Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בקשר לכתבה במגזין אוטו על רכבים מעל 500 סוסים


kingikra
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3866 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

למי שלא יודע על מה אני מדבר אז הנה לינק לכתבה:

http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-31566-%D7%91%D7%90%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%9B%D7%95%D7%97-%D7%94%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%97%D7%96%D7%A7%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C.aspx

 

אגב, מאוד אהבתי את הכתבה אבל זה שאלה של טעם.

בתחילת הכתבה הכתב רשם:

"

לא ש-300 כ"ס זה חלש ו-400 זה לא מספיק, אבל למספר הקסם 500 יש סקס אפיל משלו"



"אבל גם האצות ביניים שמסדרות מחדש את מערכת היחסים שלכם עם החיים. יש עוצמה בלתי נתפסת ברכב שיש לו 500 כ"ס"

 

לאלה שעברו מ 300 ל 500 (אני דווקא פחות מדבר על המשפרים ויותר על רכבי סטוק לכן אני דיי משוכנע שיש פה בודדים בפורום), האם אמת הדבר? האם ל 500 יש איזושהי תחושה מיוחדת שאין ב 300?

אני שואל כי אני עשיתי מעבר יפה מ 180 ל 360 וחייב לומר דווקא שבנושא התחושה לא קיבלתי יותר מידי. כמובן שעל הנייר אין מה להשוות בין המספרים אבל זה לא שאני נדבק יותר לכיסא או משהו כזה.

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ניסיתי את זה פעם, 510 כ"ס ו-245 קג"ם. באמת היה חזק!

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניסיתי את זה פעם, 510 כ"ס ו-245 קג"ם. באמת היה חזק!

 

245 קג"מ? מה זה היה?

עם 245 קגמ אפשר למשוך את התחנת דלק איתך.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אקטרוס 4151 4X8 :wink:

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע בנוגע למספר קסם או סקס אפיל ( :screwy: ) ובטח שלא בקשר לעוצמה בלתי נתפסת ( :silly: ) אבל ההבדל בעיקר ניכר במהירויות גבוהות, מעל 100 קמ"ש.

בכל מקרה, אני עברתי מסביב 180 ל-350 ובהחלט יש הבדל מאוד משמעותי בדחף בגב בהאצות ביניים, אפילו סביב 3000 סל"ד וכמובן שמ-5000 ומעלה. נהגתי גם על מספיק מכוניות עם 500 כ"ס ובוודאי שההבדל מורגש. שוב, מאפס למאה אולי זה לא ידמה לך מדהים (במקום 5 שניות ל-100 תעשה 4) אבל מאפס למאתיים...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גדולללל

:sissies:

 

זה גדול? זה גדול:

 

נהגתי גם על מספיק מכוניות עם 500 קמ"ש

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליטוף דוושה שמחוברת ל72 קג"מ ו-530 כ"ס אכן מרגיש אימתני.

 

נ.ב. נסה להשיג סיבוב על i20 שפורט, אתה לא תבין מאיפה זה בא לך.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיבוב במליבו עם 220 כ"ס, ולאחר מכן בX6 (אמנם ג'יפון כבד יחסית) עם 410 כ"ס וקג"מ לא ידוע, נתנו לי הבדל של שמיים וארץ במיוחד במהירויות הגבוהות, תאוצות ביניים, וצוואר תפוס.

אח, הצוואר התפוס הזה עשה לי טוב

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי בעלים של רכב בטווח ה-300 כ"ס אבל נהגתי במספיק רכבים בכל טווחי הכ"ס, אכן כפי שרוני כתב כשמדברים על רכבים עם 300-350 כ"ס ומעלה אתה כמובן תרגיש גם הבדלים של תאוצה מעמידה כל עוד יש הבדל של סביב שניה בתאוצה ל-100 אבל ההבדל האמיתי מגיע דווקא בגבוהות, תאוצות 100-200 קמ"ש וצפונה מכך שם גם נתון הכ"ס משחק תפקיד חשוב ביחד עם המומנט.

