Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4264 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל ערב טוב אנשים .

בשעה טובה נרכש הרכב - רנו מגאן 2 מודל 2007 דגם DY ידני 3דלתות!! הרכב נסעה 110 אק"מ .

בעבר הייתה לי רנו מגאן קופה מודל 2001 שהייתה הרבה יותר פשוטה לתפעול ולכן נתקלתי בבעיה במגאן . דברים שאשמח שיוסברו לי כיצד להישתמש -

* הקרוז קונטרול איך ולמה?

* החיישני חושך(?) יוצא מצב שרוב הזמן הרכב שלי עם אורות דלוקים , איך לבטל אותם?

*כנ"ל לגבי חיישני גשם

*בכרטיס יש מפתח , מה השימושים שלו?

*כל כמה ק"מ הרכב הנ"ל אמור לעבור טיפול "קטן" " וטיפול "גדול" וכל כמה ק"מ/שנים הטיימינג?

אשמח גם אם בנוסף תוכלו לפרט לי על ה"מחלות" של הרכב הנ"ל שכדאי לבדוק .

תודה !

פורסם

תתחדש!

 

תשובות לשלושת השאלות הראשונות תמצא כאן:

http://www.renaultservice.co.il/img/uploads/drivers_books/2007.pdf

 

מפתח בכרטיס מיועד לפתיחת הדלתות במקרה ונגמרה סוללה בכרטיס או מצבר נפרק.

 

בחלק הימני של ידית דלת נהג יש חיפוי פלסטיק, אתה מוריד אותו, מתחתיו יש צילינדר של המפתח.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...