Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם הגיר האוטומטי של הפיאסטה הוא כמו של הפוקוס?


פינדר
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

הציעו לי לרכוש פורד פיאסטה 2012 אוטומטית.

יש לי את הפוקוס, בליסינג, ואני מרוצה ממנה, למעט בעיית הגיר הקופצני?

הגיר בפיאסטה הוא אותו גיר? דומה? קופצני?

״צדקתי בעבר, עדיין אני צודק, תמיד אני צודק.״

מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה אכן אותו גיר אם מדובר בפיאסטה של אחרי מתיחת הפנים (לדעתי מ-2013) על יתרונותיו ומגרעותיו (רעידות בתחילת נסיעה). בפיאסטה, לעומת זאת, לא שמעתי על אנשים שנתקעו עם הרכב כמו בפוקוס.

הפיאסטה הקודמת לא מומלצת בגלל מנוע עצל וגיר מיושן שלא תרמו לצריכת הדלק. יש לציין שגם החדשה לא הכי חסכונית, אבל פחות שתיינית מהישנה.

עריכה אחרונה על ידי shimib1977
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף פיאסטה אינה מומלצת.

הדגם טרום מתיחת הפנים הוא אכן עצל ועם תיבה שממש לא עושה חסד עם המנוע.

הדגם הנוכחי הוא עם מנוע רועש ותיבה רובוטית מהמחורבנות שיצא לי להכיר.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מדובר בגיר רובוטי, זה המנוע 1400 עם הגיר הפלנטרי.

רכב טוב, אמין מנוע לא הכי חסכוני בדלק.

אישית לא נתקלתי בבעיות עם הגיר הרובוטי החדש וזה כבר אחרי 75 אלף קילומטר עם פוקוס.

אומנם יש רעידות קלות בתחילת נסיעה כיאה לכל גיר רובוטי אבל מסתגלים.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2012 יופי של רכב, אחת המומלצות אם לא מובילת הקטגוריה ,כמובן שהיא לא משתווה לפאביה סופר ספורט קופה קוואדרופורטה....

תיבה פלנטרית רגילה ארבעה הילוכים. הרכב זריז ומגיב מצויין. לא שיא החסכון בהחלט, אם כי קח בערבון מוגבל הצהרות של מיני אוטומטיות אחרות שמספרים לך שעושות 1/16 -1/17 עירוני...

 

מצד צד שני זאת תיבה מוכחת ופשוטה שתחזיק לך שנים בלי בעיות, בלי רעידות, בלי רעשים מתכתיים, ובלי קפיצות בתחילת נסיעה. לא מכיר את השילוב של הרובוטית לפיאסטה בדגם החדש יותר ולכן אגיב רק על מה שביקשת ויש לי בבית.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הידנית אומנם מבטלת לחלוטין את כל תחלואי התיבה האוטומטית/רובוטית, אבל אינה יכולה להתגבר על שאר נקודות החולשה של הרכב, ובינהן: חוסר בידוד, התנהלות גמלונית (בייחוד במנוע 1.4), הנדסת אנוש שרחוקה מלהיות מושלמת ועוד.

 

לאחר כמה עשרות אלפי קילומטרים עם הרכב הזה, מבחינתי הוא BIG NO NO.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אישית לא נתקלתי בבעיות עם הגיר הרובוטי החדש וזה כבר אחרי 75 אלף קילומטר עם פוקוס.

אומנם יש רעידות קלות בתחילת נסיעה כיאה לכל גיר רובוטי אבל מסתגלים.

אני אחרי 60K ק"מ עם הפוקוס.

הרעידות הקלות, אצלי הן קפיצות מעצבנות בהתחלת נסיעה ובמהירות איטית.

מכיוון שחלק גדול מהזמן אני מבלה בפקקים, הקפיצות האלו מעצבנות לאורך כל הדרך לעבודה...

אני שמח לשמוע שהגיר בפיאסטה לא כזה.

