Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יופי מצויין זה יהיה מפגש יותר טוב מאשר לארגן מפגש בעצמנו במרכז...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם
מי בא ?
יהיה עדיף לשאול כבר

מי לא בא?

כי נראה לי שהרבה יבואו למפגש הזה הרוב יבואו זה בטוח!

:idea::arrow:

 

Jagermeister Herbal Liqueur

worldest storng beverage

 

8)

פורסם

שמתם לב לתוצאות של המתחרים במפגשים של אוטוסאונד? זה מצחיק..

אבל נראה לי שזה בגלל שהטרק שהם שמים הוא לא כמו שאודי שם.. כנראה אי אפשר להגיע בקלות לתוצאה גבוהה כי אני רואה שם ציוד די חזק לחלק מהמתחרים.

פורסם

בוריס זה לא מצחיק, יש כמה וכמה סוגי מדידות,

העובדה ששמה מבצעים זאת בדרך אחת, שמראה נתונים יותר "מאכזבים" אינה נותנת דבר כדי לבצע "אומדן" לעומת המתחרים כאן..

 

באותה נשימה אתה יכול להסתכל על המבחנים של EMMA, ולהגיד את אותו הדבר.. (כימעט)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אם אני לא טועה, בEMMA כלל לא משתמשים בTEST TONES...

וזאת אחת הסיבות שהתוצאות אינן "מנופחות"..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני השתתפתי בתחרות.......והמדידה היא שונה......אבל משתמשים בTEST TONE.

אם תראו יוני התחרה שמה והוא קיבל רק DB133 לעומת המדידה של אוטופרט שהוא קיבל דצי בל141

 

בקשר למפגש אני מאמין שאני יבוא.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

אייל (מנהל הפורום) אולי כדי שתשים דביק להודעה הזו

זה יהיה מועיל.

:idea::arrow:

 

Jagermeister Herbal Liqueur

worldest storng beverage

 

8)

פורסם
תמיר אם השתתפת, אז במה היה השוני?

משהו במכשיר.....

 

שמע. הם עשו כיוול של המקרופון על האוטו של TWEET.

 

הוא שם בהתחלה את העוצמה המיירבית והגיע ל54DB.

ואז עשו עוד פעם כיוול. והפעל הגיע ל98DB. אני זוכר את זה בדיוק.

ואז עשו כיוול סופי והוא הגיע ל125DB. ואני מאמין שהם לא עשו עדיין כיול טוב.

 

כי היה לי בשברולט באס מטורף של 4 סאבים. והגעתי רק ל132.

ואחד עם סונומה קבינה וחצי עם 3 סאבים JBL 3 מגברים. באס מפרקק ! הגיע הכי גבוה בתחרות ל133.

והסאבים היו בדיוק אחרי המקרופון כי זה אוטו ממש קטן.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

אני לא חושב שיש ברשותי את הכבוד לחלוק על הכיול של הנציגות של ה EMMA...

אז אני לא אחלוק עליהם..

לפי דעתי יש פה יישור קו מסויים, משום שלא מדובר על שינוי בסטטוס, כפי שציינת

המספרים רק לא מנופחים , ולא נוצר מצב שסאב של 6 " הוציא 160 דציבלים ..

(אין מצב חריג= כולם קיבלו מספרים נמוכים ממה שקיבלנו בפורום)

 

כניראה שהשוני לא היה במדידה, אלה , במה שמדדו איתו - הסיגנל..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
אני לא חושב שיש ברשותי את הכבוד לחלוק על הכיול של הנציגות של ה EMMA...

אז אני לא אחלוק עליהם..

לפי דעתי יש פה יישור קו מסויים, משום שלא מדובר על שינוי בסטטוס, כפי שציינת

המספרים רק לא מנופחים , ולא נוצר מצב שסאב של 6 " הוציא 160 דציבלים ..

(אין מצב חריג= כולם קיבלו מספרים נמוכים ממה שקיבלנו בפורום)

 

כניראה שהשוני לא היה במדידה, אלה , במה שמדדו איתו - הסיגנל..

אני אומר לך שהם כן מדדו עם TEST TONE ויש לי אותו באחד הדיסקים איפה שהוא.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...