Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיבלתי מתנה לחג באדיבות השכן (?)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4291 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב וחג שמח גם לכם.

קם בבוקר,הולך לרכב ומגלה מתנה לחג(:evil:) שנעשתה אולי באדיבות השכן.

הסיפור הוא כזה: אני חונה בחנייה שלי,והשכן בחנייה ממול (קצת רקע על השכן:בחור מבוגר בן 70+ עם פורד פוקוס חבוטה,עשה נזק רב לבניין עם הרכב שלו כבר ופגע בכל פח אפשרי.אין לי מושג האם הרישיון שלו בתוקף,האם יש לו ביטוח והאם לרכב יש בכלל טסט).

אני חושד שבעקבות כך שהיה לילה,חשוך,מאחוריו היה רכב שקצת הקשה עליו לצאת הוא ביצע כמה תמרוני חניה ופגע בי. בבוקר פשוט הזיז את הרכב לחניה אחרת והחניה שלו נותרה ריקה (שזה עניין די נדיר).

דיברתי עם כמה שכנים וקצת קשה להאמין שפיזית זה אפשרי ופה אני צריך את עזרתכם,אני מצרף כמה תמונות של האזור,של הרכב שלי ושל הרכב שלו.

אשמח אם תגידו מה דעתכם,גם אם ייצא שזה אכן הוא אין לי דרך חוקית להוכיח את זה ולהוציא ממנו משהו אבל עדיין חשוב לי לדעת בשביל עצמי אם זה הוא או לא.

אז ככה:

הרכב שלי:

10695208_833087000045490_16456613_n.jpg1477660_833086420045548_827601223_n.jpg1947794_833086840045506_984571751_n.jpg10714821_833086446712212_1344747699_n.jpg

הרכב של השכן:

1477589_833086473378876_2104080796_n.jpg10695341_833086500045540_1600053813_n.jpg

 

שימו לב לצבע הירוק על הרכב של השכן מפח שהוא פגע בוא והעביר אליי.

1477399_833086846712172_229098696_n.jpg

10580312_833086773378846_1705213055_n.jpg

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עוד תמונות של החנייה:

10695102_833086810045509_1402981441_n.jpg10711612_833086790045511_647839705_n.jpg

 

האם לדעתכם זה אפשרי שבמהלך התמרון הוא נכנס בי עם הצד הימני שלו דרך העמודים?

פיזית זה נראה כמעט בלתי אפשרי אבל הכל מצביע שהוא עשה את זה,הצבע הירוק,הפגיעה מתחת לפנס עם השפיץ של הכנף שלו והעובדה שזה המקום שבוא חניתי כמעט יום בלי לזוז.

אגב אם אתם שואלים למה האוטו שלו כל כך חבוט,זה העמוד שהוא השמיד:

1947904_833087020045488_1834704586_n.jpg

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

על מה מדובר?!

 

אדם קשיש?

נרקומן? שטיין?

אשה ללא תפיסה מרחבית כלשהיא? גבר ללא תפיסה מרחבית כלשהיא נדיר ככל שיהיה?

 

וואו!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

קשיש,עם ראייה לא טובה ורישיון.

אה ועקשנות.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

יש לו ילדים? אולי תדבר איתם - הוא סכנה לעצמו ולסביבה

 

למרות כל הצער והכאב אולי כדאי להתחיל טיפול להוריד אותו מהכביש.

 

תהיה נחמד אליו - למרות שהרכב שלך נשרט וזה בטוח כואב - הבן אדם קשיש.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני מכיר רק בן אחד שמגיע לבקר אותו ואני קצת מסוכסך איתו (הוא חסם אותי,אני קראתי למשטרה :hihi:).

אכן הוא סכנה,רציתי לאחד את כל הדיירים ואת הועד כדי לבדוק האם הוא כשיר לנהיגה אבל כולם פה "כוסיות" ופשוט אמרו לי "ימיו ספורים עזוב אותו".

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

תנסה לדבר איתו אבל אולי כדאי להגיש את הראיות האלו לתחנת משטרה בעזרת תלונה ופשוט להוריד אותו מהכביש.

 

בין אם ימיו ספורים או לא - יתכן וימיהם של עוברי אורח חפים מפשע גם כן כשהוא על הכביש.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

lansoforce אל תתרגש, הוא לא המבוגר היחיד שכבר לצערנו לא ראוי לרישיון , יש עוד אלפים כמוהו.

גבי כשתגרוט את הקיה השריטה לא תוריד את הערך.

וברצינות, נסה לדבר עם השכן בטענה שיש לך מצלמה ברכב וצילמת הכל, לבקש ממנו להסתדר על עלות התיקון (הרוב ירד בפוליש אבל יש נזק קל לפח או יותר נכון פלסטיק של הטמבון, לא משהו שכדאי לתקן לדעתי)

תוך כדי תקליט אותו, שהוא יבין שצילמת אותו הוא כבר ידבר אחרת, אם הוא באמת לא עשה זאת הוא יכחיש מההתחלה.

בדרך כלל במצב כזה קשה מאוד להאשים מישהו, אגב הפוקוס שלו נראית כמו מכונת הרג, עם צבעים שונים של רכבים שהוא שרט!

Miata ND2

 

פורסם

גבי כשתגרוט את הקיה השריטה לא תוריד את הערך.

 

התגעגעתי לזה :wink:

אני אנסה לקבל תמיכה מעוד דיירים כי לבד אני לא אגיע כאן רחוק,גם ההורים שלי לא תורמים למצב כי הגישה שלהם לרכבים "זה רק פח".

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

עוד לא הבנתי איך יצא שהוא פגע בך, אם יש הפרדה של עמודים ביניכם. WTF?!?!?!!? צריך להיות מאוד מוכשר או עם כוונת זדון.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

כן גם אני עדיין לא סגור על איך זה קרה,גם השכנים מתקשים להבין איך זה ניתן לביצוע.

קיימת גם האפשרות שפגעו בי יום קודם ולא שמתי לב עד היום לבוקר,פשוט הרכב שלו מתאים בדיוק לסימני הפגיעה.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם (נערך)

תראה, לפי מצב רכבו, לא אתפלא אם הוא בטעות או לא בטעות, ניסה להיכנס בין העמודים.

 

עריכה:

הסתכלתי טוב טוב על התמונות, והוא יכל לפגוע ברכבך רק אם הייתה לו גישה ממש חופשית לרכב שלך, הרי הפגיעה היא שפשוף של הרכב שלך בצד של כלי רכב אחר (ולא כניסה ישירה, זה היה נראה אחרת לגמרי). ככה שזה דיי שולל לדעתי את האפשרות שהוא באמת זה שפגע בך. שוב, אולי התמונות מטעות, אבל אם הוא יכול היה להיכנס לך ברכב בצורה מסוימת, זו הייתה רק פגיעה שהייתה מכניסה לך את הפח פנימה, מה שלא כלכך קרה. תקן אותי אם אני טועה.

עריכה אחרונה על ידי שומאכר

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

יש לי גם שכן שמדי פעם משאיר לי שפשוף קטן או סימן פתיחת דלתות חדש, אבל אצלך זה שכן בליגה אחרת לגמרי :shock:

אם הרכב שלו במצב כזה, לא רחוק היום שבו הוא לא ישים לב לרמזור אדום או לילד בכביש חשוך :shock:


×
×
  • תוכן חדש...