Jump to content

Alex Osipov

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Alex Osipov

  1. שלום לכולם וחג שמח. קניתי סיטרואן ברלינגו שנת 2011 התצורה הישנה ידנית ו 75 כ"ס. הרכב עבר 129 אלף ק"מ. עשיתי חישוב והרכב משום מה עושה 14 קילומטר לליטר והרכב אינו מלא כלל. מה יכולה להיות הבעיה בצריכה גדולה זו? אני יודע שהוא אמור לעשות 1:16. לכל התוהים החישוב התבצע שמילאתי טנק מלא איפסתי את הקילומטר ולקראת וכמעט ולא נשאר סולר מלאתי שוב וחישבתי כמה נכנסו ליטר לעומת הקילומטר שעברתי. יצא 1:14. אני משום מה מתבאס אבל מה יכולה להיות הבעיה של דבר זה? ואם מישהו מכיר מוסך אמין באיזור נהריה לרכבים אלו? תודה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...