 

לפני כחודש חבר ואני התחלפנו ברכבים ואני לקחתי את ה-C63 שלו, מיידית הרכב הרגיש חלש משמעותית משלי וככל שהקצב עלה כך ההבדל הורגש יותר.

חלק ניכר מהבדלי התחושה זה אותו הבדל בנתון המומנט כי זה מה שמספק את אותה תחושת "הדבקה למושב" עליה חלק דיברו.

עריכה אחרונה על ידי edan82

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע בנוגע למספר קסם או סקס אפיל ( :screwy: ) ובטח שלא בקשר לעוצמה בלתי נתפסת ( :silly: ) אבל ההבדל בעיקר ניכר במהירויות גבוהות, מעל 100 קמ"ש.

בכל מקרה, אני עברתי מסביב 180 ל-350 ובהחלט יש הבדל מאוד משמעותי בדחף בגב בהאצות ביניים, אפילו סביב 3000 סל"ד וכמובן שמ-5000 ומעלה. נהגתי גם על מספיק מכוניות עם 500 כ"ס ובוודאי שההבדל מורגש. שוב, מאפס למאה אולי זה לא ידמה לך מדהים (במקום 5 שניות ל-100 תעשה 4) אבל מאפס למאתיים...

 

אז זהו, כשעברתי מ 180 ל 360 ברור שיש הבדל בעיקר בין 100 ל 200 (הפולו עשתה 22 שניות והבנץ עושה 12) אבל עדיין חסר כוח. האם מעל 500 נותן את האקסטרא הזה שגם בין 100 ל 200 יש תחושה של הדבקות לכיסא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי בעלים של רכב בטווח ה-300 כ"ס אבל נהגתי במספיק רכבים בכל טווחי הכ"ס, אכן כפי שרוני כתב כשמדברים על רכבים עם 300-350 כ"ס ומעלה אתה כמובן תרגיש גם הבדלים של תאוצה מעמידה כל עוד יש הבדל של סביב שניה בתאוצה ל-100 אבל ההבדל האמיתי מגיע דווקא בגבוהות, תאוצות 100-200 קמ"ש וצפונה מכך שם גם נתון הכ"ס משחק תפקיד חשוב ביחד עם המומנט.

 

לפני כחודש חבר ואני התחלפנו ברכבים ואני לקחתי את ה-C63 שלו, מיידית הרכב הרגיש חלש משמעותית משלי וככל שהקצב עלה כך ההבדל הורגש יותר.

חלק ניכר מהבדלי התחושה זה אותו הבדל בנתון המומנט כי זה מה שמספק את אותה תחושת "הדבקה למושב" עליה חלק דיברו.

 

תזכיר לי כמה כ"ס יש ל E שלך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז זהו, כשעברתי מ 180 ל 360 ברור שיש הבדל בעיקר בין 100 ל 200 (הפולו עשתה 22 שניות והבנץ עושה 12) אבל עדיין חסר כוח. האם מעל 500 נותן את האקסטרא הזה שגם בין 100 ל 200 יש תחושה של הדבקות לכיסא?

 

תן לי לגלות לך משהו - כוח זה דבר שמתרגלים אליו. תמיד תרצה יותר. אז כן, מעל 500 גם בין 100 ל-200 אתה נדבק לכסא, אבל אחרי כמה זמן גם זה לא באמת ירשים אותך.

 

בקיצור - קנה אופנוע 1000 :evil:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב, מאפס למאה אולי זה לא ידמה לך מדהים (במקום 5 שניות ל-100 תעשה 4) אבל מאפס למאתיים...

 

יאפ. מסכים לחלוטין.

 

שבועיים בחברת 535d-X ויומיים בחברת M3, הבהירו היטב שהפער המהותי הוא לא מ-0 ל-100 (שם יש הבדל של שנייה בלבד. בתחושה, ה-535d מרגישה חזקה יותר - כנראה בזכות ההנעה הכפולה והרי המומנט הזמינים מאפס), אלא בהאצות מ-200 וצפונה (שם ה-M טיפסה מהר מהותית במהירות עד 285 קמ"ש).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...