs/xr

מהשנים 97-98,מהאפשרות למצוא ראלי שמורה בשנתונים האלה ירדתי מזמן לאחר שראיתי את המחירים המופקעים שאנשים מבקשים מעל המחירון.

 

לאחר שאחותי תרכוש את הרכב ברצוני להתקין מערכת ומכאן נובעת שאלתי

ברצוני להתקין סאבוופר אבל הבעיה שהרכב יהיה רוב הזמן אצל אחותי

וכעיקרון הוא יהיה גם בשימושי האישי.

אך אחותי אינה מעונינת בסאב מכיוון שהוא "יתפוס" לטענתה את רוב התא מטען שלה...ובצדק!

לכן חשבתי לבנות את אחת הדפנות האחריות כתיבה לסאב המיועד(עדיין לא הוחלט).

שאלתי היא איך בעצם אפשר לחשב את הגודל של תיבה לסאב כאשר היא נבנית על דופן תא המטען ברכב מפיבר גלאס?

הדגש בתיבה אצלי היא האיכות מאשר עוצמה

 

נ.ב

כנראה שאני ירכוש את הפיוניר 305C (כמה שזכור לי סאב זה עובד בצורה איכותית בתיבה של 42.5 ליטר +- תקנו אותי אם אני טועה)או את אחד הרוקפורדים של חברי joker2k

פורסם

תשמע יש גם תיבות מאד קטנות.

אני מאמין שרוב הזמן אחותך לא תצטרך את מלוא תכולת תא המטען.

יש תיבה מאד מאד קטנה עם סאב באזוקה 10אינצ, המלצתי היא תלך לשמוע אותו לפני שאתה מחליט מה לעשות, אני מאד אהבתי אותו!

אגב, ניתן לשמוע אותו בסאונד FX בפ"ת.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

לפי ההסבר שלו הוא מסביר בצורה פרטנית שהבעיה שלו זה נפח, מן הסתם הוא צריך לדעת על אופציות נוספות ...

 

בכל אופן, אני חושב שזה מיותר לקחת סאב כמו 305, שצורך 42 ליטר, ולבצע לו בניה על הצד, ולהגיד חסכתי מקום.

כבר עדיף לקחת סאב שצורך פחות נפח של אויר, ולהשאיר אותו בתוך תיבה ..

אחרי הכל , אותו תוכל להוציא כשתצטרך.. אך את הבניה ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

שוב... גם במקרה הזה, לא יותר פשוט להתאים אלמנט שצורך פחות מקום ?

כבר כמה מקום יש לו בדפנות צד ? 40 ליטר ?

 

מי הולך לבצע את הבנייה .. לפי השאלה של הנפח... אתה ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

לגבי נפח של תיבה הבנויה מפיברגלאס. אתה בשלב הראשון יכול רק להעריך לפי מדידות של האיזור שעליו תיבנה התיבה.מדידה מדוייקת יותר אפשר רק לאחר הבניה.אפשר לצקת מים לתוך התיבה וכך לדעת את הנפח המדוייק שלה.

פורסם

אתה יכול לנסות עוד רעיון טיפשי, לקחת לדוגמא עצמים שידוע לך הנפח שלהם מראש..

כמו בקבוקי שתיה, ליצור מהם מאיין מבנה שיתפוס נפח... לבנות את הבניה עליהם.. וככה תהייה לך "תחושה" של כמה נפח בפנים קיים .. זה לא יהיה מדוייק כמו מדידה עם מיים .. אך זה לא יהיה רחוק מהמציאות להערכתי ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
שוב... גם במקרה הזה, לא יותר פשוט להתאים אלמנט שצורך פחות מקום ?

כבר כמה מקום יש לו בדפנות צד ? 40 ליטר ?

 

מי הולך לבצע את הבנייה .. לפי השאלה של הנפח... אתה ?

לא אני.. הוא הולך לבצע את זה, זה לא סיפור קשה. העניין הוא הנפח והחישוב שלו.
פורסם

אמת אני מתכוון לבצע את הבניה ברכב...יש לי קצת ידע תיאורטי בנושא ואני לא אתנגד לנסות ולבנות בכוחות עצמי.

אינני מעוניין לקנות סאב שדורש פחות נפח בתא המטען אלא להשתמש בדופן הרכב כתיבה

וככה בעצם אני לא "אגנוב" הרבה מנפח תא המטען .

אומנם שיטת המדידה עם המים היא הוודאית ביותר אך אותה אפשר לבצע רק בדיעבד

ולכן שאלתי אם ישנה איזשהי חוקיות מסויימת לגבי בניית פיבר בכדי לשמור על נפח הנדרש לסאב

(כמובן שלכל סאב הנפח שלו אני מדבר רק על עיקרון הבניה עצמה)

פורסם

לי גם יש שאלה אז אני ייתעלק על התרד...

 

 

שעושים בניה כזאת מפיבר על הדפנות כל תהליך הבניה נעשה בתוך האוטו או שבונים את הטיבה ומחברים אותה לאחר מכן....

 

במידה ובונים אותה ישירות לתוך האוטו הריח והליכלוך יותר הריח שיהיה באוטו הוא לא בילתי נסבל???(וגם מסוכן?)

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם
אין כאן קשר לפיבר או לא פיבר, פשוט צריך ידע מסויים במתמטיקה.

 

בדיוק את זה אני רוצה לדעת איך מחשבים את הנפח בצורה שאינה הנדסית

ואין לה שום צלעות שוות או מידות אורך מסויימות לחישוב הנדרש...?

אייל אם כבר אתה פה תוכל באמת לתת לי קצת "אור" על הנושא

 

תודה רבה

×
×
  • תוכן חדש...