 

בקשר לעצלנות שאלעד מדבר עליה, זה פחות מפריע לי, מכיוון שהרכב אמור לשמש לנסיעות לעבודה וחזרה, רוב הזמן בפקקים.

״צדקתי בעבר, עדיין אני צודק, תמיד אני צודק.״

מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד העלית את הנקודות שלך כמדומני באיזה שרשור קודם , ואו שיש לך רכב פגום ברמה שלא הכרתי ,או מתוחזק זוועה, או שזאת לא פיאסטה.

דווקא הבידוד הוא אחת נקודות החוזק שלה מול האחרות, וכמובן איכות הנסיעה.

 

כמדומני פסלת כל נקודה כמעט ברכב, משל היה טראבנט מזרח גרמנית...

כמובן דעתך היא דעתך, אבל קצת מוזר לכתוב על רכב גרמני מודרני רועש, בלי בידוד, התנהלות גמלונית וכו,

אני מסכים שיש חלק שזריזות יותר (עד כמה שעוד שניה פחות או יותר מעניינת מישהו), ויש גם חסכוניות יותר שעושות עוד ק״מ לליטר.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי יצא לנהוג ברכב המדובר של אלעד לא מעט פעמים, אני לא סגור על איזה שנתון היא בדיוק, למיטב ידיעתי מדובר ב-1.6 עם תיבה רובוטית (כפולת מצמדים?)

יכול להיות שחלק מהסימפטומים הם אך ורק של הרכב הזה, אני לא יכול להגיד שום דבר בוודאות אבל בהתחשב בזה שאלעד קיבל את הרכב עם ק"מ נמוך אני משער שזה לא משהו נקודתי לרכב.

 

אני ינסה לענות קודם על השאלה שנשאלה, לא נהגתי על הפוקוס אז אני לא יכול להגיד אם זה אותו גיר.

אישית לא התלהבתי מהגיר בכלל:

1. הוא לא מגיב מספיק מהר לטעמי.

2. הוא מפריד את הקלץ' בבלימות בינונית ומעלה, גם אם אני במהירות של 70-80 ולא לפני עצירה, כלומר סתם מפריד, לא מבין מה הקטע.

3. שאני רוצה להאיץ חזק, הוא נתקע סתם על הילוך למרות שנגמר המומנט ואין טעם להמשיך למשוך, היה צריך להעביר 3 שניות לפני לדעתי.

4. השליטה הידנית ממוקמת על הידית בצורה של שתי כפתורים, אני לא מצאתי את זה בכלל נח.

5. קל יחסית לבלבל אותו, לדוגמא אם אני מאיץ ב 60% דוושה, ומעלה ל 75%, לפעמים הוא מחליט להוריד הילוך ומיד אחרי זה מתחרט ומעלה, אז בשביל מה הורדת?

 

באופן כללי לגבי הרכב:

1. מאוד רועש, במיוחד בסל"ד גבוהה.

2. במהירות גבוהה (מעדיף לא לציין כמה שלא תתחילו לקטול) מתחילה שריקה ממש מעצבנת, לא סתם רעשי רוח אלא ממש שריקה.

3. הרכב קופצני מדיי ולא כלכך נעים לנסיעה ברוב.

4. חסר איזשהו איטום בצד הנוסע, כל פעם שעובר משמאלי רכב בהפרש מהירות אפילו בינוני אני מקבל משב רוח חם לתוך הרגל, כאילו שכחו לאטום משהו.

 

הוא בהחלט לא מהרכבים שהייתי קונה לעצמי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מלבד הכפתורים על הידית הילוכים, ומלבד העניין שהגיר מתבלבל לפעמים, במיוחד אם אתה נותן גז ואז בולם ישר, כל מה שציינת לא קיים בפיאסטה שלי( ידנית)וגם לא קיים בפוקוס הרובוטית.

לא נסעתי בפיאסטה מעל 160 אבל לא נתקלתי בשריקה.

ותראה לי רכב עממי שלא רועש בסל"ד גבוה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...