Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיית מזגן סקסו 2001


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4043 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הייתה לי תקלה דומה בברלינגו דיזל 97'.

 

אנשי מזגנים לא ידעו לתת פתרון, מבחינת הלחצים הכל היה תקין.

 

פתרו את התקלה במוסך מורשה על ידי כיוון של משהו (אולי חיישן עם כבל) על משאבת הזרקה.

 

מעבר לכך לא זוכר פרטים, זה היה לפני יותר מ 10 שנים.

 

 

פורסם (נערך)

לא שמתי לב שנפתח עוד דף....(בגלל זה לא הגבתי)

 

 

אביב-לא הבנתי את הטבלה...

איציק- אמרתי שאני לא יודע על פרטוסטט ואני אשמח אם תגיד לי איפה הוא נמצא בסקסו.

 

בוקי- חבל שאתה לא זוכר... היה עוזר!

 

תודה על העזרה!

עריכה אחרונה על ידי zvielmen
פורסם

בנוגע לטבלה:

אתה מצליב עמודה שמאלית עם שורה עליונה , ברובליקה (ריבוע) שזה נפגש זו התקלה.

לדוגמא: צד שמאל למעלה

לחץ גבוהה נמוך מידי ולחץ נמוך ,נמוך מידי , מסקנה טעינת קרר בכמות קטנה מידי.

יש מבין?

  • ספונסר פורום
פורסם

תלוי בסוג משאבת ההזרקה/סולר. בברלינגו יש חישן על המנוף של הגז ואותו צריך לכוון והמזגן עובד גם בסרק.

מוסך גבע -איבחון תקלות ע"י טכנאי מומחה פיג'ו-סיטרואן ללא תשלום

אתר הבית שלנו | פייסבוק | שרשור חוות דעת ב-CarsForum

פורסם

כן. זה מה שעשו אצלי. זוכר שאחרי הכיוון זווית של המנוף שעל החיישן הייתה שונה.

 

זה היה עוד מנוע 1905 סמ"ק הישן ולא DW8 שהגיע החל ממודל 99.

 

 

פורסם
בנוגע לטבלה:

אתה מצליב עמודה שמאלית עם שורה עליונה , ברובליקה (ריבוע) שזה נפגש זו התקלה.

לדוגמא: צד שמאל למעלה

לחץ גבוהה נמוך מידי ולחץ נמוך ,נמוך מידי , מסקנה טעינת קרר בכמות קטנה מידי.

יש מבין?

הבנתי! אני מחפש מד לחץ...

 

תלוי בסוג משאבת ההזרקה/סולר. בברלינגו יש חישן על המנוף של הגז ואותו צריך לכוון והמזגן עובד גם בסרק.

אז בסקסו 2001 יש?

פורסם

המזגניסט לא נתן לי לבדוק לחץ כי הוא היה עמוס....

 

עדיין לדעתי הלחצים תקינים כי זה הדבר הראשון שהוא עשה כשהוא בדק את הרכב...

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

סליחה על ההקפצה !

אבל עברה שנה ואין פתרון עדיין ...

 

הייתי בכמה מוסכים והם פשוט לא ידעו מה לעשות

 

עשיתי בדיקות מתח למדחס והתוצאות הן:

ac דולק

סיבוב חצי סוויטץ' (נורת מצבר דולקת) : הקלאץ נכנס

סיבוב מלא (נורות אביזרים): אין חשמל

הנעה: אין חשמל

עלייה ל2500 סל"ד: הקלאץ נכנס

ירידה מ 2000 סל"ד: אין חשמל

 

לחיצה על הגז לא מעלה את המתח לאט לאט ...

פשוט אין בכלל מתח ואז איך שמגיעים ל2500 סל"ד מגיע מתח בבום...

 

אגב המאווררים דולקים איך שאני לוחץ על AC ללא קשר לפעולת המדחס..

 

אשמח לשמוע מחכמתכם....


×
×
  • תוכן חדש...