Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיבלתי מתנה לחג באדיבות השכן (?)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4291 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יכול להיות שניסה,יש שפשוף לבן בפגוש בצד השני של הרכב.

אולי הוא חשב שבלילה הוא ידחף בינהם...:-(

 

כמה שלא תשקיע ותנסה לשמור על הרכב לא תצליח,אני חונה ככה כבר שנים כדי שלא יפגעו בי בשום דרך ועדיין הצליחו.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מבחינה ויזואלית נראה שפוליש יוריד את רוב הלכלוך והשריטות.

מבחינה חוקית, אין לך כל הוכחה שזה הוא (למרות שרוב הסיכויים שזה הוא - הזוי ככל שזה נשמע) ולכן הסיכוי להוציא ממנו משהו שואף לאפס אלא אם הוא יודה בפניך שפגע בך.

פורסם
תקרא את מה שכתבתי עכשיו בהודעה הקודמת.

כן ראיתי את מה שכתבת ואני גם באותם המחשבות.

אני פשוט לא מבין מאיפה זה בא כי לפני זה חניתי אצלי במכללה ליד הקיר עם הצד שנפגע ואין סיכוי שמישהו פגע בי שם,איך שהגעתי הביתה החנתי ככה את הרכב וזהו.

גם הסימנים מראים שזה הוא אבל כמו שנאמר בתגובה פה מתחת של אייל אין לי באמת מה לעשות וכל מה שנשאר זה לנשום עמוק ולסדר את זה בכוחות עצמי.

 

מבחינה ויזואלית נראה שפוליש יוריד את רוב הלכלוך והשריטות.

מבחינה חוקית, אין לך כל הוכחה שזה הוא (למרות שרוב הסיכויים שזה הוא - הזוי ככל שזה נשמע) ולכן הסיכוי להוציא ממנו משהו שואף לאפס אלא אם הוא יודה בפניך שפגע בך.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

אגב אם אתם שואלים למה האוטו שלו כל כך חבוט,זה העמוד שהוא השמיד:

[ATTACH=CONFIG]396869[/ATTACH]

 

הרגת אותי מצחוק עכשיו!!!!! זה העמוד שהוא השמיד...אולי במקום חרסינה שימו מגיני פח, ככה הוא לא ימוטט את העמוד וחלילה את הבניין

Buick La Sabre 2002 V6 3800cc

פורסם

טוב אז החלטתי לוותר על הבלאגן וירדתי לאוטו עם קצת פוליש,ירד כמעט הכל ונשארו כמה שריטות קטנות שאני יכול לחיות איתן.

0da712677413400d353e71aff0cc6d6c.jpg

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

זקנים על ההגה זאת צרה עולמית,הבעיה היא שכושר הנהיגה שלהם מאוד ירוד,אך הגאווה שלהם לתלות את המפתחות ולעבור לתחבורה אלטרנטיבית לא תיתן להם,

תמיד אבל תמיד שתגיד לאיש מבוגר שאולי הוא כבר מבוגר מידי לנהוג,הוא יגער בך "שטויות! אתה ילד מה אתה בכלל מבין? אני נהג מצויין יש לי רישיון כבר 60 שנה"

לך תסביר לו ש60 שנה רישיון זה כבר יותר מידי.

מה שאני לא מבין זה ,מדוע אין תקינה שאומרת שעל כל אדם שעובר גיל מסויים חייב לקחת מבחן כשירות.

Porsche 944 turbo

פורסם

ממש כואב לראות שריטות שכאלה,

בכל מקרה, נראה שהפוליש עזר מאוד.

בלי שום קשר, לדעתי צריך לכפות על נהגים מבוגרים בני X שנים לעשות קורס רענון נהיגה, ולאכוף את העניין...

עם הגיל המבוגר הראייה מטשטשת, מהירות התגובה איטית ויכולת הזכרון יורדת, לדעתי זה יציל גם את חייהם וגם את חיינו.

פורסם

הפוליש שעשית ממש העלים את הרוב המוחלט . בקשר למכה זה סתם משפט שדה ללא כל ידע מקצועי של אף אחד מכאן , סתם זריקת השערות .

פורסם
זקנים על ההגה זאת צרה עולמית,הבעיה היא שכושר הנהיגה שלהם מאוד ירוד,אך הגאווה שלהם לתלות את המפתחות ולעבור לתחבורה אלטרנטיבית לא תיתן להם,

תמיד אבל תמיד שתגיד לאיש מבוגר שאולי הוא כבר מבוגר מידי לנהוג,הוא יגער בך "שטויות! אתה ילד מה אתה בכלל מבין? אני נהג מצויין יש לי רישיון כבר 60 שנה"

לך תסביר לו ש60 שנה רישיון זה כבר יותר מידי.

 

מה שאני לא מבין זה ,מדוע אין תקינה שאומרת שעל כל אדם שעובר גיל מסויים חייב לקחת מבחן כשירות.

 

מה אחוז הקשישים שהיו מעורבים בתאונות דרכים בשנה אחרונה? כמה מהן קטלניות? בהנחה שזה אחוז נמוך או לפחות שווה לשאר האוכלוסייה- אתה באמת רוצה להוסיף להם להוצאות השנתיות גם מבחן כשירות שהם יצטרכו לשלם עליו או שאתה אוהב לזרוק דברים פופוליסטיים לאוויר בלי לחשוב מטר קדימה?

פורסם (נערך)

מעל גיל 65 הרשיון מתחדש רק לשנתיים, וכל חידוש גורר בדיקת ראיה והצהרת בריאות (של הנהג ושל רופאו האישי). ומעבר לכך המרב"ד מתערב במקרים רבים (איני יודע מה מקורות המידע שלהם, אבל הם יודעים על הנהגים לא מעט), כך שיש לא מעט מסננות.

ולא לשכוח - הנהגים המבוגרים אמנם בעלי תגובה פחות חדה, אבל מצד שני הרבה פחות פזיזים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

יש כמה מקרים רפואיים שמחייבים דיווח למרב״ד. אני לא זוכר בשלוף אילו.

 

ואיך אפשר אשכול כזה בלי:

 

ue61c6MZNQw דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
עריכה אחרונה על ידי Keyser

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אני במקומך מביא בלוקים ויוצר חיץ ביניכם, שלא יקרה שוב.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
מעל גיל 65 הרשיון מתחדש רק לשנתיים, וכל חידוש גורר בדיקת ראיה והצהרת בריאות (של הנהג ושל רופאו האישי). ומעבר לכך המרב"ד מתערב במקרים רבים (איני יודע מה מקורות המידע שלהם, אבל הם יודעים על הנהגים לא מעט), כך שיש לא מעט מסננות.

ולא לשכוח - הנהגים המבוגרים אמנם בעלי תגובה פחות חדה, אבל מצד שני הרבה פחות פזיזים.

הם לא פזיזים, אבל התגובות שלהם הרבה יותר איטיות והם מעכבים את התנועה הרבה פעמים.

לסבא שלי היה עד לפניי שנה וחצי רישיון, בשנתיים האחרונות שהיה לו רישיון הוא בקושי נהג.

ובתכלס? אחרי שנסעתי איתו כמה פעמים, עצוב להגיד את זה אבל אני שמח שהורידו אותו מהכביש. גם בשבילנו פחות דאגות וגם בשביל הנהגים האחרים.

אז כן, צריכים להסיע אותו וכו', אבל יותר ראש שקט כשהוא לא על ההגה.

 

לבן אדם בן 80+ אין מה לחפש על הכביש. כמה שכואב וקשה להגיד את זה כי זה סבא שלי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR


×
×
  • תוכן חדש...