Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4224 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם ,

אני מחפש להנמיך את הרכב באיכות ולמצוא גם אחיזה בין כל הדאווין 8)

 

מה דעתכם על קוילאוברים של JOM ומה דעתכם על וימקס?

 

למען האמת לא מצאתי חצי שרשור אפילו על JOM,

ושניהם לא במלאי מה שנותן לי חודש פלוס לחשוב טוב טוב על מה אני הולך.

 

 

אם יש קוילאוברים איכותיים שיספקו לי גם אחיזה עד 5000 ש"ח אשמח לשמוע....

 

מה האופציות שלי?

 

תודה

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

ג'ום נועדו למראה נמוך ואופציה לשחק עם גובה הרכב, הם אומנם תוצרת גרמניה אך בתכלית שלהם הם מוצר שנועד להיות זול ולספק לאנשים מראה נמוך (בחו''ל עולים סביב ה 1000 ש''ח).

בעבר הבאתי כאלה מחו''ל בעלות של 2000 ש''ח וקצת לרכב שהיה ברשותי.

על וי מאקס לא נסעתי אבל מהבנתי הם דיי דומים.

 

עד 5000 ש''ח כבר תוכל לעלות לכיוון של ביצועים ולא רק מראה, יש לל את הקויילאוברים של kw שלדעתי נכנסים לך בתקציב.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

האם היית מרוצה מהג'ום?

הם רכים או קשים?

או שזה תלוי בגובהה?

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

הייתי מרוצה כי חיפשתי רק מראה ברכב תחביב, לא יודע אם הייתי רץ לקנות אותם לרכב בשימוש יום יומי...

קשים, גם די קופצניים (הוקפצניות בהתחלה חזקה ואז זה יורד קצת אבל עדיין קופצני).

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

מאידך מישהו עם סיוויק האצבק מדווח שהם נוחים על הכביש לשימוש יומיומי...

על איזה רכב שלך ישבו?

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם (נערך)

על גולף מארק 1, ויצא לי להיות נוסע בגולף מארק 2 עם הקויילאוברים הללו.

אם תחפש ברחבי האינטרנט קשה לי להאמין שתמצא שהם נוחים!

אני לא רוצה לדעת מה היה לאותו בחור לפני אם זה נוח לו, לעומת מתלים מקוריים במצב סביר + זה בהחלט לא יהיה נוח!

אם אתה מכיר מישהו עם המתלים הללו למה שפשוט לא תעשה איתו סיבוב?

 

אני כמעט הזמנתי לסיוויק שלי קויילאוברים של ta technix שזה כמו ג'ום בדיוק אבל זה היה אחרי חיפוש אינטרנטי מעמיק + ידיעה למה לצפות מהם. אם יש לך תקציב יותר גדול ובאמת מעניין אותך איכות נסיעה + ביצועים לך על kw, weitec ואל תחשוב יותר מדי.

אגב שתבין שג'ום בחו''ל עולים סביב ה 1000 ש''ח לכן אין להם כ''כ תחרות שם והם מהווים פתרון זול, פה בארץ לשלם על מוצר כזה 3000 ש''ח +? כבר תוסיף עוד קצת ובאמת תקנה משהו איכותי.

עריכה אחרונה על ידי system_x

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אני עם KW בסיוויק 99 בערך שנה וחצי ומבסוט רצח,

גם גובה מאוד נמוך,גם נוח יחסית לדעתי- סופג מהמורות קטנות, וגם מתנהגים מדהים בכבישים מפותלים.

לא יכנסו לך בתקציב,

אבל קח WEITEC שאני חושב שעכשיו נקראים ST,

חברה בת של KW ובעיקרון קוילאוברים די זהים חוץ מהגימור הקצת יותר נמוך כמה שידוע לי.

 

לדעתי שווה לך להשקיע עוד קצת ולקנות את אחת החברות שציינתי ואני בטוח שלא תתאכזב.

חבל להתפשר.

פורסם

אני לא מחפש להתפשר אבל ההבדל בין JOM שעולים בערך 3K לבין WEITEC שעולים 5K+ הוא משמעותי במחיר.

אם הרכב באמת מתנהג כמו קוילאובר בפניות והסיבובים אני מוכן בהחלט להוסיף,

השאלה האם באמת כך הדבר..

 

עם איזה צמיגים אתה? יש מוטות פיתול ?

באמת שם לב להבדל משמעותי?

 

תודה

 

system_x

עכשיו ראיתי גם את המלצתך ונראה לי שאלך על החברות הגדולות...

 

מה הם הTA האלה שדיברת עליהם?

באמת שווה?

מה העלות

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם (נערך)

ה ta הם כמו ג'ום, שקלתי את זה כי בזמנו הבאתי את הג'ום מחו''ל ועם מכס ומשלוח עלה לי 2300 ש''ח שזה פחות בהרבה מכל חנות בארץ בגלל זה שקלתי את אותו הדבר בסיוויק רק עם ta אבל זה היה יוצא פחות משתלם כי לסיוויק במקור הם מעט יקרים יותר ועם מכס היה יוצא לי כ 2800 ש''ח.

טגב יש אנשים שהיה להם מזל וזה עבר מכס ללא צורך בתשלום ואז המוצר עלה להם כ 1500 ש''ח!

שתבין שקויילאוברים של ג'ום זה מוצר שבחו''ל עולה סביב ה 1000 ש''ח וזה פחות או יותר מה שהוא שווה לדעתי לפחות. הם לא רעים בכלל אבל ממש לא ספורטיביים והנוחות נסיעה היא פשרה משמעותית איתם. כמובן שכל זה לטעמי האישי בלבד!

עריכה אחרונה על ידי system_x

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

כמה יעלה לי קיט של וויטק או KW מחו"ל?

האם גם שווה כמו במקרים הללו?

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

אני חושב שהמחיר בארץ די הגון.

 

אם אתה עכשיו עם בולמים וקפיצים מקוריים ההבדל יהיה עצום.

אני התקנתי את ה- KW וצמיגים TOYO R1R במידה 195/50/15 והרכב מרגיש כמו רכב אחר לגמרי.

לדעתי הוא מתנהג מדהים ואני אפילו לא מרגיש צורך להתקין מוט פיתול אחורי, למרות שאני בטוח שהוא רק יתרום. אני רק עם קדמי מקורי.

 

אין לי ניסיון עם V-MAXX אבל ממה ששמעתי הם סבבה אבל די רכים.

בחו"ל קראתי גם על נזילות ובעיות אמינות למיניהם.

 

לדעתי עדיף לשלם יותר יקר וללכת על בטוח מאשר לקנות בזול ולהתאכזב, ואז להחליף שוב ויש לך הוצאה כפולה.

 

אולי תוכל למצוא אנשים באיזור שלך עם קוילאוברים כאלה בסיוויק לעשות סיבוב וזה יעזור לך להחליט.

×
×
  • תוכן חדש...