Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4254 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כעשרה חודשים רכשתי סוזוקי קרוסאובר (לאשתי), במסגרת הרכישה שדרגתי את הרדיו המקורי למרכז בידור שהוצע ע"י היבואן, מרכז בידור Pioneer.

 

הכל בסדר עם מרכז הבידור מלבד שהקליטה של הרדיו לא טובה דבר שמכניס רעשים מעצבנים....

 

פניתי לשיי מערכות שנותן את השירות ונאמר לי שאין מה לעשות והשידור בארץ לא איכותי ולטובת העניין יש רק 2 אפשרויות:

1 - לסבול את הרעשים שנובעים מעצם העובדה שאין התאמה מלאה בין הרדיו לאנטנה

2 - לחזור לרדיו המקורי - דבר שלטענתו יפגע בצליל היות וזו מערכת FLAT. על הדרך זה גם יבטל את ה - BT....

 

ממש מרגיז, וחבל שמכשירי תנועה לא מוכרים מרכז בידור עם התאמה מלאה, כבר שנים לא נתקלתי בשום רכב שהרדיו לא קולט טוב....

 

האם משהו נתקל בתופע דומה ואיך שהוא הצליח לפתור את הבעיה ? האם אין אפשרות להתאים אנטנה אם זו באמת הבעיה ?

 

תודה,

 

בריאן

פורסם

אני מניח שיש לך פאנל כזה:

radio.jpg

גם אני נתקל בבעיות קליטה עם הרדיו (בעיקר רשת ג').

להגיד שהשידור לא איכותי - בילבולי מוח וקשקושי ביצים (עובדה ברכבים אחרים - הקליטה היא מעולה).

יש את הקטע שהמערכת מחפשת את התדר הטוב ביותר עבור תחנה מסויימת ולפעמים היא נתקעת עליו.

יתכן שהאנטנה הקצרה לא מספיק טובה, או שהמערכת היא מאיכות גרועה.

פורסם

אכן זה הפאנל,

 

ביטלנו את הנושא של הכוונון האוטומתי אבל זה לא עוזר כלום.

 

מעניין אם אי אפשר להחליף את האנטנה, אולי לכזה שנצמד לגג....

 

בריאן

פורסם

אני נשארתי עם המערכת המקורית ואני גם לא מרוצה לחלוטין מקליטת הרדיו

הלכתי למתקין ובדקנו שהאנטנה מחוברת כמו שצריך (כשנתקנו את האנטנה לא הייתה קליטה בכלל).

 

 

בכל מקרה הבנתי שזו אנטנה דיגטלית ואין אפשרות לחבר מגבר לכזאת אנטנה.

 

 

אני חייב להגיד שהקליטה היא סהכ בסדר,היא פשוט לא מצוינת כמו שאני רגיל מרכב קודם שהיה ללא אנטנה דיגיטלית.

×
×
  • תוכן חדש...