שלום לכולם וחג שמח.
קניתי סיטרואן ברלינגו שנת 2011 התצורה הישנה ידנית ו 75 כ"ס.
הרכב עבר 129 אלף ק"מ.
עשיתי חישוב והרכב משום מה עושה 14 קילומטר לליטר והרכב אינו מלא כלל.
מה יכולה להיות הבעיה בצריכה גדולה זו? אני יודע שהוא אמור לעשות 1:16.
לכל התוהים החישוב התבצע שמילאתי טנק מלא איפסתי את הקילומטר ולקראת וכמעט ולא נשאר סולר מלאתי שוב וחישבתי כמה נכנסו ליטר לעומת הקילומטר שעברתי. יצא 1:14.
אני משום מה מתבאס אבל מה יכולה להיות הבעיה של דבר זה?
ואם מישהו מכיר מוסך אמין באיזור נהריה לרכבים אלו?
תודה מראש.