Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן ברלינגן 2011, צריכת דלק 1 ל 14


Alex Osipov
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם וחג שמח.

קניתי סיטרואן ברלינגו שנת 2011 התצורה הישנה ידנית ו 75 כ"ס.

הרכב עבר 129 אלף ק"מ.

עשיתי חישוב והרכב משום מה עושה 14 קילומטר לליטר והרכב אינו מלא כלל.

מה יכולה להיות הבעיה בצריכה גדולה זו? אני יודע שהוא אמור לעשות 1:16.

 

לכל התוהים החישוב התבצע שמילאתי טנק מלא איפסתי את הקילומטר ולקראת וכמעט ולא נשאר סולר מלאתי שוב וחישבתי כמה נכנסו ליטר לעומת הקילומטר שעברתי. יצא 1:14.

 

אני משום מה מתבאס אבל מה יכולה להיות הבעיה של דבר זה?

 

ואם מישהו מכיר מוסך אמין באיזור נהריה לרכבים אלו?

 

תודה מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת צריכה עירונית? בין עירונית? משלובת?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי כזה אוטו, הוא אכן צרוך אצלי 1 ל 16. מתדלק כל 850 ק"מ כשנורת דלק נדלקת. נכנסים כ 52-54 ליטר.

 

 

 

אצלי כ 60% מהנסיעות בינעירוניות, בדרך כלל לא עולה מעל 110 קמ"ש, אופי נהיגה רגוע.

מזגן פועל 100% מהזמן.

 

 

 

אם אני נוסע יותר בעיר, צריכה יורדת לאיזור 1 ל 15.

 

וגם אם יוצא שבוע עם הרבה נסיעות על כביש 6, צריכת דלק נפגעת משמעותית.

 

מהירויות של 130-140 כבר די קרובות למהירות המקסימלית שלו (150), התנגדות אוויר גבוהה, וזה בא לידי ביטוי בצריכת דלק דומה לצריכה עירונית.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...