Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4226 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כרגיל, אני מודה לכל המלעיזים על הרנו מגאן, הורדתם את המחיר שלה לרצפה, ובזכותכם אפשר לקנות בגרושים יופי של רכב ש, כן, שם את הסיריון בכיס הקטן מכל הבחינות, וזאת כאשר אני אומר בפה מלא שדיהאטסו סיריון זה רכב מצויין...

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא ריאלי להמליץ על מכוניות בלתי קיימות בשוק כגון טויוטה סטארלט או יאריס ישנה.

 

לעומת זאת, סוזוקי בלנו אוטומטית תהייה אופציה נהדרת: נפוצה, אמינה, מרווחת, ביצועים סבירים בהחלט, וצריכת דלק טובה - בוודאי ביחס למכונית משפחתית.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

בכזה מחיר היריס יהיו גםצעם מנוע 1.0 ודי שחוטות.

עדיף לחפש רכב פופולרי שיש גם בפרוקיות,זה יחסוךצהרבה כסף סטארלט כמה נשארו? 8 מכוניות בארץ.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לא ריאלי להמליץ על מכוניות בלתי קיימות בשוק כגון טויוטה סטארלט או יאריס ישנה.

 

לעומת זאת, סוזוקי בלנו אוטומטית תהייה אופציה נהדרת: נפוצה, אמינה, מרווחת, ביצועים סבירים בהחלט, וצריכת דלק טובה - בוודאי ביחס למכונית משפחתית.

ועם בטיחות שבתאונה הכי קטנה אתה טוטאלוסט.

ממש המלצה חכמה.

 

גם הסיריון לא טומנת את ידה בתחום הבטיחות ומנוע 1.0 נחשבת לבעייתי יותר מבחינת אמינות מאשר ה1.3 המוכר, שגם יסחוב הרבה יותר טוב מחוץ לעיר.

אני לא חושב שבתקציב הזה יש הרבה אופציות טובות, אבל כן הייתי יורד מהסיריון היות שמדובר על נסיעות יום יומיות מחוץ לעיר, או לפחות מתאמץ לקחת את הדגם עם מנוע 1.3.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

עכשיו יצעקו עליי, אבל אני חייב להסכים עם דב קרדו.

בתקציב של 10K לדעתי אפשר להשיג רכב נורמלי ולא סיריון.

למשל לפני כחודש ראיתי מגאן DTI שנת 2001 אם אני לא טועה, שעברה יישור קו דיי רציני אצל הבעלים הנוכחי כולל שיפוץ גיר. עם ק"מ נמוך לדיזל ולפי התרשמות שלי הרכב במצב מעולה.

הבחור רצה על האוטו סה"כ 8 אלף באותו שלב, ולדעתי אפשר היה להוציא אותה ממנו במחיר הרבה יותר נמוך. לולא שריטה אישית שלי ורצון ללכת אך ורק על רכב ידני הייתי חוטף אותה ממנו מיד. (למרות שלא יצא לי לראות אותה פיסית)

לפי תשאול שלי בגבע, הבעיה העיקרית ברכבים האלה שעליה באמת אפשר ליפול היא משאבת סולר (שאפשר להשיג מפירוק או EBAY במחיר סביר).

זה יהיה רכב נוח, חזק, בטיחותי וברמת העיקרון אמין.

עם כל הכבוד לאמינות של יפניות ישנות, אם לבטיחות שלך יש שיקול כלשהו בבחירת רכב לרכישה היפנית הישנה תהיה ככל הנראה אחת האפשרויות האחרונות שאבחר.

פורסם

דיזל ישנה ממש לא הייתי רוכש בתקציב נמוך.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בסוף גם אני החלטתי ללכת על בנזין (ועדיין לקחתי מגאן), ואני חושב שבאופן כללי אתה צודק. זאת היתה רק דוגמא שקיימות בשוק מכוניות נורמליות שמטופלות כמו שצריך בתקציב נמוך, ועם יחס נכון מהבעלים החדש יפגינו אמינות טובה עם תוספת של בטיחות, נוחות והנאה מהרכב.

פורסם (נערך)

יש מספיק סטראלטים למכירה ביד שנייה,לגבי היאריס אכן אין הרבה במחיר שאת צריכה(מתנצל).

סוזוקי אני לא ממליץ רק בגלל הבטיחות הירודה אבל בכללי רכב אמין(מחזיק באחד).

מה שכן אפשר להשיג שברולט אבאו במחירים בתקציב שלך או אירופאיות למינהם:206,קליאו,פונטו וקורסה.

עריכה אחרונה על ידי mark_Avn
פורסם

החלטתי לחפש סיריון שנת 2001-2 מנוע 1300 עד סביבות ה15-16 אלף.. לצערי אין הרבה כאלו ומה שיש נחטפות מהר... אם מישהו מכיר אדם שמוכר תפנו אליי בבקשה..

פורסם

למה רק סריון?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כמה דברים שאני מחפשת ברכב ויש בו: הרכב מאוד חסכוני, קטן, לפי מה שהבנתי אין איתו בכלל תקלות חוץ מטיפולים שוטפים, יחזיק לי לכמה שנים, בנוסף לכל אלה גם חיצונית הוא ממש רכב חמוד

פורסם (נערך)

אין דבר כזה אין בכלל תקלות,בטח לא ברכב בעוד מעט יהיה בן13.

דבר שני לא בטוח שהוא כול כך חיסכוני כמו שאת חושבת,מנוע 1.3 עם גיר אוטומטי פלנטרי שלא מתכון לרכב מאוד חיסכוני.

כמו כן בהתחשב שהיא מעט יקרה מהמתחרות וללא ABS,יש לדעתי חלופות טובות יותר,כמו הפונטו שהיא תהיה חיסכונית או היונדאי גטס שלא הכי חיסכונית אבל תהיה חדשה יותר ויש רמות איבזור עם ABS.

לכן לא חושב שזה נכון להתמקד רק עליה.

 

למשל:

גם חדשה יותר,גם בטיחותית יותר,ק"מ טוב וגם מאוד אמינה.

 

17xrio.jpg

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני לא מזלזלת בדעתך אבל הבנתי שלא מומלץ להתקרב לפיאט.. ואני מעדיפה להיצמד למכוניות יפניות..

יש לך המלצה על רכב יפני, קטן , וחסכוני עד סביבות ה15,000?

פורסם

ומה רע בגטס?

אם את רוצה באמת ללמוד פה כי זאת הסיבה,תעזבי את עניין היפני,זה לא ביטוח נגד תקלות ברכב ישן.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...