Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4223 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

ברשותי רכב מסוג פולקסוואגן פולו שנת 2001, מנוע 1400, אוטומט.

לרכב יש מספר מחלות,

1. אחת מהן היא נזילת שמן. אחרי אינסוף התעסקות ממשיך לנזול שמן מנוע בכמות של ליטר בשלושה שבועות, מעבר לזה, גם רואים בעיניים את טיפות השמן מטפטפות מאגן השמן. במוסך אמרו לי שצריך להחליף את אגן השמן, הבעיה היא שאגן לשנתונים האלו לא מיוצר כבר וקשה מאוד להשיגו, אז למישהו יש מושג מאיפה אפשר לרכוש את החלק הזה? חוץ מזה האם מכירים סיבות נפוצות נוספות לנזילת שמן מנוע בפולו?

 

2. המוסכניק גם אמר לי שהמנוע שותה מעט שמן מנוע, זה הגיוני? זה נסבל? זה דבר שיכול להרוס את המנוע? ומה המשמעות לטפל בבעיה כזו?

 

3.בנסיעה, כאשר אני לא עוזב את דוושת הגז ונותן לסלד לטפס עד שמתחלף הילוך, יש השהיה של חצי שניה בין ההילוך הקודם להילוך החדש. זה מעיד על בעיה בגיר? אם כן ואם לא מה המשמעות של טיפול בזה? זה מרגיש כאילו לרגע המנוע עובר לניוטרל (ואז כמובן שלרגע קצר הסלד קופץ ממש גבוה עד שהוא נכנס להילוך הבא). יכול להיות שזה רק עניין של החיישן של הגיר שלא מכוון?

 

4. האם למישהו יש קישור לקובץ PDF של ספר הרכב ו\או ספר מוסך של הרכב? כשרכשתי את הרכב הוא הגיע ללא הספר ואשמח לאחד כזה.

 

המון תודה לכל מי שיוכל לסייע!

פורסם
שלום לכולם!

ברשותי רכב מסוג פולקסוואגן פולו שנת 2001, מנוע 1400, אוטומט.

לרכב יש מספר מחלות,

1. אחת מהן היא נזילת שמן. אחרי אינסוף התעסקות ממשיך לנזול שמן מנוע בכמות של ליטר בשלושה שבועות, מעבר לזה, גם רואים בעיניים את טיפות השמן מטפטפות מאגן השמן. במוסך אמרו לי שצריך להחליף את אגן השמן, הבעיה היא שאגן לשנתונים האלו לא מיוצר כבר וקשה מאוד להשיגו, אז למישהו יש מושג מאיפה אפשר לרכוש את החלק הזה? חוץ מזה האם מכירים סיבות נפוצות נוספות לנזילת שמן מנוע בפולו?

אולי רק האיטום של הקרטר שמן דפוק. תנקה את איזור האגן ולאחר נסיעה תסתכל על האגן ותראה האם השמן יוצא מהחיבור של האגן לבלוק המנוע.

חלקים כאלה אני בספק אם תוכל למצוא בפירוקיות היות והוא חלק בלתי נפרד מהמנוע.

2. המוסכניק גם אמר לי שהמנוע שותה מעט שמן מנוע, זה הגיוני? זה נסבל? זה דבר שיכול להרוס את המנוע? ומה המשמעות לטפל בבעיה כזו?

איך המוסכניק עלה על זה? לפי צבע העשן מהאגזוז? הרי יש לך נזילת שמן מהקרטר...

בכללי זה יכול להיות ראש מנוע.

כמה ק"מ עשה המנוע?

3.בנסיעה, כאשר אני לא עוזב את דוושת הגז ונותן לסלד לטפס עד שמתחלף הילוך, יש השהיה של חצי שניה בין ההילוך הקודם להילוך החדש. זה מעיד על בעיה בגיר? אם כן ואם לא מה המשמעות של טיפול בזה? זה מרגיש כאילו לרגע המנוע עובר לניוטרל (ואז כמובן שלרגע קצר הסלד קופץ ממש גבוה עד שהוא נכנס להילוך הבא). יכול להיות שזה רק עניין של החיישן של הגיר שלא מכוון?

תבדוק את רמת שמן הגיר - כנראה חסר לך שמן.

4. האם למישהו יש קישור לקובץ PDF של ספר הרכב ו\או ספר מוסך של הרכב? כשרכשתי את הרכב הוא הגיע ללא הספר ואשמח לאחד כזה.

 

המון תודה לכל מי שיוכל לסייע!

 

התייחסותי באדום.

פורסם
התייחסותי באדום.

מנוע עשה 130 אלף. לגבי האיטום של הקרטר עשו הרבה נסיונות לשפץ אותו ולאטום אותו מחדש... לא עבד וכמוצא אחרון הגיע המוסך למסקנה שצריך להחליף קרטר. לגבי הגיר, אם זה לא שמן גיר (כי מילאו לי לפני כמה חודשים) יש מצב שזה מעיד על זה שהגיר עומד לסיים את חייו?

 

לגבי התגובה השניה - אז אצלי זה מגיע לליטר- 2 ליטר לכל אלף ק"מ. מניח שזה בכלל לא תקין.

פורסם

אם תקרא בספר היצרן מציין שצריכת שמן תקינה זה עד ליטר ל 1000 ק"מ. אצלך הצריכה לא תקינה, אבל אתה כותב שיש נזילה אז מן הסתם אתה צריך לפתור את הבעיה הזו קודם כל.

תחליף קרטר שמן כדי שאחרי זה הנזק לא יהיה גבוהה יותר.

 

מהיכן אתה בארץ ולאיזה מוסך פנית?.

×
×
  • תוכן חדש...