Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4280 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי סקודה פאביה 2013(דצמבר) אלגנס 1.2 TSI.

 

אני עכשיו קיבלתי הצעות נחמדות משלמה סיקסט(הנחות היי טק זון) לליסינג פרטי -

למשל מזדה 3 חדשה 1900 שקל בחודש כולל 2 טיפולים, החלפת צמיגים וביטוח.

 

האם לא יותר משתלם למכור את הרכב הפרטי ולקחת ליסינג?(בחישוב לא דקדקני מידי יצא לי שהליסינג יצא זול יותר + רכב טוב יותר).

מה דעתכם?

פורסם

חישוב עלויות מזדה 3, רכב בשווי 130000:

ירידת ערך 15% כ 20,000 ש"ח

ריבית 5% כ 6,500 ש"ח

אחזקה כ 2,000 ש"ח

ביטוח כ 5,000 ש"ח

צמיגים כ 1,000 ש"ח

סה"כ כ 34,500 ש"ח לשנה

יוצא כ 2900 לחודש

 

אם קיבלת ב 1900 לחודש על פניו זה מחיר שווה ביותר

 

בדוגמא בוצעה השוואה למזדה 3 חדשה, גם אם ניקח ירידת ערך נמוכה יותר כי הפביה זולה יותר מהמזדה אז תקטן ההוצאה על ירידת ערך וגם על מחיר ההון (בריבית) אולם עדיין מדובר בפער גדול מאוד לטובת הליסינג, האמת שאני כמעט לא מצליח להבין איך החברה מצליחה לתת לך רכב במחיר כזה, תבדוק שאין מוקשים בעיסקה.

נוסע בפריוס 2008

פורסם

בעיקרון, יש גם מקדמה של 7900(אחרי 1000 שקל הנחה).

וזה כולל ביטוח, בגלל זה אני ממש מתלהב מהעסקה ...

 

למה כדאי לשים לב בהסכם ומה לשאול?

פורסם

יש, ההצעה אכן קיימת בדקתי.

 

א-ב-ל:

 

1) התשלום החודשי הוא 1981 ש"ח צמוד למדד המחירים לצרכן.

2) התשלום לא כולל אגרת רישוי וגם נוסיף גם את החלק היחסי של המקדמה נקבל קצת יותר מ-2320 ש"ח לחודש.

 

הרכב שלך כבר ספג ירידה ערך משמעותית, ומכירה שלו משמעה הפסד כסף. מימד נוסף שיכול להשפיע על ההחלטה היא האם לקחת הלוואה כדי לרכוש את הרכב הקיים, אם כן - זה מגדיל את הכדאיות של הליסינג. אם לא מה תעשה עם הכסף הפנוי שיהיה לך?

 

כל אלה צריכים להשפיע על החלטתך.

 

אני חושב שהרכב הנוכחי יצא זול יותר בסיכומו של דבר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

כן לקחתי הלוואה לשם קניית הרכב הקיים( לא נשאר הרבה ממנה והיא P-0.5),

היום אני אסע לקבל את ההצעה משלמה סיקסט,

בכללי אבל אם אני אקח מהם רכב בגודל של הפאביה כשהמזדה 3 יקרה ממנה ב30 אלף בערך, יצא לי יותר זול לפי החישובים שהם מראים פה.

בכללי הביטוח שלה מאוד יקר היום(אני משלם 7300 חובה+מקיף) כך שזאת אחת הסיבות שאני שוקל את העניין.

פורסם

עדכון התחשיב בפרטים שנוספו, לאור הריבית הפנטסטית שקיבלת והכללת פרמטרים קצת יותר אופטימים:



חישוב עלויות מזדה 3, רכב בשווי 130000:

ירידת ערך 10% כ 13,000 ש"ח (הפחתנו את שיעור ירידת ערך בהנחה שתחזיק את הרכב לכ ארבע שנים זו תהיה הירידה הממוצעת).

ריבית 2% כ 3000 ש"ח

אחזקה כ 2,000 ש"ח

ביטוח כ 5,000 ש"ח

צמיגים כ 1,000 ש"ח

סה"כ כ 24,000 ש"ח לשנה

יוצא כ 2000 לחודש

 

נעדכן שהמחיר שקיבלת (לפי ZVIT) הוא כ 2300

 

ההצעה כבר מתחילה להישמע הגיונית.

 

אם כן, העדכונים מכניסים קצת היגיון בהצעה, יוצא שהיא טיפה יקרה ומגלמת רווח כמובן לחברת הליסינג, וזאת כמובן בהנחת תנאי אשראי פנטסטים שיש לך, כך שיש מצב שהתחשיב שלי קצת שגוי, כי לדעתי אלה לא תנאי אשראי מקובלים . אם היינו מכניסים ריבית שוק של 5% אז כבר ההצעה הייתה ממש אטרקטיבית.

נוסע בפריוס 2008

פורסם

בדוק:

1. האם ביטוח חינם לכל התקופה ?

2. מה מכסת הק"מ השנתית ?

3. מה קורה כשתחזיר את הרכב, האם יחייבו אותך על מכות, שריטות, נזקים פנימים וחיצוניים ?

4. האם ישנן עלויות נוספות חד פעמיות ?

5. האם יש אופציית רכישה בסוף התקופה ?

נוסע בפריוס 2008

פורסם

יש אפשרות רכישה בסוף התקופה, הביטוח כלול במחיר לכל התקופה + חבילת טיפולים.

ירידת ערך תיהיה על כל פגיעה ברכב בידיוק כמו שתיהיה אם אמכור רכב שרוט למישהו.

 

העלות החד פעמית היחידה היא המקדמה.

פורסם (נערך)

בדוק: מהי מכסת הק"מ ? מי מממן תקלות ? מצבר ? בלמים ? תקלות חשמל ? לאיזה תקופה העסקה ? (חשוב ביותר)

לפי הפרטים שציינת נשמע שזו הצעה מאוד אטרקטיבית.

בשורה התחתונה זו הצעה שיכולה להתמודד בכבוד מול האופציה של רכישת רכב חדש.

 

כלכלית הכי משתלם להחזיק רכב משומש בן 4-5 שנים אבל כמובן כאן אתה מקבל רכב ישן לעומת הליסינג שבו אתה מקבל רכב חדש.

עריכה אחרונה על ידי spring

נוסע בפריוס 2008

פורסם

לגבי הכדאיות לחברת הליסינג, היא נובעת מכך שחברת הליסינג רוכשת את הרכב במחיר מופחת, כל העלויות המוצגות למעלה נמוכות משמעותית כשזה מגיע לחברת הליסינג. הן משיגות עלויות אחזקה נמוכות, ביטוח נמוך מחיר הון נמוך, מה שמגדיל מאוד את הרווח שלהן.

נוסע בפריוס 2008

פורסם

לפות"ש : האם יש עסקאות דומות על רכב זול/ ידני/ קטן יותר?

מה קורה אם אתה רוצה לצאת מהעסקה לאחרי שנה/ שנתיים?

ושאלה למי שהוא עצמאי ויש לו נסיון : האם עסקה כזו מוכרת במס וכדאית משמעותית לבעל עסק?(עוסק מורשה, לא בעל חברה בע"מ) לשימוש מעורב.

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...